2026-01-14, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Vilka leksaker är det de vill använda på dig?
Dildo, satisfier, rabbit, olika vibratorer, analpluggar osv gör ju en del hårdare träffar med där jag har koppel, rep, piska, ögonbindel, gagball osv
Brukar du använda/erbjuda leksaker med kunder?
Citera
2026-01-14, 23:18
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KittyKat01
Dildo, satisfier, rabbit, olika vibratorer, analpluggar osv gör ju en del hårdare träffar med där jag har koppel, rep, piska, ögonbindel, gagball osv

Det är ingen efterfrågan på det nu alls faktiskt för min del. Det har hänt att kunder (mest folk jag INTE träffar) vill att jag ska ta med en dildo. Känns ganska så omodernt med löskuk på nåt sätt. Det jag gillar nu är ju isf Satisfyer men det är sällan nån frågar om det. Däremot så händer det att kunder vill att jag använder leksaker och hjälpmedel på dem. Kul att det ser så annorlunda ut för horor!
Citera
2026-01-14, 23:42
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillyRosee
Jag förstår det och ibland undrar jag hur vi ens hamnade där haha. Jag har fått en ganska personlig kontakt med mina "bästa" stammisar. Jag känner dock att det har initierats av männen, jag har enorm respekt för deras privatliv. Romantisk relation är dock helt uteslutet.

Hur skulle du definiera dina "bästa" stammisar då? Och personlig kontakt. Hur då? Ytligt, djupt eller mittemellan?

Tell me more.🗣️
Citera
2026-01-15, 06:33
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Om någon skulle höra av sig två gånger i veckan " om allt möjligt" vet jag inte om jag skulle palla med alltså. Då signalerar detta något annat, att kunden vill vara ens privata vän eller att kunden vill något mer med mig.🖐️

Nej, funkar inte för mig i sådana här sammanhang.

Tycker bäst om det är sparsamt och sporadiskt. Kunder är och förblir personer ute i periferin, mer ute i periferin än mina kollegor på vanliga arbetet.
Håller helt med dig! Jag skulle aldrig orka med om kunder skulle höra av sig i tid och otid om saker som inte ens är relaterade till träffar. Precis som du säger signalerar det ju att kunden vill ha någon slags privat relation med en.
Citera
2026-01-15, 06:34
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Min gissning är att de flesta som jobbar som eskort kommer råka ut för det om de jobbar tillräckligt länge. Som eskort är man ju som en magnet för alla möjliga och omöjliga stolpskott

Svarade på detta bara
Ah, okej! Men det vore ändå intressant att veta vad du tror. ☺️ Tror du att någon som aldrig har varit hora kan lajva hora på ett övertygande sätt så att riktiga horor går på det?
Citera
2026-01-15, 07:25
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Om någon skulle höra av sig två gånger i veckan " om allt möjligt" vet jag inte om jag skulle palla med alltså. Då signalerar detta något annat, att kunden vill vara ens privata vän eller att kunden vill något mer med mig.🖐️

Nej, funkar inte för mig i sådana här sammanhang.

Tycker bäst om det är sparsamt och sporadiskt. Kunder är och förblir personer ute i periferin, mer ute i periferin än mina kollegor på vanliga arbetet.

Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Håller helt med dig! Jag skulle aldrig orka med om kunder skulle höra av sig i tid och otid om saker som inte ens är relaterade till träffar. Precis som du säger signalerar det ju att kunden vill ha någon slags privat relation med en.

