2026-01-14, 21:01
Medlem
Sokoke.Cutes avatar

Citat:
Ursprungligen postat av KittyKat01
Ja det är många som gör! Och visst, det är inte jag som fastnat…

Just den personen ville att jag skulle klä mig i kort kort , bära pumps och till det en tajt top och vara hårt sminkad. Så nej, horade mig inte ute offentligt. Är väldigt mån om att klä och sminka mig diskret. Däremot är vibratorn rolig, och använts ute på hotellbaren och nån middagsbjudning

En del av dom jag träffar/träffat har också fetischer , nu efterfrågades de mest störda jag träffat på

Nej det var ju inte det jag frågade, jag frågade vilka andra fetischer du har hört talas om i tjänsten. Se spoilern ovan.

Men det är lugnt, du behöver inte svara på vilka fetischer dina kunder har. Man vill ju inte berätta för detaljerat om kunder så att de kan råka känns igen sig!

Vad är det för middagsbjudningar du går på med en vibrerande sak i snippan? Fattar inte riktigt, hänger du med som ett horsällskap på parmiddagar och så har du en vibrerande greja i snippan som din kund fjärrstyr? Så busigt! 🤪

Så han gav med sig och ville inte att du skulle gå runt på stan klädd som en GTA-hora. Fattar, så bra! Istället sitter du på en middagsbjudning med en vibrerande snippa. Skönt att ni kunde komma överens om nåt som funkar för båda. Bra vibrationer på middagsbjudningen och i hotellbaren!

Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Extra cash för analt och extra för swallow.💵

Jo, det är klart, men ingen sjukersättning inte.

Nej ingen sjuksersättning. 😞

Allt som är obekvämt, inte bara arbetstiden, bör man ta extra betalt för!
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2026-01-14 kl. 21:03.
Citera
2026-01-14, 21:31
Medlem
Citat:
Nej nåt sånt har jag inte varit med om men finns gott om andra störda fetischer

Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute

Vilka andra fetischer har du hört talas om i tjänsten? Störda såna säger du. 😓

Citat:

Nej det var ju inte det jag frågade, jag frågade vilka andra fetischer du har hört talas om i tjänsten. Se spoilern ovan.

Men det är lugnt, du behöver inte svara på vilka fetischer dina kunder har. Man vill ju inte berätta för detaljerat om kunder så att de kan råka känns igen sig!

Vad är det för middagsbjudningar du går på med en vibrerande sak i snippan? Fattar inte riktigt, hänger du med som ett horsällskap på parmiddagar och så har du en vibrerande greja i snippan som din kund fjärrstyr? Så busigt! 🤪

Så han gav med sig och ville inte att du skulle gå runt på stan klädd som en GTA-hora. Fattar, så bra! Istället sitter du på en middagsbjudning med en vibrerande snippa. Skönt att ni kunde komma överens om nåt som funkar för båda. Bra vibrationer på middagsbjudningen och i hotellbaren!

Jag tolkade det som du ville veta störda fetischer p g a att du formulerade din fråga på detta vis;se ovan… och jag outar ingen, då jag inte träffade dessa personer. Vibratorn lekte jag med , med två andra kunder(olika tillfällen), som gick igång på att se mig ja det skönt offentligt och att de var i den kontrollen. Och ja, det blev en hel del bra vibrationer
Citera
2026-01-14, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Vad menar du med "så kan det vara"? Tror du att någon som aldrig har sugit kuk för pengar kan föreställa sig på riktigt hur det känns och skriva om det på ett övertygande sätt?
Min gissning är att de flesta som jobbar som eskort kommer råka ut för det om de jobbar tillräckligt länge. Som eskort är man ju som en magnet för alla möjliga och omöjliga stolpskott

Svarade på detta bara
Citera
2026-01-14, 21:58
Medlem
Citat:
Jag tror det är lite av mitt problem och det är nog därför det är svårt att hitta ”balansen”, för skriver rätt mkt. Inte med alla kunder men många skriver mkt och känns som att jag måste svara. Försöker bli bättre på den biten, för kan kännas mentalt påfrestande ibland.

Förstår ditt dilemma här, men se det inte som ett problem tycker jag, dvs att skriva till kunder efteråt.
Jag har också skrivit till flera efter en träff, och jag tycker inte att det är ett övertramp utan det verkar ha uppskattats av olika anledningar. Viktigt att poängtera är att jag gör inte det med alla såklart. Man känner av vilka det är okej att skriva en rad till efter, och det är till de som man skrivit lite mer inför och haft en fin kontakt med inför och när träffen kändes som en fullpott. Viktigt att belysa är att det är endast ett mess och jag tar aldrig initiativ att skriva på mer.

