Citat:
Ursprungligen postat av
Rebali179
Det är nog bara att vänta & se hur det blir ang ny skiva. Men det skulle verkligen vara intressant
med nytt material. Även om jag alltid kommer hålla skivan Hemlösa Katter (2009)
som deras bästa skiva på senare tid. Fast då släppte både Kebnekajse & TGS nytt album 2009.
Hoppas Träden överraskar oss med en ny LP...förra skivan kom ju också lite otippat som sagt.
Eller så vill de fortsätta att bara spela live än så länge... Så vi får vänta & se hur det blir
Dock är det nog numera Facebook det gäller ang vissa hemsidor.
TGS är borta sedan länge & Kebnekajse har inte uppdaterat på länge...
Kan sakna tiden med bandens hemsidor väldigt mycket faktiskt. För mig som inte är inne på Facebook så mycket, så var hemsidorna guld värda. Har man inte en account på Fejjan så kan man bara se de senaste inläggen som banden lägger upp...bättre än inget såklart men, men så är det med det.
Rent humanistiskt så är ju band med endast Facebook lite aviga emot sina fans kan jag tycka...alla vill eller kan inte ha Fejjan...hemsidorna var öppna för alla fans med internetuppkoppling, medans de utan Fejjan missar en hel del viktigt info om bandens vara och icke-vara etc...
Tyckte Mats Glenngård gjorde ett mycket bra jobb med Kebne´s hemsida förr om tiden. Bra layout och turné-avdelningen fylldes på vart eftersom :-)
Fejjan har ju så konstiga algorithmer och mycket konstig info och dylikt...men okej, kanske är jag bara en sur gubbe haha??
Mer hemsidor till folket är min devis...ungefär som min liknelse om Hemsidor/Facebook = Kontanter och bankkort...samma dilemma kan jag tycka, eller har jag fel??
Bella som uppdaterade Baby Grandmothers hemsida förr om tiden, sa att det inte längre fanns ett behov av hemsidor sedan de övergick till Fejjan...tråkigt...hemsidan var mera mat-nyttig tyckte jag...samma öde med Fläsket Brinners hemsida...Vila i Frid!