Jag håller med er, för mig låter det där väldigt påträngande och dränerande. Jag träffade en kund ett par ggr, långa GFE-träffar och han verkade tro att vi på nåt sätt var kompisar på riktigt och började höra av sig på ett konstigt sätt. Lite som man gör till vänner. Det funkar inte alls för mig. Tack och hej. Vi är som sagt en utsatt grupp och att få stalkers på halsen vill man ju inte. Jag kan inte träffa nån som inte klarar av att ha en professionell relation. Det är ju en grundregel tycker jag -- arbetsrelationer sköter man proffisgt. Oavsett om det är horande eller vaniljjobbet.
Citera
2026-01-15, 07:41
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:

Glömde fråga om det här -- men jag antar att det är du som binder upp och gaggar kunden? BDSM-träffar är ju väldigt speciellt och det krävs en stor tillit, erfarenhet och kunskap för att det ska utföras på ett säkert sätt och för att man ska få ut nåt av en D/s-relation så måste det ju finnas en särskild dynamik. För många tar det flera, flera år att bygga. Är det shibari du håller på med? Det ser coolt ut tycker jag!😊

Fint att dina kunder litar så pass mkt på dig att du får binda upp dem och piska dem. De är ju väldigt utsatta när de är uppbundna, har ögonbindel och är gaggade. Det måste finnas en ENORM tillit från deras sida.🤗 De kan ju inte kommunicera med dig öht om nåt skulle kännas fel, eller om du skulle få flipp eller ryckas med i stunden och gå alldeles för långt. Hur lång tid har det tagit för dig att bygga upp en sån relation?
Citera
2026-01-15, 22:30
Medlem
Citat:
Hur skulle du definiera dina "bästa" stammisar då? Och personlig kontakt. Hur då? Ytligt, djupt eller mittemellan?

Tell me more.🗣️

Mina bästa stammisar (3 i dagsläget) är de som jag träffar i snitt minst 1 gång i månaden, ibland har det blivit 2-3 gånger/månad. Träffarna kan vara i 2 timmar till 2 dygn, men har även varit en kortare till en veckas träff (en vecka är mer ovanligt men kan ske 1-2 ggr om året). Träffarna kan ibland inledas med en lunch eller middag ute, likaså avslutas med det.

Det är de jag fått en finare kontakt med, man vet kanske mycket om varandra eftersom det har vuxit fram naturligt på våra längre träffar, och man får förtroende nog att våga ställa lite mer personliga frågor, utan att man går över gränsen. Vad annars ska man prata om i 2 dygn med någon? Väder och vind?
Med det sagt vet de såklart inte allt privat eller detaljerat om mig. Man rotar inte i för mycket utan hittar en fin balans och låter den andre berätta själv. Det är de som är lite uppdaterade kring mitt liv (och vad jag gör när jag inte träffar män) och själva har valt att höra av sig mellan träffarna och fråga hur jag mår och hur allt går, samt kan ge mig tips och råd. Det är de som är generösa med sin tid och hjälp med olika saker, och som visar sin generositet gentemot mig ekonomiskt vid högtider och även spontana tillfällen. Jag har tidigare skrivit att en av dem har för vana av att köpa presentkort väldigt spontant utan kopplat till en träff eller en högtid, t.ex. "våren är här/semestern har börjat, såklart ska du köpa dig något fint". En annan av dem hade fått årsbonus på sitt jobb och delade med sig en liten andel av den till mig bara för att, också inte kopplat till en träff.
Senast redigerad av LillyRosee 2026-01-15 kl. 22:50.
Citera
2026-01-15, 22:49
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Mina bästa stammisar (3 i dagsläget) är de som jag träffar minst 1 gång i månaden, ibland har det blivit 2-3 gånger/månad. Träffarna kan vara i 2 timmar till 2 dygn, men har även varit en kortare till en veckas träff (en vecka är mer ovanligt men kan ske 1-2 ggr om året). Träffarna kan ibland inledas med en lunch eller middag ute, likaså avslutas med det.

Det är de jag fått en finare kontakt med, man vet kanske mycket om varandra eftersom det har vuxit fram naturligt på våra längre träffar, och man får förtroende nog att våga ställa lite mer personliga frågor, utan att man går över gränsen. Vad annars ska man prata om i 2 dygn med någon? Väder och vind?
Med det sagt vet de såklart inte allt privat eller detaljerat om mig. Man rotar inte i för mycket utan hittar en fin balans och låter den andre berätta själv. Det är de som är lite uppdaterade kring mitt liv (och vad jag gör när jag inte träffar män) och själva har valt att höra av sig mellan träffarna och fråga hur jag mår och hur allt går, samt kan ge mig tips och råd. Det är de som är generösa med sin tid och hjälp med olika saker, och som visar sin generositet gentemot mig ekonomiskt vid högtider och även spontana tillfällen. Jag har tidigare skrivit att en av dem har för vana av att köpa presentkort väldigt spontant utan kopplat till en träff eller en högtid, t.ex. "våren är här/semestern har börjat, såklart ska du köpa dig något fint". En annan av dem hade fått årsbonus på sitt jobb och delade med sig en liten andel av den till mig bara för att, också inte kopplat till en träff.

