2026-01-14, 18:21
Medlem
Linn har ju noll säkerhetstänk gällande den våldsutsatta kvinnan. Hon skriver på Instagram att i morgon ska hon åka till kvinnan och lämna sakerna. Det är då väldigt lätt att röja den här kvinnan genom att följa efter Linn och se vart hon tar vägen. Nej, jag tror inte på henne för fem öre. Det kvinnan bör göra är att kontakta socialtjänsten och få all hjälp hon behöver.
Citera
2026-01-14, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Linn har ju noll säkerhetstänk gällande den våldsutsatta kvinnan. Hon skriver på Instagram att i morgon ska hon åka till kvinnan och lämna sakerna. Det är då väldigt lätt att röja den här kvinnan genom att följa efter Linn och se vart hon tar vägen. Nej, jag tror inte på henne för fem öre. Det kvinnan bör göra är att kontakta socialtjänsten och få all hjälp hon behöver.

Linn! Ja Linn! Vi vet att du läser här!
Hur tänkte du nu?!
Det är/hade varit smartare att lämna grejerna först och sen skriva/skryta om det 😏
Citera
2026-01-15, 09:37
Medlem
Intelligens är väl inte Linns starka sida direkt!

Men det med kvinnan är ju påhitt och hon var. Öl tvungen och skriva nåt när vi inte tror på henne här
Citera
2026-01-15, 10:03
Medlem
cosmic_dancers avatar
Kollar i huvudet på en narcissist på svt och jösses vad jag känner igen Linn utifrån deras olila beskrivningar. Detta har vi i tråden varit inne på fleta gånger och givetvis kan man inte med säkerhet sätta en diagnos på henne då vi inte känner henne privat eller exempelvis har arbetat ihop med henne. Det är dock så många punkter som stämmer in på henne. Som när hon varit ledsen och haft sina gråtvideos. Det känns mer som ett sätt att få sympatier och att hon varit ledsen över att hennes dröm om kärlek sprack än att själva relationen tagit slut. Jag tycker mig se att det alltid varit så med henne, hon saknar inte personen utan hon har varit förkrossad över att hennes bild på den "perfekta" relationen och hennes dröm om att bli behandlad som en prinsessa spruckit. För hade hon verkligen saknat framförallt S, G och M eftersom hon har barn med dem hade hon ju verkligen månat om att ha en god relation med alla tre. Inte så att de behöver vara goda vänner, men att de kan umgås och prata med varandra. Framförallt för barnens skull men även för framtida för sig själv, exet och framtida partner. Inte hade jag velat vara i en relation med en snubbe som hade tre barn med tre olika kvinnor och att det var sådan kyla och dålig kommunikation med samtliga av dem.
Citera
2026-01-15, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av coffeez
Hon var ju heartbroken, helt förstörd, gråtvideos, skulle ta låååång tid till hon skulle dejta osv. Då undrar man, vad fan gör människan på tinder?

Inget fel med det men många kvinnor .tror jag .är på Tinder för att få uppskattning ,många män intresserade så känner de sig bättre ,men syftet är inte att hitta en man ,utan syftet är att få likes.

Hon skulle säkert kunna få tillbaka sitt konto om hon mejla Tinder och bevisa att hon är hon.

Jag tror nu att hon är mer intresserad av att få uppskattning från kvinnor ,de är hennes främsta välgörare ,,hon gör reklam för saker som tilltalar kvinnor och de köper hennes produkter.

Hon har för tillfället ingen nytta av en man för andra kvinnor skulle uppfatta det negativt ,är vad jag tror.

Fast jag kan se att det skulle finnas en ekonomisk anledning hitta en kille eftersom han skulle kunna hjälpa till med saker hon inte vill göra , t.ex med bilen och ev andra saker.

