2026-01-17, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Nej de har inte förtalsanmält rask.
Vad är han anmäld för av medviktarna? Linnea har väl anmält hela gänget för förtal, blir det något mer? Hur är det med resten av Linneas familj? Dom borde verkligen se till att anmäla. Det vore ju guld om även boi åker med, jag tror ju både rask och Banjo kommer att gola fast varann, och även skylla på husse. Stora frågan är om motvikt har vett att hålla käft. Jag tror Skilleras kan lägga ner enormt mycket tid och resurser på honom. Jag skulle verkligen inte vilja byta plats med dom.
Citera
2026-01-17, 12:02
Avstängd
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 180mg
Frågan är hur duktig T är att öppna post med fötterna?

Baronen kan alltid lära sin förståndshandikappade fru att öppna posten, Tessan är dresserad till perfektion. "Använd fötterna Therese, händerna är för värdefulla, jag vill ha massage ikväll".
Citera
2026-01-17, 13:38
Medlem
Telepatisks avatar
Är det på måndag som vi får reda på om Rask behöver betala Trobo eller inte?

Hur tror ni att utfallet blir? Och om han förlorar, kan han behöva betala mer än det som det gällde från första början (typ rättegångskostnader?)?
Citera
2026-01-17, 13:45
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Jaha tyckte mig minnas de sagt det eller så var det olaga integritetsintrång.

Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Vad är han anmäld för av medviktarna?

Tror det är olaga integritetsintrång och upphovsrättsbrott för bilderna.
Citera
2026-01-17, 13:47
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk

Hur tror ni att utfallet blir? Och om han förlorar, kan han behöva betala mer än det som det gällde från första början (typ rättegångskostnader?)?

Haha, jag tror han är stekt helt ärligt. Han kommer få betala fakturan + rättegångskostnader.
Som jag har förstått det kommer han påpeka alla stavfel, att de tar oskäligt betalt för t.ex. dörrfoder och att det finns billigare varor annorstädes. Han verkar inte förstå att det är ett kommunalt bolag som måste göra upphandlingar, ta in olika offert och eventuellt ta ut vissa schablonavgifter.
Citera
2026-01-17, 13:49
Medlem
Är han inte längre en "lyckligt gift 3barnsfar"?
Citera
2026-01-17, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Haha, jag tror han är stekt helt ärligt. Han kommer få betala fakturan + rättegångskostnader.
Som jag har förstått det kommer han påpeka alla stavfel, att de tar oskäligt betalt för t.ex. dörrfoder och att det finns billigare varor annorstädes. Han verkar inte förstå att det är ett kommunalt bolag som måste göra upphandlingar, ta in olika offert och eventuellt ta ut vissa schablonavgifter.
Ähh han kommer vara ”sjuk” inte kan Äggskallen slösa tid på att sitta där inte.. bättre att stoppa huvudet i sanden några veckor till… ni fattar
Citera
2026-01-17, 13:55
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:

Tippar att det i slutändan kommer landa på 100k.

Han har alltid lyckats hålla sig ovanför vattenytan med hjälp av farfar men det är i år som hans liv börjar rasa ihop på riktigt.

Han och Thessan kommer tillsammans ha nära en halv miljon i skulder. Dags att ringa in experterna från lyxfällan.

Frågan är om Carl-Fredrik kommer kunna stå vid budgettavlan och höra kritiken? Gissar att han är en av dom som kommer springa därifrån gråtandes.

Styr upp ditt liv din jävla luffare
Citera
2026-01-17, 13:56
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Så jävla störande att han anklagade Prefab-Andreas för precis det som han själv har gjort -_-

Trevligt att se att Prefab-Andreas är så handlingskraftig! Definitivt en person jag inte hade velat ha efter mig.
Det är så han jobbar, alla hans fuckups skyller han på andra, en riktig fegis är vad han är.
Citera
2026-01-17, 13:58
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Den delen hade jag missat, mindes bara hur han gjorde sig lustig över utseende och bilåkande. Men att Baron von Svinpäls tar sig ton om bedrägeri måste väl fan ta priset?

Förutom hunden och chrippamånaden bedrog han väl sin idol BLS? Har för mig det va två gånger men kanske är det bara är en egenupplevd upplevelse. Minst en gång iaf. Sen så kan man väl nästan kalla det där med att han skulle kräva sin medåtalade på delen av skadeståndet som Ulf betalade för ett bedrägeriföesök också. Hur har det gått med det? Idioten släpper mer än man mäktar med.
Håller med, en riktig svinpäls.

Han hade en insamling till BJS så han skulle ha råd att köpa en kamera för att komma igång med sitt vloggande.

Dom fick in 700:- som Baronen stoppade ner i sin egna ficka. Så mycket var den "vänskapen" värd.
Citera
2026-01-17, 14:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avantgarde19
Är han inte längre en "lyckligt gift 3barnsfar"?
Ingen av dem har någon relationsstatus upp .. men det säger ju inget egentligen.
Citera
2026-01-17, 14:36
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Han kommer bara tjata om skicket på den "nya" pundarlägenheten han skrev på osedd, som om det skulle ha någon betydelse....spelas de här mötena in?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in