Citat:
Ursprungligen postat av
bjorklov
Har varit där 7-8 gånger men tack ändå för ditt inlägg. Var nyfiken på om Von Knob hade en till recension.
Jamen visst har jag det! Beklagar att det dröjt så, det blev ett antal besök i ett par omgångar runt november-december och jag sprängde min budget flera gånger om. Jag var även på Oase, World och Mainhattan men blev rätt besviken i samtliga fall och orkade inte skriva ner något då, jag måste haft en väldig tur på Sharks för vartenda besök där var faktiskt fantastiskt - som enbart överträffades av två dagar på Globe i Zürich, vilket kommer i en separat tråd. Skrev ju en utförlig recension efter mitt första besök på Sharks i oktober så här kommer en komplettering om ett par upplevelser till.
En av tjejerna som fångade mitt öga direkt vid första besöket var
Alya - en liten brunhårig sak med perfekt skulpterade silikontuttar och stora glasögon, hon såg ut som en perfekt porrbrud och mycket riktigt,
hittade henne här senare! Var helt inställd på ett rum med henne men ville börja med att sitta och prata lite, och då fick jag genast fel vibbar när hon bara ville upp på rummet direkt. Fick henne ändå att sätta sig med mig och försökte kallprata i ett par minuter men det kändes helt dödfött, så till slut bad jag om ursäkt och gick därifrån, varpå hon blev skitsur och beskyllde mig för att ha tagit upp hennes tid i onödan! Hon hade uppenbarligen inte alls fattat grejen med FKK. Fick bekräftat senare av en annan manlig besökare att hon har ett rykte om dålig service, så bara att undvika...
En avsevärt bättre upplevelse fick jag med
Nika, 30 (men ser inte ut att vara en dag över 25), från Rumänien. Lång, smal, små vackra naturliga B-kupor, smärt underbar rumpa och utseende som en gudinna! Jag blev direkt småkär i henne vid första anblicken och hoppades hon skulle vara mer tillmötesgående än Alya. Och herrejösses om hon var! Det blev ett antal rum med henne under detta och kommande besök, varenda gång lika bra. Underbart pillow talk, ljuvliga blöta kyssar, härlig avsugning, följsamt sex där vi bara dansade runt varandra och allt bara funkade. Hon ville jag skulle hålla henne hårt om halsen medan jag knullade henne, vilket jag alltid varit lite skeptisk till (strypsex är INTE min grej) men när hon bad mig om det och verkligen gick igång på det var det bara att vara tillmötesgående (även om hon tyckte jag var lite väl försiktig). Till slut kom jag i kondomen, och i hennes mun vid ett annat tillfälle. Underbart på alla plan!
När jag kom tillbaka igen efter min första träff med Nika visade det sig att hon kände Ceddy från Italien som jag hade haft det så bra med innan också, så jag frågade om vi kunde köra en trekant vilka båda var med på. Jag är egentligen skeptisk till trekanter (framför allt om tjejerna själva föreslår det), det brukar bara vara en ursäkt för dem att fördela jobbet mellan sig och komma undan med mindre ansträngning - en sätter sig på kuken och den andra trycker in tuttarna i ansiktet och så är det bra med det. Men här blev det så nära en riktig porrfilmsupplevelse jag nånsin har kommit! Eftersom vi alla kände varann vid det här laget och hade klickat personlighetsmässigt blev det otroligt lyckat. Vi pratade och skrattade och umgicks som goda vänner (with benefits). Och nu var det trekant på riktigt - vi började med att kyssas alla tre, stående upp, Ceddy ner på knän och började suga av mig medan jag tungkysste Nika rejält, sen gick hon också ner bredvid. Över till sängen, jag lade mig ner och de bara fortsatte tillsammans, slickande och sugande på kuken och kulorna om vartannat. Vid ett tillfälle bråkade de om mina pungkulor och turades om att suga på en var samtidigt medan de båda runkade mig med händerna, det var en upplevelse som heter duga. Så småningom var det dags att knulla och vi började med att Nika red mig medan Ceddy satt på mitt ansikte och tryckte ner fittan i munnen, efter ett tag bytte de plats och fortsatte på samma sätt. Sen tillbaka till Nika igen, nu tog jag henne i doggy medan jag grovhånglade ett tag med Ceddy innan hon grenslade Nikas rygg, jag böjde mig framåt och slickade henne medan jag pumpade på. En av höjdpunkterna i mitt horbocksliv helt klart! Så här höll det på och vi landade i en gemensam avsugning igen där jag till slut sprutade som aldrig förr, tjejerna skrattade förtjust när fontänen kom och vi låg ett tag alla tre och bara myste innan det var dags att torka upp och gå ut igen. 300 oerhört välspenderade Euro för det!
