2026-01-14, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Ja detdär är ju en dödsspiral...
Det kommer gå fullständigt åt helvete om han kör på den planen, det som kommer rädda honom är art Hexatronic inte kommer stiga så mycket som han drömmer om.

Ja räntekostnaderna kommer bli betydande.
AA verkar allt mer desperat. (Och fan så korkad men jag gillar inte att dissa folk offentligt så det skriver jag inte).
Han är väl mindre desperat än nånsin förmodligen. Han har upptäckt att om man säljer sin heder på nätet och blåser sin fru kan man leva på det. En man utan ryggrad och stake har inga problem att ligga bekvämt.
Citera
2026-01-14, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Ja detdär är ju en dödsspiral...
Det kommer gå fullständigt åt helvete om han kör på den planen, det som kommer rädda honom är art Hexatronic inte kommer stiga så mycket som han drömmer om.

Ja räntekostnaderna kommer bli betydande.
AA verkar allt mer desperat. (Och fan så korkad men jag gillar inte att dissa folk offentligt så det skriver jag inte).

Det är lite Bernie Madoff över det, med den skillnaden att han lurar mest sig själv.
Citera
Igår, 00:36
Medlem
Jag bad AI kommentera AAs senaste video på Ekonomi o Politik

"Filmen präglas av omfattande spekulationer och saknar konkreta bevis för påståendena om att Trump skulle vara "ägd" av Putin eller agera som rysk spion. Talaren medger uttryckligen att analysen bygger på personliga gissningar och subjektiva uppskattningar snarare än fastställda fakta. Dessutom används ett osakligt och emotionellt laddat språk, vilket tillsammans med talarens eget erkännande att han "bara sitter här och babblar", minskar källans trovärdighet som en objektiv politisk analys"
Citera
Igår, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enuddafigur
Jag bad AI kommentera AAs senaste video på Ekonomi o Politik

"Filmen präglas av omfattande spekulationer och saknar konkreta bevis för påståendena om att Trump skulle vara "ägd" av Putin eller agera som rysk spion. Talaren medger uttryckligen att analysen bygger på personliga gissningar och subjektiva uppskattningar snarare än fastställda fakta. Dessutom används ett osakligt och emotionellt laddat språk, vilket tillsammans med talarens eget erkännande att han "bara sitter här och babblar", minskar källans trovärdighet som en objektiv politisk analys"
Hahaha tack för det inlägget!
Till och med AI genomskådar AA direkt!
Citera
Igår, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drullured
Om man kör strategin att öka när det går ner och minska när det gått upp så är väl GAV rätt ointressant.

Precis, folk här verkar inte fatta hur GAV fungerar. Man kan sitta och trada sitt innehav och då blir GAV totalt ointressant. Kolla på Daniel Erikssons youtube (årssammanställning) så kanske ni fattar.
Citera
Igår, 14:58
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StayFrosty-SWE
Precis, folk här verkar inte fatta hur GAV fungerar. Man kan sitta och trada sitt innehav och då blir GAV totalt ointressant. Kolla på Daniel Erikssons youtube (årssammanställning) så kanske ni fattar.

Precis va?
Men AA har ju inte kört det upplägget utan haft som överordnat mål att äga så många Hexatrinicaktier som möjligt, han har inte trejdat och tagit hem några vinster utan lånat och köpt och lånat och köpt och sedan tvingats sälja med förlust för att inte riskera att bli överbelånad.

Så just i fallet AA som avser att äga sina Hexatronic i minst tio år till så är frågan om vad han har för GAV relevant.

Hans GAV är mer än sannolikr avsevärt högre än dagens kurs och han har belånat sig väldigt högt så han måste betala varje månad för nöjet att äga aktierna.
Citera
Igår, 17:19
Medlem
RobertSmiths avatar
Ser att AA gjort två videos om Nobia, den ena där han försöker ragga nya medlemmar och den andra som bara är medlemmar där han 'avslöjar' hur han gjort/kommer att göra.

Tror inte ens AA är så korkad att han belånar sig för att kunna vara med i kommande nyemission och har därför sålt ett av sina innehav i surdegsportföljen.

Det vore kul och höra hans motivering till sina lärjungar som köpt Nobia på 'rekommendation' av AA.
Citera
Igår, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobertSmith
Ser att AA gjort två videos om Nobia, den ena där han försöker ragga nya medlemmar och den andra som bara är medlemmar där han 'avslöjar' hur han gjort/kommer att göra.

Tror inte ens AA är så korkad att han belånar sig för att kunna vara med i kommande nyemission och har därför sålt ett av sina innehav i surdegsportföljen.

Det vore kul och höra hans motivering till sina lärjungar som köpt Nobia på 'rekommendation' av AA.

I medlemsvideon slår sig AA för bröstet o säger att han minsann sålt det mesta i Nobia för att han var orolig för en nyemission. Han säger att han bara har en lite skvätt kvar, det i surdegsportföljen.

Vad AA inte låtsas om är att han rekommenderar ALLA att följa surdegsportföljen eftersom där har börsgudens chef personligen valt ut guldkornen på börsen till sina följare. Han verkar hålla stenhårt på reglerna i portföljen så gissar att han sätter ing pengar för att vara med i nyemissionen. Det är ju en pytteliten post så det löser AA säkert via ett SMS-lån.
Citera
Igår, 17:46
Medlem
För övrigt tror jag att det är många av AAs följare som blivit lurade in i Nobia. Det är en aktie många frågar om livesändningar. Frågan är hur stora förluster AA orsakat åt människor?
Citera
Igår, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enuddafigur
För övrigt tror jag att det är många av AAs följare som blivit lurade in i Nobia. Det är en aktie många frågar om livesändningar. Frågan är hur stora förluster AA orsakat åt människor?

Det säger väl sig självt att den som betalar för ett medlemskap i en aktiekanal gör det för att ta del av aktietipsen. Jag har svårt att se hur någon betalar för ett medlemskap men samtidigt är tillräckligt klar i skallen att han inser hur dålig AA är på aktier. Därför är det nog så att de som följer AA som grupp betraktat är de med i särklass sämst avkastning i svensk aktiehistoria.
Citera
Igår, 18:27
Medlem
Fackmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lebiatan
Han är väl mindre desperat än nånsin förmodligen. Han har upptäckt att om man säljer sin heder på nätet och blåser sin fru kan man leva på det. En man utan ryggrad och stake har inga problem att ligga bekvämt.

Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Det säger väl sig självt att den som betalar för ett medlemskap i en aktiekanal gör det för att ta del av aktietipsen. Jag har svårt att se hur någon betalar för ett medlemskap men samtidigt är tillräckligt klar i skallen att han inser hur dålig AA är på aktier. Därför är det nog så att de som följer AA som grupp betraktat är de med i särklass sämst avkastning i svensk aktiehistoria.

Antagligen!
Jag själv lyckades få ihop 12000 kr för någon vecka sedan som jag investerade i Hexatronic efter tips här i tråden att kursen skulle upp 50% nu i januari.

Jag är back 1,10% sedan inköp.
Citera
Igår, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Hur många betalande medlemmar har han egentligen?
Fattar inte att fler hoppar av, med tanke på hans jävla malande om samma saker hela tiden..
Och säkert många som har illröda portföljer med hans s.k tips.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in