Citat:
Ursprungligen postat av
DrOutlaw
Väntar fortfarande på din eminenta beskrivning av hur hon manövrerade bilen.
Du får påminna mig för det har jag i sådana fall glömt. Det som jag inte håller med om med annan vänsterdebattör är att hastigheten vid accelleration nödvändigtvis skulle vara så låg, det finns inget som tyder på det utifrån videomaterialet. Det ser ut som att hon gasar på och spinner ordentligt. Tur för Jonathan att det är is på vägen annars åker hon rakt på honom.
Men det tragiska i kråksången är att även om Renee Good enbart smågasar lite för att vrida ratten så låter motorn och sätter skräck i ICE-agenten. Så även med vänstervarianten av skéendet så ger man ICE-agenten rätt att försvara sig. Nu är min tolkning att det gasas betydlgt mer än lite, men for the record.
Citat:
Ursprungligen postat av
DrOutlaw
Och här visar du igen att du bara är en sektmedlem, du bryr dig inte om vad som är rätt och fel, du vill bara att MAGA ska vinna den eventuella rättegången och "komma undan", trots att det är uppenbart obefogad avrättning.
Om någon ska dö är det Renee Good för att äventyrar människors liv med sin vansinnesfärd. Hennes partner borde få någon påföljd även för uppvigling.
Anledningen till att jag tjatat om punkten om spinnande däck är för att enligt mig och vissa jurister kommer det bli ett problem för åklagaren(vs Jonathan) vid eventuell rättegång. Du kanske mest är ute att debattera din egen åsikt om vad som är rätt och fel.