Jag är mycket lugn, och någon annan synvinkel finns inte här inne då allt kretsar kring hat mot familjen och varje kommentar åt ett annat håll möts av hundratals kommentarer med hat.
Börja sök rätt så kanske ni finner något efter 1,5år av ingenting annat än fabler och konspirationsteorier.
Tro mig både jag och familjen tillsammans med rättsväsendet har vridit och vänt på allt och vi har lärt oss hur extremt svårt det är för polis att lyckas göra något.
Trots att sökhundar var ute vid Ekolsund och markerade ett hus med två olika hundar som sökte av från olika håll och slutade vid samma hus kunde polisen inte göra något då Essie vid tillfället inte syntes till fysiskt.
Dessa två sökhundar är certifierade av polisen själva och kallas in vid sök av djur därtill främst hundar…
Att de som bor i det huset dessutom har visats sig ha kopplingar till en person i Uppsala som tidigt blev polisanmäld då hon gick ut med att hon visste var Essie fanns och har det bra.
Ytterligare har det lett till att hon är vän med samma person som J på HH som arbetar på statens veterinär anstalt i Uppsala.
Därtill HH’s märkliga agerande i media med så fruktansvärt mycket längre de efter en tid raderade. Familjen har allt svart på vitt som motbevisar alla HH’s lögner men låter deras advokat driva det istället för att själva bege sig ut i sociala medier och dela med sig av bevis till en förhoppningsvis kommande domstolsförhandling.
Trots allt detta finns det inget polisen kan gå på i lagens mening!!!!
Citat:
Ursprungligen postat av
Fleavmoe
Jag orkar knappt läsa dina meddelanden för du tjatar om hat hela tiden. Jag försöker ta flera olika perspektiv och vägde precis ihop det du påstår och argumenterar för och kom fram till att jag finner det osannolikt. Till skillnad från dig har jag ju då vidgat min synvinkel och tagit i beaktande andra argument. Att jag sedan inte tror på dem handlar ju inte om hat. Lugna ned dig istället.