2026-01-16, 00:21
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillyRosee
Nej? Ingen vickning, vet inte var du fått det ifrån. Inget överdriv eller för mycket utan det är standardmåltider som frukost, lunch och middag. Ibland enklare och ibland ute på restaurang.

Fast det tycker jag inte att jag har. Kollar man mina första inlägg här var jag väldigt sparsam med detaljer. Jag började först skriva om gåvor efter inlägget om julklappar så som ni andra gjorde, och nu endast för man ska förstå varför vissa är mer mina "bästa stammisar".

Jag jobbar inte när jag har mens. Det håller jag stenhårt på men har börjat med nytt preventivmedel vilket gör att jag knappt får mens längre. Det öppnar ju upp för fler träffar, men är rätt så nöjd som jag har det nu.

Jag har aldrig varit med om en hotfull situation, men såklart känner man sig oundvikligen utsatt när man åker hem till någon ny och man inte vet vad man har att vänta sig. Vissa är duktiga och modiga att skriva bakom en skärm men är mycket mer introverta (eller speciella?) när man ska ses.

Andra anekdoter jag har är bland annat väldigt tidig utlösning utan penetration och han skämdes ihjäl, en som inte kunde hålla ståndet alls (skrev om det ganska nyligen), en man där det hängde toapapper mellan skinkorna ( ) men jag besparade honom pinsamheten och sa inget utan lyckades liksom fånga tag i det och kasta iväg det hehe. Träffade även en man som var tyst som en mus, vågade knappt säga något vilket var rätt så jobbigt och energikrävande. Det finns även en som jag träffar då och då som älskar dirtytalk, han blir så kåt av det! Jag träffade en man en gång, som nog inte hade knullat på länge, som körde lite väl intensivt utan stopp och läste inte av signaler. Hade det varit första gången hade det känts obehagligt men det var någon jag hade träffat tidigare. Utöver det har jag fått en rad önskemål som bland annat offentligt sex, trekant eller hur välkomnandet ska gå till.

Menar bara om träffen inleds med middag och avslutas med middag. Så fick du det att låta.

Men du menar:

Lunch ( mitt på dagen)

Middag (17-20)

Supe' (20 - 23)

Vickning (23 - småtimmarna)

Om en träff inleds med middag kan den inte avslutas med middag, utan känns ju mest rimligt att den avslutas med vickning, eller frukost om du har helnatt.

Så menade jag utifrån vad du skrev om detta.

Bara så 😺😺
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-01-16 kl. 00:28.
Citera
2026-01-16, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Hur fångade du tag i toapappret och kastade iväg det? Var kastade du det? Toappapper i röven har ju också nämnts i tråden. Jag tänkte mer om du hade nåt lite mer personligt att berätta? Nåt som inte är så likt det andra skrivit. ☺️

Jag känner att jag inte kan vara för alltför personlig och detaljrik utan att riskera avslöja mig själv (förutsatt att de jag träffar är här inne och läser). Självfallet finns det andra anekdoter.
Det är även svårt att veta vad ni andra har skrivit eftersom jag inte har läst alla inlägg genom åren, är ju lätt hänt att det blir så när nya kommer in och börjar skriva när ni efterfrågar anekdoter.
Toapapperhistorien: jag satt på golvet (ett önskemål han hade) och han kom ut från badrummet med toapapper hängandes mellan skinkorna. När han stod över mig lyckades jag fånga tag i det mellan hans ben och kastade det åt sidan, det var inget han märkte. Tror jag iallafall

Citat:
Hur gör du med bokningar när du överraskas av mens? Du verkar ju göra en hel del längre träffar så det måste ju ha hänt nån gång? Vanligt ett mensen inte är regelbunden när man använder vissa preventivmedel, annars också. Hur har du gjort då? Om du har haft sån tur att det aldrig har hänt så har du väl ändå en tanke om hur du skulle göra om det händer?