Med de du skriver lite extra med, ta det bara inte för långt och låt det ske på deras villkor och lägg dig på deras nivå i interaktionen och kommunikationen. Har en relativt ny kund som börjar bli en stammis och han kan höra av sig varje/varannan vecka, ganska kort i sin ton/mess, och bland annat fråga hur min tillgänglighet ser ut. Jag svarar kort och koncist, utan att det blir otrevligt.
Och man ju alltid avbryta eller hålla det kort, men trevligt, om man känner att det blir för mycket, just för att försöka hålla en gräns.

Sedan finns det några som man fått en annan typ av relation till och där kan kontakten se annorlunda ut där man skriver mer personligt mellan träffarna. Vissa gör det ofta, andra mer sällan. Jag har t.ex. en stammis som hör av sig ca 2 ggr i veckan om allt möjligt (ej kopplat till någon träff), och en annan stammis som jag träffar var tredje månad ungefär och som hör av sig var tredje vecka ungefär brukar fråga hur jag mår, vad jag gör och berättar själv vad han har för sig.
Senast redigerad av LillyRosee 2026-01-14 kl. 22:28.
Citera
2026-01-14, 22:18
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Jag tolkade det som du ville veta störda fetischer p g a att du formulerade din fråga på detta vis;se ovan… och jag outar ingen, då jag inte träffade dessa personer. Vibratorn lekte jag med , med två andra kunder(olika tillfällen), som gick igång på att se mig ja det skönt offentligt och att de var i den kontrollen. Och ja, det blev en hel del bra vibrationer

Det var ju inte det jag frågade, jag tycker att jag var ganska klar och tydlig. Aja. Inte så viktigt.

Vad bra att du inte outar nån, kan ju kännas konstigt om nån skulle känna igen sig. Det är ju rätt många som läser den här tråden.

Jag uppfattade det som att det var en kund som hade den där fjärrstyrda vibratorn men den är alltså din? Hur funkar det när du och kunder använder leksaker? Är det dina eller deras leksaker?
Citera
2026-01-14, 22:19
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillyRosee
Förstår ditt dilemma här, men se det inte som ett problem tycker jag, dvs att skriva till kunder efteråt.
Jag har också skrivit till flera efter en träff, och jag tycker inte att det är ett övertramp utan det verkar ha uppskattats av olika anledningar. Viktigt att poängtera är att jag gör inte det med alla såklart. Man känner av vilka det är okej att skriva en rad till efter, och det är till de som man skrivit lite mer inför och haft en fin kontakt med inför och när träffen kändes som en fullpott. Viktigt att belysa är att det är endast ett mess och jag tar aldrig mer initiativ att skriva på.

Med de du skriver lite extra med, ta det bara inte för långt och låt det ske på deras villkor och lägg dig på deras nivå i interaktionen och kommunikationen. Däremot kan du ju avbryta om du känner att det blir för mycket, just för att försöka hålla en gräns.

Sedan finns det några som man fått en annan typ av relation till och där kan kontakten se annorlunda ut där man skriver mer personligt mellan träffarna. Vissa gör det ofta, andra mer sällan. Jag har t.ex. en stammis som hör av sig ca 2 ggr i veckan om allt möjligt (ej kopplat till någon träff), och en annan stammis som jag träffar var tredje månad ungefär och som hör av sig var tredje vecka ungefär brukar fråga hur jag mår, vad jag gör och berättar själv vad han har för sig.

Om någon skulle höra av sig två gånger i veckan " om allt möjligt" vet jag inte om jag skulle palla med alltså. Då signalerar detta något annat, att kunden vill vara ens privata vän eller att kunden vill något mer med mig.🖐️

Nej, funkar inte för mig i sådana här sammanhang.

Tycker bäst om det är sparsamt och sporadiskt. Kunder är och förblir personer ute i periferin, mer ute i periferin än mina kollegor på vanliga arbetet.
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-01-14 kl. 22:25.
Citera
2026-01-14, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Om någon skulle höra av sig två gånger i veckan " om allt möjligt" vet jag inte om jag skulle palla med alltså. Då signalerar detta något annat, att kunden vill vara ens privata vän eller att kunden vill något mer med mig.

