2026-01-17, 02:35
Avstängd
180mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Genialisk ide att posta ett mjältbrand till Baronen. Tyvärr misstänker jag att Herr Äggskalle sedan länge lämnat postöppningen till sin förståndshandikappade fru. Tessan är ointelligent, men tillräckligt fungerande för att användas som Baronens sköld.

Tessan är ett av Baronens långdragna experiment i psykisk nedbrytning och numera inte mer än ett ekonomiskt stöd som Baronen parasiterar på utan minsta spår av dåligt samvete.
Frågan är hur duktig T är att öppna post med fötterna?
Citera
2026-01-17, 08:52
Medlem
Intressant att det har varit knäpptyst på äggskallens IG sen cluee släppte sin video. Trots att man ser att baronen är aktiv på IG.

Så vi börjar året med att Trobo kommer få rätt i att de ska ha betalt av äggskallen.
Rask bör erkänna att han inte betalat sekretess C.
Han har prefab Andreas i arslet.

Har vi något mer på listan hur man kan starta året på sämsta sätt?
Citera
2026-01-17, 08:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Intressant att det har varit knäpptyst på äggskallens IG sen cluee släppte sin video. Trots att man ser att baronen är aktiv på IG.

Så vi börjar året med att Trobo kommer få rätt i att de ska ha betalt av äggskallen.
Rask bör erkänna att han inte betalat sekretess C.
Han har prefab Andreas i arslet.

Har vi något mer på listan hur man kan starta året på sämsta sätt?

Förtalsmålet från Medviktarna fortsätter. Delningen ac Fru Medvikts OF är problematiskt för Raskafan
Citera
2026-01-17, 09:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han har nog redan gjort det - ja.
Samtidigt kan t o m jag anse att det är lite hårt att äcklet ska kunna ha koll på och få ner alla reupload... men jag bryr min inte så mycket .. skit ska skit ha.

Han kan väl be kompisen Anjo om hjälp
Citera
2026-01-17, 09:03
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentieisback
Han kan väl be kompisen Anjo om hjälp
Tror Prefab i första hand kommer försöka få bort klippen med hjälp av juridiska metoder.

Om det inte fungerar så ringer han Albanerna som kommer göra ett litet hembesök i runkbåset.
Citera
2026-01-17, 09:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Tror Prefab i första hand kommer försöka få bort klippen med hjälp av juridiska metoder.

Om det inte fungerar så ringer han Albanerna som kommer göra ett litet hembesök i runkbåset.

Då blir det ett nytt scenario i hans jakt att efterlikna idolen Jockiboi. Han kan pumpa ut videos om att han blir hotad, alldeles säkert mordhotat, och så är det varje dag
Citera
2026-01-17, 09:11
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Då blir det ett nytt scenario i hans jakt att efterlikna idolen Jockiboi. Han kan pumpa ut videos om att han blir hotad, alldeles säkert mordhotat, och så är det varje dag
Det kommer han aldrig våga, Andreas har våldskapital, det här är killar man inte leker med.

Han borde göra allt i sin makt för att få bort dessa videos annars kommer det garanterat bli svettigt för honom.

Att ge sig på ett barn till en person som har farliga kontakter i den undre världen är hans största misstag.
Citera
2026-01-17, 09:21
Medlem
Citat:
Förtalsmålet från Medviktarna fortsätter. Delningen ac Fru Medvikts OF är problematiskt för Raskafan

Nja, jag tror de är mycket prat bara från medviktarna och Axel Öhman. De säger att det ska göra så mycket men inget händer. Prefab är lite mer framåt och faktiskt gör saker i praktiken, samma med Trobo, samma med sekretess C. Temu är mycket babbel bara.
Citera
2026-01-17, 10:35
Medlem
Citat:
Nja, jag tror de är mycket prat bara från medviktarna och Axel Öhman. De säger att det ska göra så mycket men inget händer. Prefab är lite mer framåt och faktiskt gör saker i praktiken, samma med Trobo, samma med sekretess C. Temu är mycket babbel bara.
De har väl gjort det de säger ska göra som tex förtalsnmälan mot Ras Vad mer kan de göra?
Citera
2026-01-17, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
De har väl gjort det de säger ska göra som tex förtalsnmälan mot Ras Vad mer kan de göra?

Nej de har inte förtalsanmält rask.
Citera
2026-01-17, 10:42
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen

Tror det också, han själv kommer ju inte göra någonting som riskerar sin frihet, men det kan bli intressanta möten där man pratar allvar.
Sen om det händer saker senare från andra individer är ju däremot mycket möjligt.
Citera
2026-01-17, 10:48
Medlem
Citat:
Nej de har inte förtalsanmält rask.
Jaha tyckte mig minnas de sagt det eller så var det olaga integritetsintrång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in