2026-01-15, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenshora
Linus Bylund beter sig konstigt och måste avbryta föredrag i riksdagen:

https://youtu.be/ITwwAYF41gA?si=YoIQc3tCFfz_E9uf

Knarkare han med?
Kanske det här med Katja Nyberg bara är toppen av isberget?

Stackaren har väl snarare kokainbrist? En snabb näsa innan anförandet och han hade varken behövt kämpa med manuset eller känt sig svimfärdig, utan istället hållit ett kanontal kammaren!
Citera
2026-01-15, 18:05
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:

Knarkare han med?

Klippet lär väl vara från när han umgicks med Katja. Blir man svimfärdig om man snortar krossad Ipren?
Citera
2026-01-15, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Sån brist på tankeverksamhet går väl att fixa med AI nu för tiden?

Jag tycker det är lite "etikettnödigt" att påstå att hon ser ut som en narcissist.

Förutom att hon inte känner igen sig själv i historien om henne själv och verkar sätta sin egen ekonomi före att följa reglerna om bostadsbidrag i riksdagen och öppnade en illegal privatdetektivbyrå, är det något speciellt du tänker på som känns narcissistiskt runt henne?

Att hon verkar skita i SDs bästa kanske kan vara något, men jag väntar med etiketterna ett tag till.

Ja det är väl det och det troliga koksandet då. Och att hon kört 70 på en 40-väg och sedan försökt skylla på en medtrafikant.
Citera
2026-01-15, 18:13
Medlem
Både Jimmie, Cavalli och Vinge intar en hård linje just nu. Hon faller successivt i onåd så troligen finner dom internt henne skyldig.
SD verkar enligt Horan ha begärt henne entledigad medan utredning pågår.

SD skakar lätt av sig sådana händelser men jag ser ett problem med att SD har för få kvinnor i toppen.

Borde finnas några Livets Ord-brudar som kan värvas över från KD. Men det är off topic.

Det är märkligt att bevisen är så svaga och det svajar, kanske har SD känt till tidigare att det fanns problem kring henne. Har vi en ny Dreyfuss-affär eller hur blåser vindarna?
Citera
2026-01-15, 18:16
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskback

Ja det är väl det och det troliga koksandet då. Och att hon kört 70 på en 40-väg och sedan försökt skylla på en medtrafikant.

Ja eller att försöka lägga skulden för dikeskörningen på en stackars oskyldig råtta ute på Värmdö.

Katja verkar aldrig tycka att något hon gör är hennes fel.

Vänta bara tills Katja "kommer på" att zipperpåsen i hennes väska är ditlagd av någon annan. Då tar jag fram etiketten direkt!
Citera
2026-01-15, 18:19
Medlem
Kungenshoras avatar
Jag tror knarket flödar i riksdagshuset.

"400 hundra tusen euro är 40 tusen miljarder kronor och det är väldigt mycket pengar":

https://youtu.be/pPpcdTzALWE?si=LIGyVqPN19jpYqh0

Kanske dags för narkotikapolisen att starta en riksdagshuskommission?

Eller dags att lägga ner visionen om ett narkotikafritt samhälle eftersom inte ens politikerna kan hålla sig borta från knarket?
Citera
2026-01-15, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Ja eller att försöka lägga skulden för dikeskörningen på en stackars oskyldig råtta ute på Värmdö.

Katja verkar aldrig tycka att något hon gör är hennes fel.

Vänta bara tills Katja "kommer på" att zipperpåsen i hennes väska är ditlagd av någon annan. Då tar jag fram etiketten direkt!

Ja hon ger helt klart vibbar av någon som aldrig erkänner att det är hon själv som har gjort fel. Vill minnas att hon i fortkörningen också skylde på att navigationssystemet inte hade uppdaterat hastighetsgränsen...
Citera
2026-01-15, 18:24
Medlem
Citat:

Knarkare han med?

Var det där inte i samband med att L.B blev anklagad för ett övergrepp av en SD-kvinna? Vill minnas att det var så. I.o.f.s hade och har den kvinnan i sin tur också bl.a missbruksproblem. Det där är dock ganska långt tillbaka i tiden.
Citera
2026-01-15, 18:25
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskback
Ja hon ger helt klart vibbar av någon som aldrig erkänner att det är hon själv som har gjort fel. Vill minnas att hon i fortkörningen också skylde på att navigationssystemet inte hade uppdaterat hastighetsgränsen...

Konstig ursäkt. Katja behöver inte titta på vägskyltar och kör in i stolpar på Värmdö.

Vi kan väl ha som en arbetshypotes att Katja är en narcissist tills vidare. Vi får se om framtiden ger oss rätt.

Rent allmänt är väl narkomaner väldigt egoistiska och ofta ganska upptagna med sin kärleksrelation med favoritdrogen. I Katjas fall verkar det röra sig om kokain, vilket kanske kan förklara den tomma blicken?
Citera
2026-01-15, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun

Hon döms alldeles för hårt av folk härinne. Jag tycker synd om henne.

Jag är nästan benägen att hålla med dig här, men att hycklaren har vart en del av Ravekommissionen, vurmat för hårdare straff etc., gör mig ganska skadeglad ändå.
Citera
2026-01-15, 18:28
Medlem
Citat:

"400 hundra tusen euro är 40 tusen miljarder kronor och det är väldigt mycket pengar":

Eller dags att lägga ner visionen om ett narkotikafritt samhälle eftersom inte ens politikerna kan hålla sig borta från knarket?

Ja det också Bakgrunden till det där debaclet skulle jag kunna berätta en del om men där kommer jag att tiga som muren. Nä, det hade i vart fall inget med narkotika att göra.
Citera
2026-01-15, 18:37
Medlem
Citat:

Helt enig här...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in