Citat:
Ursprungligen postat av
ekbo251
Jahaja, redogörelse för markpris, marknadspris för byggrätter och projektkostnader för nyproduktion från verkligheten är trams och trollande i Wallincus värld.
Du skriver mitt användarnamn tre gånger i ett och samma inlägg och gör en call-out till andra som du ogillar i tråden.
Jag undrar genuint hur du inte har blivit avstängd för ditt off-topic tramsande och trollande redan.
Citat:
Ursprungligen postat av
ekbo251
Får vi någonsin svar av Wallincus?
När får jag svar från dig?
När får jag min ursäkt från dig för att du hade fel om övervärderade bostäder?
När får jag min ursäkt för att du hade fel om vad Svensson skrev i sina texter?
Du är den som försöker hetsa andra till att starta byggfirmor för något du fått för dig stämmer, samtidigt som du själv anser att bostäder är för låga.
Du tramsar bara, hade du verkligen ansett att bostäder var för lågt prissatta hade du köpt upp dem och sålt dem när priserna går tillbaka till det normala.
Man kan kalla dig för hycklare men jag tror inte du tror bostadspriserna är för låga, du skriver bara detta felaktiga påstående för att få uppmärksamhet.
Korten på bordet, du är bara ett troll eller väldigt, väldigt dum.
Ditt mest sanningsenliga inlägg var när du skrev "Jag har inte sett videon men vet vad det handlar om", vilket kan sammanfatta dina inlägg väldigt väl.
Du kan inget men du har väldigt många åsikter och tänker inte låta brist på kunskap stoppa dig från att uttrycka dig.
Du har gång på gång fått bevis för hur saker faktiskt fungerar och vad som egentligen stämmer, så din okunskap i detta fallet är helt frivillig och jag tänker inte stoppa dig från att ha fel men det är inte brist på information som skapat ditt beteende.