Citat:
Ursprungligen postat av
Vintageman
Håll käften din störda fitta du vet väl inte nånting alls om någon annan, det är bokstavligen talat omöjligt, ingen är väl avundsjuk på sånna människor på Tiktok. bokstavligt talat alla skrattar om dom. Det är sinnessjukt hur jävla dum i huvudet du är. Vilken tom nolla

Det är unga människor. Från mellanstadiet levde man dansandes till musik och sedan speglandes sig i fönster och vitrinskåp.
Numera som medelålders kanske jag inte gör det men sprang senast igår kväll omkring härhemma och apade mig till musik. I min ålder så spelar man nprmalt inte in sig själv bara.
Du är inte bara avundsjuk och svartsjuk, du är även halvdöd som inte klarar av att slappna av och ha lite kul utan att ta allt så allvarligt hela tiden.
Jag tar inte åt mig av dina förolämpningar. Som jag skrev i något annat inlägg så ler jag bara när min "crush" lägger upp olika saker han gillar hos tjejer, eftersom jag vet att mängder av hans följare upplever det som närmast positivt.
Saken är att influensers syfte är att träffa så många som möjligt i publiken precis som det gäller för artister och andra kändisar.
Sedan så uppvaktas de här killarna av både pojkar, män, flickor och kvinnor. Så jag förstår att du känner dig hotad av att se andra få uppmärksamhet.
Om det nu är så jäkla viktigt för dig med bekräftelse så får du väl själv starta en kanal och börja lägga upp videor.
Vi som inte är jätteintresserade av att få uppmärksamhet av sociala medier, struntar bara i att sätta igån kameran och kadda upp filmer på spex och annat. Vi sitter inte stelt på arslet och är bittra för att andra människor syns istället för oss eftersom vi inte prioriterar samma slags uppmärksamhet. Det är säkert jättekul att gå viralt och plötsligt få positiva kommentarer och likes men saknar man intresse så struntar man i att posta bara, man hatar inte med ett sjukligt intresse.
Du är en sån som är arg för att vi andra kan ge människor som inte är du, lite smicker och likes. Innerst inne vill du stå i rampljuset men du vet vad de säger, surt sa räven om rönnbären.