Du berättar väldigt mycket om antal timmar och dagar, presentkort och generositet. Har du inga horanekdoter? Nåt lite eget och kul att berätta? Inte så mycket upprepningar av saker som redan dragits i tråden. Blir ju personligare då. Lyfter tråden liksom. ☺️

Vad gör du när du ska jobba och du har mens, förresten? 🔴

Och nåt lite allvarligare -- när har du känt dig som alla mest utsatt som hora?
Citera
2026-01-15, 22:52
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Mina bästa stammisar (3 i dagsläget) är de som jag träffar minst 1 gång i månaden, ibland har det blivit 2-3 gånger/månad. Träffarna kan vara i 2 timmar till 2 dygn, men har även varit en kortare till en veckas träff (en vecka är mer ovanligt men kan ske 1-2 ggr om året). Träffarna kan ibland inledas med en lunch eller middag ute, likaså avslutas med det.

Ok. Mat+sex+ mat vid längre träffar.

Men. Middag, sex och sen vickning mitt i natten då eller?Låter som det blir mycket mat. Kanske lite för mycket?

Ja, ja. Kunderna är olika. Har nog bara varit med om en nattmacka och juice mitt i natten och det har jag varit nöjd med, då jag är noga med min figur. Du vet, kalorier in och kalorier ut. ⚖️👍

Där ser vi hur olika det kan vara.
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-01-15 kl. 22:56.
Citera
2026-01-15, 23:06
Medlem
Citat:
Ok. Mat+sex+ mat vid längre träffar.

Men. Middag, sex och sen vickning mitt i natten då eller?Låter som det blir mycket mat. Kanske lite för mycket?

Nej? Ingen vickning, vet inte var du fått det ifrån. Inget överdriv eller för mycket utan det är standardmåltider som frukost, lunch och middag. Ibland enklare och ibland ute på restaurang.

Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Du berättar väldigt mycket om antal timmar och dagar, presentkort och generositet. Har du inga horanekdoter? Nåt lite eget och kul att berätta? Inte så mycket upprepningar av saker som redan dragits i tråden. Blir ju personligare då. Lyfter tråden liksom. ☺️

Vad gör du när du ska jobba och du har mens, förresten? 🔴

Och nåt lite allvarligare -- när har du känt dig som alla mest utsatt som hora?

Fast det tycker jag inte att jag har. Kollar man mina första inlägg här var jag väldigt sparsam med detaljer. Jag började först skriva om gåvor efter inlägget om julklappar så som ni andra gjorde, och nu endast för man ska förstå varför vissa är mer mina "bästa stammisar".

Jag jobbar inte när jag har mens. Det håller jag stenhårt på men har börjat med nytt preventivmedel vilket gör att jag knappt får mens längre. Det öppnar ju upp för fler träffar, men är rätt så nöjd som jag har det nu.

Jag har aldrig varit med om en hotfull situation, men såklart känner man sig oundvikligen utsatt när man åker hem till någon ny och man inte vet vad man har att vänta sig. Vissa är duktiga och modiga att skriva bakom en skärm men är mycket mer introverta (eller speciella?) när man ska ses.

