2026-01-18, 12:22
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Om SVT dokumentären föll platt som du påstår, varför försöker Jocke få dokumentären nedtagen med hot, varför anmäler Jocke dokumentären till alla han kan?
Och kollar man kommentarsfält Jocke och hans vänner inte kontrollerar ser man att dokumentären inte föll platt. Folk ser sanningen om Jocke. Och det ger Jocke panik.

Hur tror du det kommer gå med Jockes senaste polisanmälan av dokumentären?

Nedtagen med hot? Vad för hot har han uttalat? När det gäller anmälan så står det honom fritt att anmäla. Han vet ju själv vilka papper han lämnat ut till Jacke. Har han inte lämnat ut alla och BGB fått tillgång till sånt som är sekretessbelagt, då gör han rätt i att anmäla. Jag har ingen aning om vad Jocke lämnat ut till Jacke. Har du det? Vet du att BGB inte fått tillgång till andra papper?
När det gäller "folk som ser sanningen" etc etc så får väl tiden utvisa vad som händer, eller hur?
Dokumentären föll kanske inte platt för ALLA, (dom som hatar honom) men för den större mängden.... jo.
Citera
2026-01-18, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Det fanns ett kontaktförbud när Chrippa utreddes för stämpling.
Sen påstår Jocke att han fått ett nytt kontaktförbud som gäller nu. Vart kan jag se det kontaktförbudet?

Gå igenom mina inlägg så ser du, orkar inte leta upp det men det gick ut för 1 vecka sedan tror jag så ja det finns 2 kontaktförbud som utfärdats.
Citera
2026-01-18, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag tänker på hoten som kom dagligen i 1 års tid som nu bara upphört det är konstigt sen kommer det alltid finnas galningar men detta var annorlunda.
Det kom hot dagligen i 1 års tid, som var annorlunda? Annorlunda på vilket sätt som gör at du skiljer ut som från den ständiga korrespondens som Jocke och Jonna - liksom alla kändisar - drabbas av?
Och vad får dig säga att dom upphört nu, och när upphörde dom? Vilken dag typ?
Citera
2026-01-18, 12:29
Medlem
Citat:
Jag tänker på hoten som kom dagligen i 1 års tid som nu bara upphört det är konstigt sen kommer det alltid finnas galningar men detta var annorlunda.
Han ljuger om det, han anmäler allt och då bör det finnas 365 anmälningar.

Be honom skicka över dom och lägg sen ut alla 365 anmälningar.
Citera
2026-01-18, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Så i din värld är en "övertygelse" detsamma som bevis? Varför är jag inte förvånad.
Fortsätt du i ditt skov, själv ska jag gå och tvätta.
Jag frågade dig ifall du vill se varför alla är övertygade om att Jocke har fejkat stämplingen själv. Vill du inte veta för att du är rädd för att få reda på sanningen?

Vill du veta varför alla tror att Jocke ligger bakom stämplingen mot honom och Anjo själv?

Ett tips är att börja fråga Jocke om klippet han hade på stämplingen innan, den han ljög om fanns på video.
Citera
2026-01-18, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Hände nåt igår du vill dela med dig av eller ljuger du och hittar på för att Jocke ska fortsätta skicka ”info” du kan dela på Flashback?

Ifall du måste ljuga styrka tesen om att han ljuger om det. Som du ljög om våldtäktsryktet.

Du delade hur som helst Jockes brev om kontaktförbud och har flera gånger delat hans brev om polisanmälningar och flera privata konversationer, det är därför jag ber dig dela alla 365 polisanmälningar som nu bör ha tillkommit mot denna nya okända ”hotare”.

Jocke, som för dom flesta är den främsta misstänkta för dessa hot vet väl att Chrippa sitter häktad? Jocke, som för dom flesta är ansedd att vara mytoman ljuger en hel del och kan ljuga om att dom upphört också, likt hur han ljög om att Linnea förmodligen är involverad när hon i realiteten hade bevisat att hon inte är det.

Allt kommer till slut fram.
Vet inget om 365 anmälningar det är ditt påstående.
Jag har delat när saker skrivits som inte stämmer eller där folk påstår att det inte stämmer jag har en massa saker som jag inte delar här men vissa saker är så sjuka påståenden så man måste visa vad som är sant & inte.
Citera
2026-01-18, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valentin90
Finns här någon som känner till, från utomstående källa, om Chrippa har hörselskada?
Allt jag vet är att det står om det i Jockes soc-papper.
Citera
2026-01-18, 12:47
Medlem
Citat:
Allt jag vet är att det står om det i Jockes soc-papper.
Yep. 16 mars 1994, och att Chrippa lätt blir högljudd av den anledningen. Det är han idag med.
Citera
2026-01-18, 12:50
Medlem
Citat:
Allt kommer till slut fram.
Vet inget om 365 anmälningar det är ditt påstående.
Jag har delat när saker skrivits som inte stämmer eller där folk påstår att det inte stämmer jag har en massa saker som jag inte delar här men vissa saker är så sjuka påståenden så man måste visa vad som är sant & inte.
Därför bör du sluta skriva ut lögner. Som du gjorde när våldtäktsryktet kom upp.

Är det sant förresten som du sa att Jocke har anmält att han anklagades för att ha sex med ett barn? Dela anmälan här.

Har ett enda hot av alla 365 anmälts?

Jocke är nämligen dålig på att polisanmäla det han själv ligger bakom - vi kan ta ”14-åringen som var en 40-åring” som exempel. Hans gäng anlitade Denice Desmond för att skådespela rösten i Anjos video.

Ljuger du för nöjes skull, skriver du nåt du fått till dig av annan person som du tror på eller får du betalt?
Citera
2026-01-18, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valentin90
Yep. 16 mars 1994, och att Chrippa lätt blir högljudd av den anledningen. Det är han idag med.
Han kan i alla fall med gott samvete skylla sina brister på saker som står i Jockes soc-papper.
Citera
2026-01-18, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingofpool
Precis så känner jag med.
Han har gjort något riktigt bra för många som inte har en röst eller vågar använda den!

Hur mycket gott har han gjort genom att själv vara förövaren han beskyller andra för att vara?
Citera
2026-01-18, 13:00
Medlem
Citat:
Han kan i alla fall med gott samvete skylla sina brister på saker som står i Jockes soc-papper.
Good point.

Jocke använder sina journalpapper för att försvara sina lögner och dumheter, men har han någonsin påstått att journalerna försvarar uppgifterna och beteendet av styvpappan, mamman, bröderna, morföräldrarna m.fl.?
För det gör ju soc-journalerna, och såvitt jag kan bedöma hittills är dom konsekventa i detta. Journalpapperna är däremot inte alls konsekventa eller försvarande av honom, i nästan någonting som Joakim själv beskriver i detalj. Dom styrker familjens sida väldigt starkt, och urholkar Joakims hävdelser väldigt starkt.

Hade Jocke spelat ishockey, och varit lika sällsynt duktig på att göra självmål även där, så skulle jag som lag-coachen sett till att han spelade för motståndarlaget.
Senast redigerad av Valentin90 2026-01-18 kl. 13:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in