2026-01-17, 07:28
Medlem
kaktusplastiks avatar
Nu har hon skrivit vad som hände med Gustav, som många undrat i tråden:
Citat:
Hängde dygnets alla vakna timmar med Gustav Broström. Han hälsade på i Tokyo tillsammans med min dåvarande pojkvän.
Jag och Gustav hade ett bråk i slutet av 2016 och efter det pratade vi inte på nästan tio år.
Men vår gemensamma vän dog förra sommaren, och vi sågs på den begravningen. Jag kände att. Vad håller man på med. Livet är så kort.
Jag bjöd honom på min fyrtioårsfest, han kom och vi hade ett fint samtal där ❤️ puss gustav.
Citera
2026-01-17, 08:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik

Hon skrev ju bara att de bråkade och inget mer. Det var i samband med Magnus och deras menage a trois.
Citera
2026-01-17, 08:28
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vampireslayer87
Hon skrev ju bara att de bråkade och inget mer. Det var i samband med Magnus och deras menage a trois.

Folk undrade när han plötsligt dök upp på hennes fest efter massa år. Det fick man ju svar på nu.
Citera
2026-01-17, 09:34
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:

Vem var deras gemensamma vän? Hon har inte skrivit något om begravningen.
Citera
2026-01-17, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Vem var deras gemensamma vän? Hon har inte skrivit något om begravningen.

Jacob.

(FB) 37-årige Jacob försvunnen i Stockholm – sågs senast i Gamla stan (2024-03-14)

(FB) Död person hittad i vattnet i centrala Stockholm. (2024-05-29)
Citera
2026-01-17, 10:36
Medlem
Citat:
Folk undrade när han plötsligt dök upp på hennes fest efter massa år. Det fick man ju svar på nu.

Folk hade spekulerat för längesedan om Gustav eftersom han var vän med Magnus men hon blockade alla som frågade.
Citera
2026-01-20, 11:28
Medlem
Durochmolls avatar
Valde hon Frankrike för att få chansen att dricka vin varje dag utan att det framstår som speciellt konstigt? Kaffe och vin när sällskapet, hennes mamma, äter lunch, var kanske speciellt lustigt.
Citera
2026-01-20, 15:54
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Valde hon Frankrike för att få chansen att dricka vin varje dag utan att det framstår som speciellt konstigt? Kaffe och vin när sällskapet, hennes mamma, äter lunch, var kanske speciellt lustigt.

Jag har faktiskt tänkt samma sak...

Normalt att släpa ut ett sjukt barn på restaurang också. Men enheterna måste väl in, det kanske inte kändes lika normalt att knäcka en flaska vin hemma på lunchen.
Citera
2026-01-20, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Microlabb
Jag tyckte det var väldigt udda att de vill byta lägenhet efter tre månader när de har möjlighet att fortsätta hyra. Särskilt då den här verkar så bra på alla sätt och ligger i rätt område för dem. Dessutom tycker jag att det är rakt av elakt mot barnet att rycka upp det igen efter tre månader bara för ett lägenhetsbyte om det bara var för att Sandra vill ha "mindre airbnb-känsla" eller hur det var hon uttryckte i bloggen.

Sökte upp lägenheten och hittade vad som egentligen skaver för dem. Månadshyran är drygt 4400 Euro, ca 47 000 sek. Plötsligt blev det tydligt varför de ville ha en liknande summa för deras lägenhet i gamla stan! Vi kan nog utgå från att de inte fick i närheten av den summan för sin lägenhet och därför känner lite press att själva hitta något billigare nu. Nog för att det är dyrt med boende i Paris, men 50 papp i månaden är sanslöst.

Lägenheten i Paris för den som är intresserad: https://www.airbnb.fr/rooms/1376536369318427809?source_impression_id=p3_176813 1050_P3b1-89WAWWiVEZF

Lägenheten är inte ens särskilt fin i förhållande till det groteska priset. Opersonlig och hotellrumsaktig. Passar väl i och för sig teflonsjälarna som nu hyr den.
Citera
2026-01-20, 23:13
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Jag har faktiskt tänkt samma sak...

Normalt att släpa ut ett sjukt barn på restaurang också. Men enheterna måste väl in, det kanske inte kändes lika normalt att knäcka en flaska vin hemma på lunchen.

Ja, alltså jag är helt klart för att småbarnsföräldrar ska få dricka alkohol, men personligen dricker jag i princip aldrig något inför mina barn. Sandra verkar ha en väldigt lätt inställning till det hela. Citat från ett inlägg här om dagen:
”Ja, alltså vi drack bara varsitt litet glas vin så ni behöver inte vara oroliga”
Jag undrar hur hon definierar stora glas vin då det där glaset var väldigt fullt och såg helt normal stort ut. Sen direkt vidare till ett barnkalas där det bjöds på champagne.

Nyss i storys publicerades en bild på en 1 liters flaska. Det är nog minst en flaska vin som konsumeras om dagen som det är nu. Men det känns som hon lurar sig själv precis som du skriver, mer ”normalt” med ett glas vin till kaffet på restaurang med ett sjukt barn, än ett glas vin hemma vid lunch. Svårt att kritisera det hela för då är man ju ”tråkigt svensk”.
Senast redigerad av Durochmoll 2026-01-20 kl. 23:17.
Citera
2026-01-22, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll

Hihi, på samma tema tycker jag det är lite roligt vad Flora skrev i sin blogg häromdagen angående deras spons-tågluff 2016:

”Jag och Sandra åkte ut på tågluff för Europarunts räkning! Så roligt att tänka att jag är 21 och hon är 31 här. Stackarn som behövde hänga med en sån ung liten sak? Men jag minns att vi hade jättekul. Och att hon gav mig en massa bra livsråd. Och ville dricka vin varje dag. Och skrev jättefint om mig på sin blogg efteråt. ”
Citera
2026-01-27, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neonnela
Hihi, på samma tema tycker jag det är lite roligt vad Flora skrev i sin blogg häromdagen angående deras spons-tågluff 2016:

”Jag och Sandra åkte ut på tågluff för Europarunts räkning! Så roligt att tänka att jag är 21 och hon är 31 här. Stackarn som behövde hänga med en sån ung liten sak? Men jag minns att vi hade jättekul. Och att hon gav mig en massa bra livsråd. Och ville dricka vin varje dag. Och skrev jättefint om mig på sin blogg efteråt. ”

Jag reagerade också på det! Men är inte förvånad, hon är så törstig att det börjat kännas sorgligt.

Dricker kaffe och rödvin med sonen när han är sjuk dessutom. Den kombon och utan mat eller något tilltugg får det att vändas i magen. Alkisvarning verkligen. Och drickandet verkar ha eskalerat i Paris, på två timmar när dom har en helt ny barnvakt hinner dom dricka jag vet inte hur många glas? Var ju många stop i alla fall. Vad tänker egentligen Björn om detta? Dricker han på samma sätt? Är han medberoende? Så klart jättetrevligt att dela en flaska vin eller mer då och då och har heller igneh emot ett glas vin på lunchen nån gång ibland men dagligt drickande? Sandra verkar tro att alla som höjer på ögonbrynen åt hennes konsumtion är nykterister fast det verkligen inte är så. Klassiskt missbrukare att resonera så.
Senast redigerad av Galenkattkvinna 2026-01-27 kl. 08:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in