Som mycket närstående till familjen är jag nu trött på att bara sitta och läsa allt från de som njuter av uppmärksamheten de får av att driva hat. Jag vet exakt när han fick information om anmälningarna (jag stod själv och lyssnade på samtalet till J på HH).
Det var innan lunch den 12 Juli dagen efter Essie försvunnit då han som först fick tag på HH efter många försök vilket även står på Essie ska hem.
Något som jag vet har skrivits i polisanmälan är också att J på HH reagerade mycket konstigt och frågade direkt om de anklagade henne för att ha stulit Essie.
Det finns även ett inspelat samtal med en av assistenterna som säger till P att han skall kolla upp HH då hon misstänker dem och att hon själv skulle meddela polisen sin misstanke, tyvärr litade P på HH vid just det tillfället vilket han ångrat kraftigt efter allt som kommit fram med alla ledtrådar som leder till HH och Crosstrails.
Jag vet att ni alla som skriver hat här njuter av uppmärksamheten ni får bakom skärmarna men ställ frågor så ska jag svara.
Som summering: P fick reda på anmälningarna till LS dagen efter Essie försvann men ringde inte LS innan den 24 Juli vilket även framgår av dokumentationen från LS.
Detta innebär att P INTe kände till något innan dagen efter Essies försvinnande.
Nu kommer såklart hatarna att attackera detta inlägg då hat inte riktas mot familjen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Notteliten
PPP fick ett meddelande från HH om att LS hade blivit underrättad och att det snart skulle bli ett hembesök och direkt efter det försvann Essie vid perfekt tidpunkt utan att något faktiskt tyder på något annat än att Ö-familjen var ansvarig, videobeviset som PPP försökte använda är inte bevis eftersom det inte dokumenterar någon tid, datum eller händelseförlopp, hjulspåren kom inte den natten baserat på PPP:s förklaringar, asistenten PPP hävdar var på jobbet hade ledigt, alla som har misstänkts av PPP är bara personer/föreningar/grupper som PPP antingen är arg på eller tror att han själv är mer pålitlig än och i slutändan är det tydligt att anledningen till att PPP ringde LS var för att berätta för dem att Essie var "stulen" så att de skulle slippa göra ett hembesök...
Om någon inte håller med kan de dokumentera sin synpunkt eftersom alla som har följt fallet från början har sett dokumentationen bakom det jag skriver här...