Mina träffar sker i princip alltid med framförhållning som jag kan styra. Just med längre träffar krävs det alltid framförhållning för alla eftersom man måste ta hänsyn till en rad olika saker (annat jobb, privatliv etc). Min mens är ganska regelbunden och jag har aldrig bokat in en träff 1-2 dagar innan eller efter förväntad mens, utifall den skulle vara lite oregelbunden. Det är endast vid två tillfällen som jag kan minnas som jag har råkat ut för tidig mens men det gick bra ändå.

Citat:
En annan sak! Du tycker ju inte att det inte finns en anledning för dig att ha sex utan att ta betalt. Sexuella handlingar verkar vara helt sammankopplade med betalning för dig. Har det alltid varit så? Hela din sexuella karriär? Började det direkt när du började hora? Eller har det gradvis kommit krypande och du har blivit en så fullfjädrad hora att sex liksom nu bara handlar pengar? 💶💶💶

Jag vet inte om du har missförstått mig? Jag har även sex utan betalning, "privat" så att säga, vilket jag har skrivit. Så svar nej sex handlar inte endast om pengar för mig.

När du skriver "Sexuella handlingar verkar vara helt helt sammankopplade med betalning = hela min sexuella karriär och när jag började hora" - men är inte betalning en grund för just en sexuell karriär och horeri? Det är väl inget konstigt?
Senast redigerad av LillyRosee 2026-01-16 kl. 00:30.
Citera
2026-01-16, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Menar bara om träffen inleds med middag och avslutas med middag. Så fick du det att låta.

Men du menar:

Lunch ( mitt på dagen)
Middag (17-20)
Supe' (20 - 23)
Vickning (23 - småtimmarna)

Om en träff inleds med middag kan den inte avslutas med middag, utan känns ju mest rimligt att den avslutas med vickning.

Så menade jag utifrån vad du skrev om detta.

Det kan se olika ut men standard för när jag är iväg i 2 dygn ser ut som:

Dag 1:
Lunch (ibland ingen lunch ihop om jag anländer sent på eftermiddagen)
Middag

Dag 2:
Frukost
Lunch
Middag

Dag 3:
Frukost och hemgång (ibland lunchstopp med mannen ifråga eller så löser jag något själv).

Alltid drink innan middag och generöst med övrig dryck resten av tiden. Ingen supé eller vickning, utan vanliga måltider hemma eller ute, det behöver inte vara krångligare än så.

Och det jag menade med att ibland inleds träffar med middag så syftade jag inte på längre träffar med övernattningar. Utan det är antingen lunch eller middag ute och sedan hemgång totalt 2-4 timmar kanske.
Senast redigerad av LillyRosee 2026-01-16 kl. 00:40.
Citera
2026-01-16, 00:44
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Det kan se olika ut men standard för när jag är iväg i 2 dygn ser ut som:

Dag 1:
Lunch (ibland ingen lunch ihop om jag anländer sent på eftermiddagen)
Middag

Dag 2:
Frukost
Lunch
Middag

Dag 3:
Frukost och hemgång (ibland lunchstopp med mannen ifråga eller så löser jag något själv).

Alltid drink innan middag och generöst med övrig dryck resten av tiden. Ingen supé eller vickning, utan vanliga måltider hemma eller ute, det behöver inte vara krångligare än så.

Och det jag menade med att ibland inleds träffar med middag så syftade jag inte på längre träffar med övernattningar. Utan det är antingen lunch eller middag ute och sedan hemgång totalt 2-4 timmar kanske.

Ok.

Den dagen dina kunder är äldre sofistikerade herrar från överklassen kommer de lära dig vad som är vad i måltidssammanhang och inga händer uppe på bordet och absolut inte halsa direkt ur flaskan. Och detta med kindpussar.

Ja,ja, så mycket, så mycket.

Allt väl.😺😺
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-01-16 kl. 00:48.
Citera
2026-01-16, 00:46
Medlem
Citat:
Ok.

Den dagen dina kunder är äldre sofistikerade herrar från överklassen kommer de lära dig vad som är vad och inga händer uppe på bordet och absolut inte halsa direkt ur flaskan. Och detta med kindpussar.

Ja,ja, så mycket, så mycket.

