2026-01-18, 15:54
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysCrazyInCats
Låt mig vara. Låt mig säga som jag vill. Jag har sagt så tidigare år i trådar. Det är mitt sätt. Och jag kommer fortsätta. Guld är vinst. Den som kommer först vinner guld. Det är bara så det är och nu börjar jag bli less. Jävla piss.

Man brukar säga det som barn (att man vinner guld så fort man vinner något) men någonstans upphör det under/efter tonåren. Sen är det inte spöstraff på torget för att man pratar som barn, men man får vara beredd på reaktioner.

Jag stör mig som sagt inte, du får prata hur du vill och kan. Men det är roligt att svara lite humoristiskt på det du skriver
Kom igen nu, du kommer uppleva värre motgångar i livet.
Citera
2026-01-18, 15:54
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skaladlok
Gissar på dj nelin.

Haha, därför så tyst, nu var ju inte Peppe med heller
Citera
2026-01-18, 15:55
Medlem
Varmlandskorvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaBaDaBaDoo
Vem var de som skjöt på Hennings tavla, jag har inte hört namnet?

Man har väl inga egna tavlor? Han kom in på en bana som någon precis skjutit på han skulle valt en annan bana istället
Citera
2026-01-18, 15:56
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Jag säger guld om tredje plats. Alltid stör det någon och det gör mig dessutom unik ✌️
Jag säger guld om alla som går i mål, tror jag är den mesta unika faktiskt 🥇🥇🥇
Citera
2026-01-18, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Man brukar säga det som barn (att man vinner guld så fort man vinner något) men någonstans upphör det under/efter tonåren. Sen är det inte spöstraff på torget för att man pratar som barn, men man får vara beredd på reaktioner.

Jag stör mig som sagt inte, du får prata hur du vill och kan. Men det är roligt att svara lite humoristiskt på det du skriver
Kom igen nu, du kommer uppleva värre motgångar i livet.

Mitt liv har varit en enda stor motgång så detta blir en enorm trigger fär alla taggar hamnar utåt. Att återigen göra narr av mig då jag redan förklarat varför jag säger som jag säger. Där det ändå finns en logik bakom. Där det finns fler som sagt samma.
Citera
2026-01-18, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artsoppamedflask

Håll käften. Och låt mig vara din jäval mobbare. Så tyst. Det är fan inte kul längre.
Citera
2026-01-18, 15:57
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varmlandskorven
Man har väl inga egna tavlor? Han kom in på en bana som någon precis skjutit på han skulle valt en annan bana istället

Tack, var de så de låg till med Henningfallet.Då var det klumpigt av Henning, han får skylla sig själv.
Senast redigerad av JaBaDaBaDoo 2026-01-18 kl. 15:59.
Citera
2026-01-18, 15:58
Medlem
Tantradyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Den svenska mediaträningen

Skulle bli droppen för mig om Ulf Kristersson skulle stå och säga att "det är surt" om Donald T påför Sverige ytterligare Tullar. För övrigt surt att Ryssland bombar Ukraina. Måste vara något i dricksvattnet! När svenska ungdomar inser att de kan bli inkallade till militärtjänst gråter de.
Citera
2026-01-18, 15:58
Medlem
SPORTNERD888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlwaysCrazyInCats
Mitt liv har varit en enda stor motgång så detta blir en enorm trigger fär alla taggar hamnar utåt. Att återigen göra narr av mig då jag redan förklarat varför jag säger som jag säger. Där det ändå finns en logik bakom. Där det finns fler som sagt samma.

Du är en stor kung i dessa trådar💪
Citera
2026-01-18, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artsoppamedflask
Du behöver inte agera som en idiot om det hela.
Släpp det där om medaljerna nu
Citera
2026-01-18, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SPORTNERD888
Du är en stor kung i dessa trådar💪

Eller inte. För tydligen är det roligt att trycka ner den som inte följer mallen och inte följer med strömmen.
Citera
2026-01-18, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Du behöver inte agera som en idiot om det hela.
Släpp det där om medaljerna nu

Tack. Men det är försent. Mobben har bestämt sig för att jag är idioten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in