Andra anekdoter jag har är bland annat väldigt tidig utlösning utan penetration och han skämdes ihjäl, en som inte kunde hålla ståndet alls (skrev om det ganska nyligen), en man där det hängde toapapper mellan skinkorna ( ) men jag besparade honom pinsamheten och sa inget utan lyckades liksom fånga tag i det och kasta iväg det hehe. Träffade även en man som var tyst som en mus, vågade knappt säga något vilket var rätt så jobbigt och energikrävande. Det finns även en som jag träffar då och då som älskar dirtytalk, han blir så kåt av det! Jag träffade en man en gång, som nog inte hade knullat på länge, som körde lite väl intensivt utan stopp och läste inte av signaler. Hade det varit första gången hade det känts obehagligt men det var någon jag hade träffat tidigare. Utöver det har jag fått en rad önskemål som bland annat offentligt sex, trekant eller hur välkomnandet ska gå till.
Senast redigerad av LillyRosee 2026-01-15 kl. 23:26.
Citera
2026-01-15, 23:36
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Nej? Ingen vickning, vet inte var du fått det ifrån. Inget överdriv eller för mycket utan det är standardmåltider som frukost, lunch och middag. Ibland enklare och ibland ute på restaurang.

Fast det tycker jag inte att jag har. Kollar man mina första inlägg här var jag väldigt sparsam med detaljer. Jag började först skriva om gåvor efter inlägget om julklappar så som ni andra gjorde, och nu endast för man ska förstå varför vissa är mer mina "bästa stammisar".

Jag jobbar inte när jag har mens. Det håller jag stenhårt på men har börjat med nytt preventivmedel vilket gör att jag knappt får mens längre. Det öppnar ju upp för fler träffar, men är rätt så nöjd som jag har det nu.

Jag har aldrig varit med om en hotfull situation, men såklart känner man sig oundvikligen utsatt när man åker hem till någon ny och man inte vet vad man har att vänta sig. Vissa är duktiga och modiga att skriva bakom en skärm men är mycket mer introverta (eller speciella?) när man ska ses.

Andra anekdoter jag har är bland annat väldigt tidig utlösning utan penetration och han skämdes ihjäl, en som inte kunde hålla ståndet alls (skrev om det ganska nyligen), en man där det hängde toapapper mellan skinkorna ( ) men jag besparade honom pinsamheten och sa inget utan lyckades liksom fånga tag i det och kasta iväg det hehe. Träffade även en man som var tyst som en mus, vågade knappt säga något vilket var rätt så jobbigt och energikrävande. Det finns även en som jag träffar då och då som älskar dirtytalk, efter ett tag blir det lite tjatigt tycker jag. Jag träffade en man en gång, som nog inte hade knullat på länge, som körde lite väl intensivt utan stopp och läste inte av signaler. Hade det varit första gången hade det känts obehagligt men det var någon jag hade träffat tidigare. Utöver det har jag fått en rad önskemål som bland annat offentligt sex eller hur välkomnandet ska gå till.

Hur fångade du tag i toapappret och kastade iväg det? Var kastade du det? Toappapper i röven har ju också nämnts i tråden. Jag tänkte mer om du hade nåt lite mer personligt att berätta? Nåt som inte är så likt det andra skrivit. ☺️

Hur gör du med bokningar när du överraskas av mens? Du verkar ju göra en hel del längre träffar så det måste ju ha hänt nån gång? Vanligt ett mensen inte är regelbunden när man använder vissa preventivmedel, annars också. Hur har du gjort då? Om du har haft sån tur att det aldrig har hänt så har du väl ändå en tanke om hur du skulle göra om det händer?

Jag uppfattade inte riktigt när du har känt dig som allra mest utsatt som hora. Du kanske svarade på det? Den där jävla dyslexin, U know. Sry. 😔

Edit: jag såg att du svarade. Du känner dig utsatt när du åker hem till en ny kund. ☑️

En annan sak! Du tycker ju inte att det inte finns en anledning för dig att ha sex utan att ta betalt. Sexuella handlingar verkar vara helt sammankopplade med betalning för dig. Har det alltid varit så? Hela din sexuella karriär? Började det direkt när du började hora? Eller har det gradvis kommit krypande och du har blivit en så fullfjädrad hora att sex liksom nu bara handlar pengar? 💶💶💶
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-01-15 kl. 23:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in