2026-01-16, 21:04
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskybusiness
Gillar han män? Är det så säkert? Det enda vi vet är väl att han gillar barn...
Han tog ett kvinno namn, bär kvinno kläder och smink det gör bara män som gillar andra män
Citera
2026-01-16, 21:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Enligt rapport från avdelningen han befinner sig på just nu så sminkar han sig där och spelar tv-spel. Egen balkong har han också.

Vilket äckligt jävla daltande. Sverige är sjukt.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/43109a/haktade-vilma-anderssons-vardag-tv-spel-och-egen-balkong?utm_source=iosapp&utm_medium=share

Han hade bett att få sitt smink. Inte säkert han fick det, men vet ej om någon har rätt att hindra honom, då han anser att det är en del av hans 'person.'
Citera
2026-01-16, 21:10
Medlem
riskybusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Han tog ett kvinno namn, bär kvinno kläder och smink det gör bara män som gillar andra män

Det stämmer inte alltid.
Det kan vara så, men det behöver inte hänga ihop.
För Vilmas del verkar det ju mest vara en plan, en utklädnad.
Tror inte att det är äkta könsdysfori utan en taktik han kommit på.
Robin blir Hampus blir Vilma, men bryr sig inte om att ändra juridiskt kön eller ta hormoner utan nöjer sig med att sminka sig, sätta färgglada hårspännen i håret och prata med pipig röst.
Nej, som rubin22 skrev nyss, han är alldeles för fixerad vid det kvinnliga könsorganet för att gilla män.
Senast redigerad av riskybusiness 2026-01-16 kl. 21:19.
Citera
2026-01-16, 21:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sylla
Jag jag har närvarat vid några kliniska obduktioner.

Och sett flertalet obducenter äta mat under tiden de obducerar?
Jag föreställer mig att arbetet utförs i ett sterilt rum.

Hoppas inte rättsmedicinläkarna käkar under utredningen av kroppar. Då skulle man väl kunna kontaminera bevis?

Menar du att flertalet står där med en kebabrulle eller annat som doftar mat?
Använder inte rättsläkarna sina luktsinnen och noterar även dofter från ett lik?
Dofter kan väl påvisa relevanta upptäckter.

Skulle anse det vore en stor skymf om en obducent stod och käkade bredvid en död person.
Senast redigerad av Detdundrar 2026-01-16 kl. 21:18.
Citera
2026-01-16, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Och sett flertalet obducenter äta mat under tiden de obducerar?
Riskerar man då inte att kontaminera kroppen?
Jag föreställer mig att arbetet utförs i ett sterilt rum.

Hoppas inte rättsmedicinläkarna käkar under utredningen av kroppar. Då skulle man väl kunna kontaminera bevis? Använder inte rättsläkarna sina luktsinnen och noterar även dofter från ett lik?
Dofter kan väl påvisa relevanta upptäckter.

Dom stod inte ovanför liket Nej! En bit ifrån. Men alla organ osv utanför kroppen.
Det skulle aldrig jag klara av.
Detta var ej rättsmedicinska obduktioner. Utan kliniska som görs för medicinsk kunskap inom vården.
Citera
2026-01-16, 21:46
Medlem
Citat:

Det stämmer ju inte. Har du redan glömt snickar- björn? Han hade en egen serie på tv som heter "att bli Lee". Jag vet även en annan person som är lite lokalkändis här och varit med i tidningen, som börjat klä sig i kvinnokläder och sminkar sig och har bytt namn. Han har dessutom kvar sin fru som han hade innan han började klä ut sig till kvinna. Snickar-björn/ Lee har ju i alla fall en ny flickvän och inte samma fru som när han hette Björn.
Citera
2026-01-16, 21:49
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Och kvinnor, snippor och vaginor! Noll prat om snoppar!
Sen bara för att man vill vara kvinna betyder det inte att man tänder på män.
Vet en som opererade sig till kvinna, men var endast ihop med kvinnor!

Denna man tänder uppenbarligen på kvinnor och barn av kvinnligt kön, då Robin nämner en massa om just deras könsorgan!
Könsorgan som, enligt Robin, bara luktar illa.
Citera
2026-01-16, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Om det här snubben blir frikänd så lovar jag skänka bort jag äger. Men oavsett om man ej är dömd så ska man väl för fan inte behandlas som en primadonna med tanke på brottsrubriceringen.

Man kan väl fråga sig hur snubben blivit behandlad i Mena land som så många vänstermuppar förklarar sin kärlek för?

Han hade varit död nu redan

Det är väl som någon skrev inget vanligt häkte han sitter i. Han ska väl utredas först och då ska han väl ha det så hemlikt som möjligt för att man ska få en korrekt bild av hans psykiska hälsa. Vill man ha lagar och rättegångar osv som verkligen eftersträvar sanningen och ingen diktatur där avrättningar sker utan rättegång osv så får man nog respektera att det är så här det går till. Samma lagar gäller ju dig själv också. Om du hade blivit anklagad för något hade du väl velat ha en korrekt rättsprocess?
Citera
2026-01-16, 21:54
Medlem
Citat:
När han fått sin dom och ska låsas in.

Hur funkar det då med tanke på att han gillar ju män och blir förvarad med män, blir det en helt isolerad avdelning så han aldrig har någon i sin närhet?

Vet inte hur det funkar på fängelser men det lär väl knappast bli så bra att sätta en sådan på ett ställe där män har suttit länge och ser en transa ladyboy sheemale eller vad det kallas

Trams!
Finns INGET i fallet gällande Vilma som styrker det du påstår.
Citera
2026-01-16, 22:40
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Nej, som jag nyligen skrev stämmer det inte finns flera fall om det så du har väldigt dålig kunskap.
Känner en person som ville vara kvinna men är ihop med kvinnor, alltså tagit bort snoppen och tagit hormoner.
Detta äckel har ju inte ens kapat snoppen!
Citera
2026-01-16, 22:41
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Könsorgan som, enligt Robin, bara luktar illa.
Ja, men det är ju vad han gillar, så vad yrar du om?
Citera
2026-01-16, 22:49
Medlem
På tal om obducenter, visste Robin att han förmodligen inte var tillräcklig smart för att bli obducent eller varför har han inte velat bli en obducent om han har sån stark dragning till döda kroppar?
Då hade han väl praktiskt taget kunnat göra eget material att ladda upp osv eller kunna förgripa sig på döda kroppar, eller åtminstone kunna vara i närheten av döda kroppar.. (men antar/hoppas på att det är svårt och att det finns kontroller för detta så det inte ska kunna gå att missbruka ”makten” över döda som t.ex. att man är flera samtidigt i rummet osv eller mobilförbud i rummet?)

Har noll noll inom ämnet, men var bara en tanke..

(Kanske inte är lika spännande om han inte får göra det förbjudna eller att verkligen ha makten över att vara den som agerat för att någon ska dö, liksom varför han inte väljer att bli förskolepedagog eller idrottslärare eller liknande?)
Senast redigerad av Dieseldoris111 2026-01-16 kl. 22:52.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in