2026-01-16, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garneringsmannen
https://ironcoach.se/om-ironcoach/

Är det han som är arbetsgivaren? Och som samtidigt äger chrippa.nu?

Låter som ett bra val att hjälpa en ekobrottsling som dessutom tycker det är allas rätt att dopa sig... Undra om det är swisch betalning på hans kurser samt att man får ett testpaket med anabola som start. Sen nåt uppåttjack om man ska på fest så man inte är trött dagen efter ?

Nån som vet ?
Citera
2026-01-16, 13:50
Medlem
Kul att Jacke och andra är sura för att vi "firar" när hans bror blivit häktad. Låtsas de som att de inte vet hur Chrippa har betett sig mot alla som inte stryker honom medhårs? Hur han har förolämpat alla meningsmotståndare i flera år i sitt kommentarsfält, hängt ut folk osv.

Hade Chrippa varit soft och ödmjuk hade verkligheten sett annorlunda ut. Karma kallas det.
Citera
2026-01-16, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paperface
Du är fan dum i huvudet.
Nämnde jag ens chrippa? Jag menade i allmänhet.

Gå och bli bannad så vi slipper dig.
Jag skrev att det är psykisk misshandel att inte låta ett barn träffa sin pappa, du skrev att det beror på vem pappan är.

Du sa implicit att det gällde Chrippa eftersom du gång efter annan hejar på Julias beslut att förbjuda honom träffa sitt barn. Ett förbud bara som kommer sig av att mamman inte bli utan Jockes mutor och förmodligen också för att hon har ett svagt rättspatos och är mer rädd för att bli uthängd av Jocke än att hennes dotter inte utvecklar psykisk ohälsa till följd av tortyren att inte få träffa sin far - som inte skadar henne och som är bra för hennes välmående. Det ställer du dig bakom.

Du lyckas inte skilja rätt från fel och se bortom ditt oförklarliga hat mot Chrippa och stöttar i praktiken psykisk misshandel av ett barn. Du är en inställsam människa med svagt psyke eftersom det för dig är viktigare att alltid följa en grupp än att återge verkligheten sanningsenligt.
Citera
2026-01-16, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Christopher kliver inte upp under 100 000 kr 😆

Första lönespeccen (och lite annat) för Mr Worldwide: 7 566 kr.

Göta HR B 66-26 - Inlaga med bilagor
https://pixeldrain.com/l/xXqkAgRx
Citera
2026-01-16, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocHabilis
Hur slipper man betala hyra?

Bli dömd för brott och bli häktad, säg upp din lägenhet.
Citera
2026-01-16, 14:15
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Första lönespeccen (och lite annat) för Mr Worldwide: 7 566 kr.

Göta HR B 66-26 - Inlaga med bilagor
https://pixeldrain.com/l/xXqkAgRx

Är de 800 det han som mest betalat i skatt någonsin tro? 🤓😅
Citera
2026-01-16, 14:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Bli dömd för brott och bli häktad, säg upp din lägenhet.

Korkat ändå att säga upp en lägenhet. Speciellt om det bor nån mer i den?
Lägenhetskontrakt växer heller inte på träd.
Nu har jag aldrig varit häktad eller fängslad, men tänker att man ändå vill ha sitt boende kvar, möbler, minnen, ja allt som man äger och har?

Men Chrippa bygger ju hus i Spanien iofs, samt verkar ha det mesta magasinerat redan, så tomt som den lght de bor i nu ekar på inredning och prylar, så det löser väl sig antar jag.
Citera
2026-01-16, 14:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva

Då har han betalat in ca 0,000177 procent i skatt mot den skatt han de senaste åren INTE betalat in då.
Många bäckar små........

Och FÖRSTÅ att dessa människor från Genarp frivilligt (?) vill figurera med sina namn i detta sammanhang?
Har de inte annan business och affärskontakter som de vill framstå som seriösa hos?
Sinnessjukt.
Citera
2026-01-16, 14:27
Medlem
Citat:
Nu har jag aldrig varit häktad eller fängslad, men tänker att man ändå vill ha sitt boende kvar, möbler, minnen, ja allt som man äger och har?

Men Chrippa bygger ju hus i Spanien iofs, samt verkar ha det mesta magasinerat redan, så tomt som den lght de bor i nu ekar på inredning och prylar, så det löser väl sig antar jag.

Vad jag förstått så hyr de i andra hand. Det är en bostadsrätt och jag har inte hittat några uppgifter på att en lägenhet i det huset blivit såld på flera år.
Citera
2026-01-16, 14:29
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Om du avtjänar ett längre straff så har du ju inget annat val än att säga upp lägenheten om du inte har en massa tillgångar på utsidan som du kan betala hyra med -- alternativt att någon annan, t ex din partner bor där och betalar.
Citera
2026-01-16, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva

undra om rätten går på efterhandskonstruerade avtal... Roliga är dom ökar medans han sitter inne... Detta är en av dom dummaste förklaringarna någonsin.. Desustom provsionen 50% av summan inkl. moms. Detta innebär hans lön är hägre inkl arbetsgivar avgifter än vad som företaget drar in efter dom betalat in momsen. kanske dom skulle räknat igen på siffrorna. Detta visar bara att Åklagaren hade rätt att Kräftan har ett bulvan företag för att driva sina sysslor. Tråkigt för dom som står bakom det att dra in sig i denna härva av ekobrott
Citera
2026-01-16, 14:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Vad jag förstått så hyr de i andra hand. Det är en bostadsrätt och jag har inte hittat några uppgifter på att en lägenhet i det huset blivit såld på flera år.

Tror det stämmer att de hyr i andra hand. Tänker mer att Linnea kanske vill ha nånstans att bo....
Fast just ja, hon kanske inte heller kommer att "behöva" någon lägenhet.

Men. Pengar finns väl i crypto nånstans, det skrev ju Chrippa för ett par veckor sen bara i sitt kommentarsfält.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in