Allt gott.😺😺

Haha! Då ska du bara veta vilka som är mina kunder och var dessa övernattningar sker. But I don't kiss and tell..
Senast redigerad av LillyRosee 2026-01-16 kl. 00:49.
Citera
2026-01-16, 01:05
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Haha! Då ska du bara veta vilka som är mina kunder och var dessa övernattningar sker. But I don't kiss and tell..

Jag vill inte veta.

Men de är i allmänhet generösa med att lära ut vett och etikett.

Noblesse oblige.
Citera
2026-01-16, 01:10
Medlem
Citat:
Jag vill inte veta.

Men de är i allmänhet generösa med att lära ut vett och etikett.

Noblesse oblige.

Det förstår jag men jag tolkade ditt sista inlägg som en pik, på sättet du skrev. Att du anser att jag inte förstår vett och etikett på grund av männen jag träffar, och det påståendet grundar du på efter jag förklarade hur ett standarddygn ser ut för mig. Jag förstod inte den kopplingen bara, hur mitt matintag dessa dygn visar på avsaknad av vett och etikett, eller att det inte är sofistikerade överklassmän jag träffar. Förresten, jag har dessutom inget krav på att det endast måste vara "överklass" som jag träffar, och det gör jag inte heller. Genom mina beskrivningar kring de längre träffarna med övernattning kanske man borde förstå att det är lite mer välbeställda kunder som har den möjligheten, men behöver jag skriva detaljerat att det är en 2/3-rätters med fina råvaror eller att det är gott tilltugg (och exakt vad för tilltugg) till drinken för att visa på vett och etikett existerar minsann? Eller behöver jag skriva vad de säger som visar på att de har koll på läget? Jag förstår inte, men strunt i det. Sovdags nu!
Senast redigerad av LillyRosee 2026-01-16 kl. 01:49.
Citera
2026-01-16, 03:38
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Finns ingen anledning för mig att knulla på utan att ta betalt. Som du säger har jag hittat min modell som funkar toppen, och det finns säkerligen saker som du gör, i denna bransch som jag aldrig skulle göra. Tur att det finns smaker för alla

Veterligen har ingen kontaktat mig.

Citat:
Jag känner att jag inte kan vara för alltför personlig och detaljrik utan att riskera avslöja mig själv (förutsatt att de jag träffar är här inne och läser). Självfallet finns det andra anekdoter.
Det är även svårt att veta vad ni andra har skrivit eftersom jag inte har läst alla inlägg genom åren, är ju lätt hänt att det blir så när nya kommer in och börjar skriva när ni efterfrågar anekdoter.
Toapapperhistorien: jag satt på golvet (ett önskemål han hade) och han kom ut från badrummet med toapapper hängandes mellan skinkorna. När han stod över mig lyckades jag fånga tag i det mellan hans ben och kastade det åt sidan, det var inget han märkte. Tror jag iallafall

Mina träffar sker i princip alltid med framförhållning som jag kan styra. Just med längre träffar krävs det alltid framförhållning för alla eftersom man måste ta hänsyn till en rad olika saker (annat jobb, privatliv etc). Min mens är ganska regelbunden och jag har aldrig bokat in en träff 1-2 dagar innan eller efter förväntad mens, utifall den skulle vara lite oregelbunden. Det är endast vid två tillfällen som jag kan minnas som jag har råkat ut för tidig mens men det gick bra ändå.

Jag vet inte om du har missförstått mig? Jag har även sex utan betalning, "privat" så att säga, vilket jag har skrivit. Så svar nej sex handlar inte endast om pengar för mig.

När du skriver "Sexuella handlingar verkar vara helt helt sammankopplade med betalning = hela min sexuella karriär och när jag började hora" - men är inte betalning en grund för just en sexuell karriär och horeri? Det är väl inget konstigt?

Med sexuell karriär så menade jag när LillyRosee var liten tjej och började med såna aktiviteter och fram till nu. Ditt sexliv alltså. Jag menade inte ditt liv som proffshora. För de flesta av oss så börjar ju den sexuella karriären (i betydelsen sexlivet) långt innan vi börjar sälja. Nåja, du har skrivit att det inte finns nån anledning för dig att knulla utan att ta betalt. Det jag undrade var när du började känna så. Om det alltid har funnits i dig eller om det är nåt som gradvis smygit sig på och att du nu har landat i den känslan.

