Citat:
Ursprungligen postat av
rubin22
Men herregud man kollar väl på det man gillar och tänder på!
Ingen vill väl söka på det som man inte gillar eller inte är intresserad av?
Förstår inte ert resonemang?
Varför tror ni han styckade kroppen om han inte gillade unken lukt?
Samt sparade delar av kroppen i kylskåpet!
Hur trög får man bli egentligen?
Nä det är uppenbart att du inte förstår..men om R beläggs med skam och skuldkänslor från någon eller flera pga att de vet eller tror att han antingen är honosexuelll eller identifierar sig som flicka, så kan det väl mycket väl vara just nedvärderande ord om lukter son använts i naiv tro att det skulle påverka R att ändra sig, men att det istället blev ännu värre och svårare för R?
Var nånstans skrev jag ens något om vad han tänder på? Jag spekulerade kring vad som kan fått honom att sätta negativ doft unket, bara det är ju märkligt, hur många skulle ens hålla med R att kvinnliga könsorgan luktar unket liksom?
Men om han vill vara tjej och visste det tidigt och att kunna identifiera sig är väl minst lika viktigt, om inte mer viktigt än det man tänder på? Är det omöjligt för dig att tänka att R hade en längtan att få vara tjej men att det kan varit så tabu älgar med både skam och skuldkänslor att det rentav kanske samtidigt orsakade både självhat hat mot denna önskan han hade att vilja vata just flicka? Blir du inte accepterad som du är blir nog din personlighet väldoft komplex och förvirrad, kan du ens tycks om dig själv, kan du ens förstå dig själv då?
Och kroppen kanske styckades av flera olika anledningar? Tex att det blev lättare att förflytta kroppsdelar än en hel kropp? Eller i hopp om att dödsorsak inte ska kunna fastställas?
Att kroppsdelarna förvarades i kylskåp kan väl just vara gör att han inte vill ha en stank? Hur mycket säger det då att han gillar starka vidriga dofter?
Jag undrar varför du inte applicerar tröghet på dig själv, eftersom du inte kan fundera utifrån andras sätt tänka och tom triggas och blir otrevlig?