Citat:
Ursprungligen postat av
Vintageman
Så du ber inte om ursäkt då alltså för att ha varit så otrevlig även fast du haft fel?
Är det så man är mot varandra som personer?
Jag har inte Tiktok.
Men jag kanske är en drummel som förväntar mig något typ av uppförande av ledsna anonyma jävla horungar på flashback.
(För länge sedan var flashback ett ställe med substans, uppförande och faktiskt originella människor.) typ 20 år sedan.
Hmm, jag undrar vad som ändrats?? Kanske människor som dig har blivit otrevliga idioter p.g.a av samhället?
Som sagt förvånad hade jag varit om det kommit en ursäkt nu som uteblev förra inlägget. Tragiskt!
Du har inte riktigt självinsikt. Jag gick igenom inläggen och tro mig när jag säger att det här inte är mina mest otrevliga inlägg du fått i din tråd. Du själv har däremot gått ut i affekt och skrivit värre inlägg än vad jag gjorde.
Du hoppar på människor med påståenden om dem i din TS men kan inte hantera att du själv sågas med påståenden om dina egna fel och brister. Det innebär att du inte i första hand är i behov av en ursäkt utan
självrannsakan.
Du är vuxen. Jag har själv levt mitt liv omkring mer burdusa människor och inte lärt mig att vara alltför finkänslig, det är jag medveten om. Du däremot inser inte att dina generaliseringar är stötande och att du sedan exploderar ut i en kaskad för att du blir kränkt av att jag uppenbart har rätt i att du har svårt att få ragg, innebär inte att du är den som angripits i din tråd. Du är bara den enda som tagit illa vid dig. Det är en viss skillnad i det.
Du behöver agera på ett bättre vis för att få den sociala situationen du själv önskar.
Det är du själv som är skyldig dig en ursäkt för att du har skapat ett sammanhang där du själv inte vill ingå. Dvs med aggressivitet har du format ett rum här för dig att må dåligt i istället för att låta dig själv få uppleva bättre respons på en trevligare attityd från dig.