Men vet du vad? Vi släpper det! Det och dina typ konferensscheman. Du har ju varit aktiv i tråden i ett års tid. Tycker du inte att den på sistone, den senaste månaden typ, har tappat själ? Den har gått i en platt och intetsägande riktning. Den har liksom tappat lite äkthet på nåt sätt, tycker du inte? Jag har lite svårt att sätta fingret på exakt vad det är som gör att jag känner så. En känsla jag har bara! Trist tycker jag. Vad tycker du? 😊

Jag undrar egentligen också hur det gick bra ändå trots att du överraskats av tidig mens. Bokade du om träffar, avbröt mitt i den sköna helgen eller körde på trots blod? Kan man lösa träff när man blöder så kunden inte märker nåt? Men vi släpper det med. Jag tycker som sagt att tråden har tappat stinget den sista månaden eller så. Det kanske ligger helt och hållet hos mig. Härligt att du är mer aktiv nu och kan ta diskussionen till nya höjder!🙏 🥰

Nu blir det Ipren och honungsvatten och tillbaka till dvalan. 🤒🤧
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-01-16 kl. 03:41.
Citera
2026-01-16, 07:38
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Det förstår jag men jag tolkade ditt sista inlägg som en pik, på sättet du skrev. Att du anser att jag inte förstår vett och etikett på grund av männen jag träffar, och det påståendet grundar du på efter jag förklarade hur ett standarddygn ser ut för mig. Jag förstod inte den kopplingen bara, hur mitt matintag dessa dygn visar på avsaknad av vett och etikett, eller att det inte är sofistikerade överklassmän jag träffar. Förresten, jag har dessutom inget krav på att det endast måste vara "överklass" som jag träffar, och det gör jag inte heller. Genom mina beskrivningar kring de längre träffarna med övernattning kanske man borde förstå att det är lite mer välbeställda kunder som har den möjligheten, men behöver jag skriva detaljerat att det är en 2/3-rätters med fina råvaror eller att det är gott tilltugg (och exakt vad för tilltugg) till drinken för att visa på vett och etikett existerar minsann? Eller behöver jag skriva vad de säger som visar på att de har koll på läget? Jag förstår inte, men strunt i det. Sovdags nu!

Nej, men på ditt inlägg lät det som att det handlade om mat och mat och mellan detta rikligt med dricktjosan. Fokuset låg just där.

Alltså. Ja, vi är olika, men jag vill och vågar ALDRIG tappa kontrollen över mig själv i sådana här sammanhang. Därför bara ett glas vin och inte i den svepande betydelsen, utan just bara ett (1) glas.🍷

Långt ifrån alla mina kunder jag haft har varit överklassmän, utan just bara män med god ekonomi, en del helt utan takt och ton, stil och finnes.

Klass sitter inte i pengarna, utan har med uppfostran och uppväxt att göra, något dessa överklassmän lärt sig från sina föräldrar från nappflaskan och framåt.

Bara så.🤗
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-01-16 kl. 08:08.
Citera
2026-01-16, 09:26
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Jag själv är dunderförkyld just nu så SW är helt uteslutet för min del på ett tag. Jag har kunnat sköta vaniljjobbet hemifrån men det är rätt dumt eftersom jag är sjuk och egentligen borde vila. Aja, det är en annan historia.