Efter denna upplevelse visste jag redan att vi måste få till detta igen, och mycket riktigt upprepades det vid mitt nästa besök. Det blev precis lika bra då om inte ännu bättre, eftersom vi nu hade haft en fin gemensam upplevelse och både visste att de kunde lita på mig som trogen paying customer. Jag låg som bäst i jacuzzin när båda kom fram till mig, tätt omslingrade, tittade på mig och bara pekade. Jag fick raskt avbryta samtalet med de andra gubbarna i poolen (alltid lika kul att dela erfarenheter med andra besökare!) och vi lade oss på en av britsarna/solstolarna mitt framför den stora trappan, som hade plats för tre. Där låg vi nu i säkert en timme och kelade, småpussades fram och tillbaka, de hade båda sina händer in under min badrock och handduk och lekte länge och väl innan vi till slut gick in i ett rum och upprepade bravaden från sist. Jösses vad folk tittade på oss när de gick förbi, det var många avundsjuka blickar från de andra gubbarna vill jag säga!
Det blev ett par rum igen med de båda tjejerna fast var och en åt gången så jag hann njuta ordentligt av båda. Jag har behållit kontakten med bägge så vi kan avtala träff igen på alla tre nästa gång, onödigt att säga hur mycket jag ser fram mot det!
Återstår bara att berätta om en sista upplevelse, ett franskt-tunisiskt bombnedslag vid namn
Maxima, också runt 30, fast betydligt kurvigare än de andra. Knappt ens "mullig" men lite mer att ta i än de båda andra som båda är snärta och smala (framför allt Nika). Maxima har stora silisar, rätt hårda men oerhört estetiska, en enorm fantastisk rumpa och ett riktigt lockande porrigt och inbjudande leende och allmänt chic still runt hela sig, med kortklipp mörktblont hår där varje hårstrå ligger rätt. Mitt första intryck var "herrejösses" och mitt andra var "äsch, det måste vara för bra för att vara sant, säkert dålig service" men jag var ju tvungen att testa. Hon pratade hellre engelska än tyska, men med en otroligt sexig fransk brytning, så jag försökte konversera med min bästa skolfranska vilket hon blev jätteglad över, och som hon sade själv förälskade sig min svenska brytning! Jojo, de vet hur de ska få en på kroken
Så det var bara in på ett rum med henne, vi avtalade först den vanliga halvtimmen och började med det sedvanliga hånglandet - och jösses, hon kysstes ÄNNU bättre än de andra, detta måste vara anledningen att Gud gav oss tungor!! Dessutom utförde hon riktigt bra deepthroat och slukade hela kuken till roten (jag är tämligen medelmåttig i storlek men ändå ovanligt med riktig DT) så när det började närma sig kände jag att vi inte kunde sluta, så jag förlängde till 60. Hon älskade att bli slickad och att ligga i en helt ljuvlig 69a, och att sedan glida in i henne och knulla hårt var en underbar känsla. Hon svarade riktigt bra på kraftiga stötar och när jag märkte att hon verkligen gillade det (eller låtsades oerhört bra) så kom jag till slut i kondomen. Vi vilade lite och började småhångla igen med de där otroliga tungkyssarna, jag fingrade henne och hon blev fort naturligt plaskblöt! Nu vaknade soldaten till igen, hon sög mig, bollarna, och så ett finger in i röven (nu visste hon vad jag gillade). Hon ledde min fingrar till ett underbart stramt litet rövhål som jag smekte länge. Sen doggy och jag slickade henne igen hur länge som helst medan jag runkade och kom återigen, vilket jag inte trodde var möjligt!

Kalaset gick på 400 vilket kändes helt rimligt med tanke på längden och servicefaktorn.
Sen var det bara att hänga kvar i poolen och njuta av omgivningen och utsikten innan det till slut var dags, vid 3-4 tiden nånting, att rulla iväg till hotellet.
Hur skulle man då kunna toppa allt det här? Jo, genom ett besök på Globe i Zürich, vilket blev om möjligt ännu galnare - men det får komma i en egen tråd lite senare...