Citat:
Nej? Ingen vickning, vet inte var du fått det ifrån. Inget överdriv eller för mycket utan det är standardmåltider som frukost, lunch och middag. Ibland enklare och ibland ute på restaurang.
Fast det tycker jag inte att jag har. Kollar man mina första inlägg här var jag väldigt sparsam med detaljer. Jag började först skriva om gåvor efter inlägget om julklappar så som ni andra gjorde, och nu endast för man ska förstå varför vissa är mer mina "bästa stammisar".
Jag jobbar inte när jag har mens. Det håller jag stenhårt på men har börjat med nytt preventivmedel vilket gör att jag knappt får mens längre. Det öppnar ju upp för fler träffar, men är rätt så nöjd som jag har det nu.
Jag har aldrig varit med om en hotfull situation, men såklart känner man sig oundvikligen utsatt när man åker hem till någon ny och man inte vet vad man har att vänta sig. Vissa är duktiga och modiga att skriva bakom en skärm men är mycket mer introverta (eller speciella?) när man ska ses.
Andra anekdoter jag har är bland annat väldigt tidig utlösning utan penetration och han skämdes ihjäl, en som inte kunde hålla ståndet alls (skrev om det ganska nyligen), en man där det hängde toapapper mellan skinkorna (
) men jag besparade honom pinsamheten och sa inget utan lyckades liksom fånga tag i det och kasta iväg det hehe. Träffade även en man som var tyst som en mus, vågade knappt säga något vilket var rätt så jobbigt och energikrävande. Det finns även en som jag träffar då och då som älskar dirtytalk, han blir så kåt av det! Jag träffade en man en gång, som nog inte hade knullat på länge, som körde lite väl intensivt utan stopp och läste inte av signaler. Hade det varit första gången hade det känts obehagligt men det var någon jag hade träffat tidigare. Utöver det har jag fått en rad önskemål som bland annat offentligt sex, trekant eller hur välkomnandet ska gå till.
Fast det tycker jag inte att jag har. Kollar man mina första inlägg här var jag väldigt sparsam med detaljer. Jag började först skriva om gåvor efter inlägget om julklappar så som ni andra gjorde, och nu endast för man ska förstå varför vissa är mer mina "bästa stammisar".
Jag jobbar inte när jag har mens. Det håller jag stenhårt på men har börjat med nytt preventivmedel vilket gör att jag knappt får mens längre. Det öppnar ju upp för fler träffar, men är rätt så nöjd som jag har det nu.
Jag har aldrig varit med om en hotfull situation, men såklart känner man sig oundvikligen utsatt när man åker hem till någon ny och man inte vet vad man har att vänta sig. Vissa är duktiga och modiga att skriva bakom en skärm men är mycket mer introverta (eller speciella?) när man ska ses.
Andra anekdoter jag har är bland annat väldigt tidig utlösning utan penetration och han skämdes ihjäl, en som inte kunde hålla ståndet alls (skrev om det ganska nyligen), en man där det hängde toapapper mellan skinkorna (
) men jag besparade honom pinsamheten och sa inget utan lyckades liksom fånga tag i det och kasta iväg det hehe. Träffade även en man som var tyst som en mus, vågade knappt säga något vilket var rätt så jobbigt och energikrävande. Det finns även en som jag träffar då och då som älskar dirtytalk, han blir så kåt av det! Jag träffade en man en gång, som nog inte hade knullat på länge, som körde lite väl intensivt utan stopp och läste inte av signaler. Hade det varit första gången hade det känts obehagligt men det var någon jag hade träffat tidigare. Utöver det har jag fått en rad önskemål som bland annat offentligt sex, trekant eller hur välkomnandet ska gå till.Menar bara om träffen inleds med middag och avslutas med middag. Så fick du det att låta.
Men du menar:
Lunch ( mitt på dagen)
Middag (17-20)
Supe' (20 - 23)
Vickning (23 - småtimmarna)
Om en träff inleds med middag kan den inte avslutas med middag, utan känns ju mest rimligt att den avslutas med vickning, eller frukost om du har helnatt.
Så menade jag utifrån vad du skrev om detta.
Bara så 😺😺
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-01-16 kl. 00:28.
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-01-16 kl. 00:28.
totalt 2-4 timmar kanske.