2026-01-16, 21:12
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Bloggbevakning har tagit upp det, nån i kommentarerna undrade varför hon har en gasbinda på huvudet.

Såg det och någon undrade om hon hade gjort en hårsäckstransplantarion. Angående charkbrickan så tror jag att hon äter max en femtedel av det. Ett par skivor av skinkan och salmin, ett par bitar ost, lite chips och sen frukten. Tippar på att hon är extremt selektiv med maten och därav all frukt och "gotte"

Gott med kurrachons också.
Senast redigerad av cosmic_dancer 2026-01-16 kl. 21:20.
Citera
2026-01-16, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Bloggbevakning har tagit upp det, nån i kommentarerna undrade varför hon har en gasbinda på huvudet.

Ja jag undrar också varför hon har förband på huvudet, hon måste gjort sig illa ju? Hon har haft det nu ett tag. Byter ibland färg, vet att det finns i olika färger.
Citera
2026-01-16, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Så tokigt av Linn att ha ätit en mosbricka på en mack till lunch, sånt gör ju enbart män...

Så tokigt så hon måste äta en fo-1-korv till girl dinner.
Citera
2026-01-16, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Såg det och någon undrade om hon hade gjort en hårsäckstransplantarion. Angående charkbrickan så tror jag att hon äter max en femtedel av det. Ett par skivor av skinkan och salmin, ett par bitar ost, lite chips och sen frukten. Tippar på att hon är extremt selektiv med maten och därav all frukt och "gotte"

Gott med kurrachons också.

Haha jag skrattar varje gång hon säger det o ändå tycker hon såååå mkt om det😂
Citera
2026-01-16, 22:18
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finalen15
Haha jag skrattar varje gång hon säger det o ändå tycker hon såååå mkt om det😂

Samma här och hon borde väl om inte annat kunna läsa på burken och fatta att det inte heter kurrachuns
Citera
2026-01-17, 20:46
Medlem
Hon känner sig dränerad av dåliga kommentarer och det kan jag förstå. Vi borde vara snällare.

Sedan har hon observerat att den finns en manual om hur man ska ragga upp kvinnor så billigt som möjligt. Det är att manipulera kvinnor ,inte bra. Kan hålla med. Män borde försöka få mer seriösa relationer med kvinnor.
Citera
2026-01-17, 22:06
Medlem
Vad sjutton sysslar hon med i senaste Tiktok-videon med drinkmåttet..
Citera
2026-01-17, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Vad sjutton sysslar hon med i senaste Tiktok-videon med drinkmåttet..

Ja säg var hon inte gör märkliga saker. På snap där visar hon sina ”outfits” den ena värre än den andra. Alla hennes olika uttryck som hon inte vet vad det betyder, hon använde dom i helt fel sammanhang. Stackars lilla flicka, hon kommer ju aldrig att hitta någon om hon fortsätter på det här sättet.
Citera
2026-01-18, 01:50
Medlem
https://share.icloud.com/photos/05db-Z-poHIBDdOSEWlUZdYpg

Någon har fått i sig många drinkar med glitter, hon som skryter om att hon alltid bara dricker alkoholfria drinkar ..
Senast redigerad av Moaau 2026-01-18 kl. 02:45.
Citera
2026-01-18, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moaau

Någon har fått i sig många drinkar med glitter, hon som skryter om att hon alltid bara dricker alkoholfria drinkar ..

Ja Linn skröt väl att hon förmodligen var den ända i typ världen som inte var bakis om det var efter julafton eller nyår, men ja hon hade ju barnen så det var väl inte alls konstigt.
Men man märker när hon är barnfri, då passar hon på och ta igen det hon missade innan hon fick barnen.
Citera
2026-01-18, 08:18
Medlem
Citat:

Jösses...Det är ju nästan i klass med den filmsnutten när hon shottar som någon la ut för ett par år sedan...drängfull...och den filmen Fannys kille la ut på L första gången hon dricker hembränt..
Citera
2026-01-18, 08:25
Medlem
Citat:

Hon som ALDRIG skulle få för sig att dricka alkohol…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in