Har ni andra varit med om att ni träffat kunder och så verkar personen vara förkyld? Det har hänt mig några ggr. Dålig stil tycker jag! Jag fattar att det kan kännas jobbigt att boka av, men jag tycker att det är rätt dåligt gjort att vilja ses när man är sjuk. Samma sak gäller ju så klart om det är providern som är sjuk så klart. Eftersom jag bara träffar kända kunder nu så är det ju verkligen noll problem att boka av en träff, man vet ju att den andra är legit och bra och att livet liksom händer.
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-01-16 kl. 09:30.
Citera
2026-01-16, 09:28
Medlem
Citat:
Men vet du vad? Vi släpper det! Det och dina typ konferensscheman. Du har ju varit aktiv i tråden i ett års tid. Tycker du inte att den på sistone, den senaste månaden typ, har tappat själ? Den har gått i en platt och intetsägande riktning. Den har liksom tappat lite äkthet på nåt sätt, tycker du inte? Jag har lite svårt att sätta fingret på exakt vad det är som gör att jag känner så. En känsla jag har bara! Trist tycker jag. Vad tycker du? 😊

Jag vet inte om du försöker vara lustig med begreppet konferensschema? 😊 Om ni inte undrar hur mina längre träffar går till så behöver ni inte fråga en massa eller hur? Nu var det t.e.x inte jag först som radade upp de olika måltiderna i ett "schema". Jag anser inte att tråden har blivit platt. Ni är ju 2-3 styck som skriver här frekvent så vad skulle ha ändrats? Snarare kan det vara så att när någon annan blir aktiv i tråden och kommer med sina synpunkter på hur denne arbetar, vilket verkar skilja från er, dissekeras det utav råge och man får tusentals olika kontrollfrågor och ifrågasätts. Jag har märkt att de som försöker komma in och skriva lite slutar efter några dagar pga så som det hålls på.
Är det inte tröttsamt att vara en besserwisser på Flashback? Är väl jättebra tycker jag att de män som läser i tråden kan se att det finns andra som jobbar på ett annat sätt med, och har andra upplevelser

Citat:
Jag undrar egentligen också hur det gick bra ändå trots att du överraskats av tidig mens. Bokade du om träffar, avbröt mitt i den sköna helgen eller körde på trots blod? Kan man lösa träff när man blöder så kunden inte märker nåt? Men vi släpper det med. Jag tycker som sagt att tråden har tappat stinget den sista månaden eller så. Det kanske ligger helt och hållet hos mig. Härligt att du är mer aktiv nu och kan ta diskussionen till nya höjder!🙏 🥰

Nu blir det Ipren och honungsvatten och tillbaka till dvalan. 🤒🤧

Nu sa jag aldrig att det skedde under en längre träff. Jag vet inte hur du har det med mens, men dag 1 är det mindre för mig och jag informerade mannen efter jag kom ut från badrummet vad som hade hänt, det gick bra ändå tyckte båda. Minns lite mensblod på lakanet...
Senast redigerad av LillyRosee 2026-01-16 kl. 10:14.
Citera
2026-01-16, 09:30
Medlem
Citat:
Nej, men på ditt inlägg lät det som att det handlade om mat och mat och mellan detta rikligt med dricktjosan. Fokuset låg just där.

Alltså. Ja, vi är olika, men jag vill och vågar ALDRIG tappa kontrollen över mig själv i sådana här sammanhang. Därför bara ett glas vin och inte i den svepande betydelsen, utan just bara ett (1) glas.🍷

Långt ifrån alla mina kunder jag haft har varit överklassmän, utan just bara män med god ekonomi, en del helt utan takt och ton, stil och finnes.

Klass sitter inte i pengarna, utan har med uppfostran och uppväxt att göra, något dessa överklassmän lärt sig från sina föräldrar från nappflaskan och framåt.

Bara så.🤗

Förstår, men jag har också skrivit förut (1 månad sedan?) att jag kan dricka mer än 1 glas vin på träffarna men att jag aldrig har blivit berusad. Bara för att det finns generöst med dryck tillhands betyder det inte att jag sitter och pimplar en herrans massa vin.
Till lunch avstår jag t.ex. vinet om vi är ute och tar det hellre på kvällen. Jag är ganska måttlig med alkoholintag även privat (såklart är det en tolkningsfråga hehe).

Inte riktat mot dig personligen nu men det verkar som att det sker mycket fria tolkningar om man inte skriver ordagrant och detaljerat hur ens träffar går till hehe.
Senast redigerad av LillyRosee 2026-01-16 kl. 09:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in