2026-01-18, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja det är bara att leta upp själv det finns i tråden.
Det behöver jag inte.

Det fanns ett kontaktförbud som gick ut den 15/1. Till vilken bakgrund detta kontaktförbud funnits eller ifall det finns brottsmisstankar mot Chrippa kopplade till kontaktförbudet har varken Chrippa eller hans advokat fått reda på.
Senast redigerad av Pallal 2026-01-18 kl. 12:14.
Citera
2026-01-18, 11:46
Medlem
Citat:
Varför har hoten mot Jocke & Jonna slutat komma nu?
Vad får dig att tro att Jocke och Jonna är fria från hot nu?
Rikskända människor får alltid hat och hot, likväl som uppmuntran, kontinuerligt. Alltid varit så, gäller kungen med.
Vad belägger du detta med, i Jocke och Jonnas fall och just nu?
Citera
2026-01-18, 11:53
Medlem
Citat:
Du & användaren slutspel1 skriver är Jocke anmäld för att skrivit meddelanden själva om stämplingen?

Det skrivs som att det är så.
Har du mytomani eller får du betalt för att ljuga? Du ljuger så ofta om onödiga saker.

Jag har osedvanligt gott minne, läst (nåstan) allt i tråden och inte har läst det en enda gång. Du har heller inte anklagat mig för det tidigare.

I ditt svar kan du bifoga en citering med inlägget eller inläggen du åsyftar där jag och hen påstår det du säger.
Citera
2026-01-18, 12:00
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Men vadå påstår att finns? kontaktförbud ligger ju i tråden så det är ju inte något påhitt.
Det fanns ett kontaktförbud när Chrippa utreddes för stämpling.
Sen påstår Jocke att han fått ett nytt kontaktförbud som gäller nu. Vart kan jag se det kontaktförbudet?
Citera
2026-01-18, 12:01
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Joakim lägger märke till hur folk skriver, det säger han i podden.

Lägg ner ditt dravel i affekt, ingen bryr sig om Jocke. Vi bryr oss om att hans lögner avfärdas som lögner, som BGB gjorde.

Hur dök Jockes telefonnummer upp i utredningen om stämpling?

Lite kul ändå att DU bestämmer om och när jag är i affekt 🙈😂. Du är lika galen som alltid ser jag.
Det är många som bryr sig om Jocke och hans familj, men du verkar inte ha upptäckt det än. Det är väl svårt i hat-dimman förstår jag. BGB och hans "dokumentär" som föll platt som en pannkaka däremot, bryr vi oss inte ett dugg om.

Vi är rätt många som lägger märke till mycket, som du vill bortse ifrån.
Citera
2026-01-18, 12:04
Medlem
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Ifall du ska spekulera kan du väl se till att inte sprida massa lögner?

Telefonen hotet skrevs från låg i Chrippas bostad på Lindövägen hela tiden, det var telefonen han fick låna av Jocke efter att han kom ut från häktet i början av 2024.

Och var finns bevisen för det? Du menar väl inte att beviset är att DU säger det?
Citera
2026-01-18, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Och var finns bevisen för det? Du menar väl inte att beviset är att DU säger det?
Anjo säger det i en video om stämplingen.

Det har aldrig talats om en okänd telefon som planterats i Chrippas lägenhet. Telefonen det pratats om har alltid varit den Jocke lånade ut till Chrippa.
Citera
2026-01-18, 12:11
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Lite kul ändå att DU bestämmer om och när jag är i affekt 🙈😂. Du är lika galen som alltid ser jag.
Det är många som bryr sig om Jocke och hans familj, men du verkar inte ha upptäckt det än. Det är väl svårt i hat-dimman förstår jag. BGB och hans "dokumentär" som föll platt som en pannkaka däremot, bryr vi oss inte ett dugg om.

Vi är rätt många som lägger märke till mycket, som du vill bortse ifrån.
Om SVT dokumentären föll platt som du påstår, varför försöker Jocke få dokumentären nedtagen med hot, varför anmäler Jocke dokumentären till alla han kan?
Och kollar man kommentarsfält Jocke och hans vänner inte kontrollerar ser man att dokumentären inte föll platt. Folk ser sanningen om Jocke. Och det ger Jocke panik.

Hur tror du det kommer gå med Jockes senaste polisanmälan av dokumentären?
Senast redigerad av Deimos01 2026-01-18 kl. 12:13.
Citera
2026-01-18, 12:12
Medlem
Citat:
BGB och hans "dokumentär" som föll platt som en pannkaka ...
Vad är det i Dokument Inifråns Hatet som faller platt, enligt din åsikt?
Och varför skriver du dokumentär inom citat-tecken? Brukar du göra med andra av Dokument Inifråns hundratals dokumentärer, dom 28 år som Dokument Inifrån sänts?
Citera
2026-01-18, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Det fanns ett kontaktförbud när Chrippa utreddes för stämpling.
Sen påstår Jocke att han fått ett nytt kontaktförbud som gäller nu. Vart kan jag se det kontaktförbudet?
När sa han detta? Det förra kontaktförbudet löpte ut 15/1.

https://imgur.com/a/FV2BAJ8
Citera
2026-01-18, 12:19
Medlem
Citat:
Du är så upphetsad och inne i ditt skov nu så du missade att det var en fråga, alltså ?
Upphetsad? Du visste om att det finns personer som är övertygade om att Jocke har planerat stämplingen själv.

Har du tagit reda på varför man antar det? Vill du veta varför man antar det? Joakim befann sig i Chrippas lägenhet på Lindövägen samma dag hoten skickades från telefonen.
Senast redigerad av Pallal 2026-01-18 kl. 12:27.
Citera
2026-01-18, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valentin90
Vad får dig att tro att Jocke och Jonna är fria från hot nu?
Rikskända människor får alltid hat och hot, likväl som uppmuntran, kontinuerligt. Alltid varit så, gäller kungen med.
Vad belägger du detta med, i Jocke och Jonnas fall och just nu?

Jag tänker på hoten som kom dagligen i 1 års tid som nu bara upphört det är konstigt sen kommer det alltid finnas galningar men detta var annorlunda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in