Nej, funkar inte för mig i sådana här sammanhang.

Tycker bäst om det är sparsamt och sporadiskt.

Jag förstår det och ibland undrar jag hur vi ens hamnade där haha. Jag har fått en ganska personlig kontakt med mina "bästa" stammisar. Jag känner dock att det har initierats av männen, jag har enorm respekt för deras privatliv. Romantisk relation är dock helt uteslutet.
Senast redigerad av LillyRosee 2026-01-14 kl. 22:33.
Citera
2026-01-14, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillyRosee
Jag har också skrivit till flera efter en träff, och jag tycker inte att det är ett övertramp utan det verkar ha uppskattats av olika anledningar. Viktigt att poängtera är att jag gör inte det med alla såklart. Man känner av vilka det är okej att skriva en rad till efter, och det är till de som man skrivit lite mer inför och haft en fin kontakt med inför och när träffen kändes som en fullpott. Viktigt att belysa är att det är endast ett mess och jag tar aldrig initiativ att skriva på mer.

Med de du skriver lite extra med, ta det bara inte för långt och låt det ske på deras villkor och lägg dig på deras nivå i interaktionen och kommunikationen. Har en relativt ny kund som börjar bli en stammis och han kan höra av sig varje vecka, ganska kort i sin ton/mess, och fråga hur min tillgänglighet ser ut. Jag svarar kort och koncist, utan att det blir otrevligt.
Och man ju alltid avbryta eller hålla det kort, men trevligt, om man känner att det blir för mycket, just för att försöka hålla en gräns.

Ja precis så är det. Vissa skriver bara o tackar för träff, eller kollar med en om tider medans andra kan snacka på, och då kan det nästan bli varje dag, ibland flera gånger om dagen. Känns så otrevligt att inte svara men förstår samtidigt att det är rätt otrevligt att ta upp så mycket tid utan att betala för det. Jag är ju ingens flickvän eller så. Vet med mig att jag har svårt att sätta gränser, så försöker jobba på det. Tack för din input
Citera
2026-01-14, 22:31
Medlem
Citat:
Det var ju inte det jag frågade, jag tycker att jag var ganska klar och tydlig. Aja. Inte så viktigt.

Vad bra att du inte outar nån, kan ju kännas konstigt om nån skulle känna igen sig. Det är ju rätt många som läser den här tråden.

Jag uppfattade det som att det var en kund som hade den där fjärrstyrda vibratorn men den är alltså din? Hur funkar det när du och kunder använder leksaker? Är det dina eller deras leksaker?
Ja jag missuppfattade dig då

Ska tänka på det, kan bli jobbigt annars

Nej den fjärrstyrda är min, fick den som present av en kund som ville testa det med mig. Leksakerna är främst mina även om jag har kunder som har egna. Första gången jag överhuvudtaget testade leksaker va med en kund faktiskt😂i början när jag va helt ny. Blev helt såld och ja, leksakslådan har utvidgats en hel del nu
Citera
2026-01-14, 22:43
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ja jag missuppfattade dig då

Ska tänka på det, kan bli jobbigt annars

Nej den fjärrstyrda är min, fick den som present av en kund som ville testa det med mig. Leksakerna är främst mina även om jag har kunder som har egna. Första gången jag överhuvudtaget testade leksaker va med en kund faktiskt😂i början när jag va helt ny. Blev helt såld och ja, leksakslådan har utvidgats en hel del nu

Tycker du att det är vanligt att kunder vill att du använder leksaker på dig själv? Är det vanligt att kunder vill att du använder leksaker på dem?
Citera
2026-01-14, 22:49
Medlem
Citat:
Tycker du att det är vanligt att kunder vill att du använder leksaker på dig själv? Är det vanligt att kunder vill att du använder leksaker på dem?
Ja det är vanligt att kunder vill det eller att de använder leksaker på mig. Som att ha analpluggen i när man dyker upp, eller dp med deras kuk och vibrator/dildo.
Aldrig fått förfrågan om att jag ska använda leksaker på dom
Citera
2026-01-14, 22:51
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ja det är vanligt att kunder vill det eller att de använder leksaker på mig. Som att ha analpluggen i när man dyker upp, eller dp med deras kuk och vibrator/dildo.
Aldrig fått förfrågan om att jag ska använda leksaker på dom

Vilka leksaker är det de vill använda på dig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in