2025-12-27, 17:53
  #217
Medlem
löls avatar
Jag har 995k i PPM och är mellan 45-50.
Är det ett normalt värde i PPM?
Citera
2025-12-27, 18:41
  #218
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Jag har 995k i PPM och är mellan 45-50.
Är det ett normalt värde i PPM?

Övre halvan helt klart.
Citera
2025-12-30, 22:05
  #219
Medlem
Alltid tankat allt i BRWG, då jag varit skeptisk till "systemet". Efter ett gott år så är det synd att behöva vara skeptisk till att pengar ens är en sak när man har möjlighet att casha ut sin PPM om 20ish år.
Citera
2025-12-31, 10:11
  #220
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Jag har 995k i PPM och är mellan 45-50.
Är det ett normalt värde i PPM?

Ifall du går in på minpension finns det en flik som heter statistik. Tror du ligger riktigt bra till.
Citera
2026-01-08, 14:18
  #221
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rengisss
Kanske inte exakt vad du efterfrågar, men Blackrock World Energy A2 kanske kan vara värd att kolla på?

Helt galet råd. Den fonden har gått piss under 2025. Minus 13%.
Nä kolla PPM fonder själv och våga byta.
Citera
2026-01-16, 08:08
  #222
Bannlyst
Hur gick era PPM fonder under 2025?
Mina fonder gick väldigt bra eftersom jag har hela innehavet i guld fonder.
Mvh.
Citera
2026-01-16, 19:51
  #223
Medlem
Ja det var en ganska go resa i guld 2025 som du säger. Jag var lite trög att byta ut tech-fonden mot guld men det slutade ändå med nästan +70% på kalenderåret, årsrekord för mig. Har bytt till den lite sektorbredare BGF World Mining nu efter årsskiftet då jag tycker mig ana ett nyss startat bredare råvarurally. Passerade miljonen för första gången under 2025 också, 43 år ung...
Citera
2026-01-17, 07:43
  #224
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Swingexperten
Nytt ATH i PPM 🤩 v51

Rally i PPM tack vare min bästa fond ”BGF World Mining A2” som har exploderat uppåt till ett nytt ATH (873,76).

Nästa år tror jag det bästa är att ligga 100% i ”BGF World Gold A2” som kommer rusa +100%. I år har den stigit med +115% och nådde ett nytt ATH igår (921,95).

Hur går det för dig i PPM så här halvägs in i januari?
Citera
2026-01-18, 20:58
  #225
Medlem
Swingexpertens avatar
ATH i PPM v03 🤩 2026

Jag ligger 60% likvid inför börskraschen som startar imorgon. Hoppas vi får ett ras i OMXS30 (3039,09) på 1000 punkter, men det blir nog bara 100 punkter, när marknaden inser att Trump bara trollar 😈

Om han inte skulle trolla, är det dags att sätta hårt mot hårt och förbjuda USA att vara i närheten av Grönland. Europa rustar upp kraftigt och kan snart själva försvara Grönland 🇬🇱
Citera
2026-01-24, 10:51
  #226
Bannlyst
Ja jag passade 2milj nu under 2025 så jag är nöjd med min PPM.
Nästa mål för 2026 är att komma upp till den övre halvan av 2an.
Citera
2026-01-24, 12:12
  #227
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alex-tuta
Hur gick era PPM fonder under 2025?
Mina fonder gick väldigt bra eftersom jag har hela innehavet i guld fonder.
Mvh.

Härligt nån likasinnad! Jag ökade typ 30% 2025 på CPR invest guld.. detta året ligger jag på 16-17% och är bara Januari
Citera
2026-01-24, 14:31
  #228
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Powell
Härligt nån likasinnad! Jag ökade typ 30% 2025 på CPR invest guld.. detta året ligger jag på 16-17% och är bara Januari

Ja det är kul när det går bra
Jag hade Swed Robur Tech A i många år.
Men bytte i januari förra året
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in