Men vi får följa utvecklingen ,de verkar som hon blir mer och mer populär.
Citera
2026-01-15, 15:26
Medlem
XtraXs avatar
Tänk vilket stöd Linn ger den utsatta familjen när de träffas idag, förhoppningsvis sjunger hon nån av låtarna från den magiska skogen för barnen.
Citera
2026-01-15, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Kollar i huvudet på en narcissist på svt och jösses vad jag känner igen Linn utifrån deras olila beskrivningar. Detta har vi i tråden varit inne på fleta gånger och givetvis kan man inte med säkerhet sätta en diagnos på henne då vi inte känner henne privat eller exempelvis har arbetat ihop med henne. Det är dock så många punkter som stämmer in på henne. Som när hon varit ledsen och haft sina gråtvideos. Det känns mer som ett sätt att få sympatier och att hon varit ledsen över att hennes dröm om kärlek sprack än att själva relationen tagit slut. Jag tycker mig se att det alltid varit så med henne, hon saknar inte personen utan hon har varit förkrossad över att hennes bild på den "perfekta" relationen och hennes dröm om att bli behandlad som en prinsessa spruckit. För hade hon verkligen saknat framförallt S, G och M eftersom hon har barn med dem hade hon ju verkligen månat om att ha en god relation med alla tre. Inte så att de behöver vara goda vänner, men att de kan umgås och prata med varandra. Framförallt för barnens skull men även för framtida för sig själv, exet och framtida partner. Inte hade jag velat vara i en relation med en snubbe som hade tre barn med tre olika kvinnor och att det var sådan kyla och dålig kommunikation med samtliga av dem.

Precis! Hörde en intervju i Morgonpasset om narcissister och trots att jag försökte att inte dra trådar mot Linn var det bara henne jag såg framför mig!
Citera
2026-01-15, 17:15
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snostormen
Precis! Hörde en intervju i Morgonpasset om narcissister och trots att jag försökte att inte dra trådar mot Linn var det bara henne jag såg framför mig!

Ja det blir väldigt tydligt emellanåt utifrån det vi ser på hennes sociala medier. Samt att hon inte vill att mannen hon träffar ska ha egna barn men acceptera hennes som hans egna. Detta eftersom hon vill "att de ska bli en familj". Det bottnar nog mer i att hon aldrig skulle acceprera att mannen prioriterar andra mer än henne och därav har hon nog också systematiskt valt killar med liten erfarenhet av tidigare relationer. En man som kanske tidigare haft ett-två långa förhållanden skulle förmodligen aldrig gå med på hennes agerande i en relation. En oerfaren vet inte bättre och tror att det är normalt.
Citera
2026-01-16, 14:49
Medlem
Hon är helt besatt av å hitta en man!! Hur skall hon hitta en man enda som kan vara är väl någon yngre kille som vill leka lite.. vem vill ta över nån som har barn med tre olika på så kort tid. Bebis rösten och intelligens nivån är ju inte så attraktivt direkt
Citera
2026-01-16, 14:57
Medlem
Ärligt vad äter människan? Kollade hennes mathaul på snap. Ändå hon inhandlat var massa sött. Sen såklart tulpaner för hon har ju ingen man som handlar åt henne.
Herregud väx upp människa. Lär dig stå på egna ben och ta hand om dina barn innan du söker en man.
Citera
2026-01-16, 17:24
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpanliten
Ärligt vad äter människan? Kollade hennes mathaul på snap. Ändå hon inhandlat var massa sött. Sen såklart tulpaner för hon har ju ingen man som handlar åt henne.
Herregud väx upp människa. Lär dig stå på egna ben och ta hand om dina barn innan du söker en man.

Så tokigt av Linn att ha ätit en mosbricka på en mack till lunch, sånt gör ju enbart män...
Citera
2026-01-16, 20:33
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Så tokigt av Linn att ha ätit en mosbricka på en mack till lunch, sånt gör ju enbart män...

Bloggbevakning har tagit upp det, nån i kommentarerna undrade varför hon har en gasbinda på huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in