2026-01-16, 07:54
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Utmärkt!

Ja i detta fallet så. Tror han vill stämma kriminalvården nu.
förlåt om jag skrattar men lite kul är det.
Hade han inte skrävlat så mycket så hade jag tyckt synd om honom.

Edit
Inte nog med att vara inlåst.
Att inte kunna få handla i kiosken på ett normalt sätt är grymt.
Tänk om man sitter där som helt oskyldig då.. Oj vad arg jag hade varit.
Senast redigerad av Tarmstuvning 2026-01-16 kl. 08:02.
Citera
2026-01-16, 08:10
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Då får han ihop lite pengar till Nocco och frimärken.

Tyvärr så är det väl någon anhörig som skickar in frimärken, så det sparar han pengar på 😆
Citera
2026-01-16, 08:11
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jobba?
Du menar blå skruv i blå låda. röd triangel i den röda lådan.

Finns tvätteri, lokalvård och verkstad dock. Beror på var man hamnar. Om inget annat finns det bra utbildningar.
Citera
2026-01-16, 08:12
Medlem
mrDarcys avatar
Dum fråga kanske..många sidor o läsa..men sitter han i häktet nu i väntan på finkan..eller tills? Han har ju överklagat..jag förstår att han är en idiot
Citera
2026-01-16, 08:18
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsochcola
Finns tvätteri, lokalvård och verkstad dock. Beror på var man hamnar. Om inget annat finns det bra utbildningar.

Ja jooo.. Äh jag trodde helt seriöst att Frun eller Pappan kunde föra över pengar till häktet men tydligen går inte det längre.
Citera
2026-01-16, 08:19
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
Dum fråga kanske..många sidor o läsa..men sitter han i häktet nu i väntan på finkan..eller tills? Han har ju överklagat..jag förstår att han är en idiot

Japp, han häktades förra veckan eftersom det finns risk att han flyr landet annars. Enligt säkra uppgifter ska han nu tillbringa nätterna på en jävligt obekväm madrass av materialet galon
Citera
2026-01-16, 08:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Antingen via sysselsättning (arbetar, studerar eller deltar i någon form av annan sysselsättning) man får ca 17kr/timme eller häktesbidrag (ca 100 kr/vecka) om man av olika skäl inte kan erbjudas en sysselsättning.

Så inga stora summor vi snackar om direkt. Iofs så slipper du köpa mat, hygienartiklar och betala hyra.

Hur slipper man betala hyra?
Citera
2026-01-16, 08:22
Medlem
Chipsochcolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Japp, han häktades förra veckan eftersom det finns risk att han flyr landet annars. Enligt säkra uppgifter ska han nu tillbringa nätterna på en jävligt obekväm madrass av materialet galon

Han häktades i Måndags denna veckan, 12 januari.
Citera
2026-01-16, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chipsochcola
Ursäkta, men Anjos senaste video, den som släpptes idag.

Vad fan var det för något?
Helt plötsligt från ingenstans så tycker Lisen typ synd om Linnea? Och kan känna med Linnea, hur hon ska känna nu när Chrippa är häktad. Lisen hade ju emot Linnea? Hur ska hon ha det?

Och Anjo. Vad höll han på med? Han kunde lika gärna ha skippat lägga upp videon. Såg ut som han hade noll motivation. Nu bryr han sig inte alls om de två. Han är varken glad eller ledsen över att Chrippa är häktad och blablabla
Trodde han var den första som skulle jubla över det häromdagen. Men icke.
Nu låter allt helt annorlunda. Eller är det bara jag, eller? 🤨

Anjo tappade mig efter dokumentären där han öppet erkänner att "Anjo" är någon jävla karaktär som inte finns på riktigt. Jag kan inte längre ta mannen på allvar då han endast spelar något skådespel. En riktig pajas som bara vill generera visningar och pengar.

Alla i den här soppan är bottenskrap och lågintelligent WT utan utbildning. Det ska bli skönt nu när Chrippa sitter inne och den här tråden kan dö ut tillsammans med Chrippas s.k. "karriär" då han kommer att vara bortglömd när han kommer ut.
Citera
2026-01-16, 09:02
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Anjo tappade mig efter dokumentären där han öppet erkänner att "Anjo" är någon jävla karaktär som inte finns på riktigt. Jag kan inte längre ta mannen på allvar då han endast spelar något skådespel. En riktig pajas som bara vill generera visningar och pengar.

Alla i den här soppan är bottenskrap och lågintelligent WT utan utbildning. Det ska bli skönt nu när Chrippa sitter inne och den här tråden kan dö ut tillsammans med Chrippas s.k. "karriär" då han kommer att vara bortglömd när han kommer ut.

Jag tror nästan alla av dessa Youtubers har en slags karaktär.
Men visst. Chrippa behöver inte vara hans jobb. Han kan byta och låta andra fortsätta om dom vill.
Jag skulle önska att ingen gör fler videos om Chrippa och Frugan. Vi lär nog få veta hur det går ändå.
Citera
2026-01-16, 09:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Med andra ord kan det vara du som hotat.

Eller du.
Citera
2026-01-16, 09:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jobba?
Du menar blå skruv i blå låda. röd triangel i den röda lådan.

Tveksam om Christopher klarar det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in