2026-01-14, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Förstår Julia nu att hon ensam kommer behöva ta hand om barnen nu när Chrippa åker in?

Vars ska lillen bo, i hennes flickrum hos morsan? Hur ska hon kunna försörja henne? Chrippa stod ju för allt.

Något hon borde tänkt på innan hon blev duktig lydhund åt råttpojken.

Hoppas soc tar hand om de barnet, julia utan jobb och brottsling hon med. usch
Citera
2026-01-14, 19:46
Medlem
micke_mans avatar
Chrippa skämmer ut sig igen. https://www.instagram.com/reels/DRg942QCLYg/
Citera
2026-01-14, 19:54
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jajaja.. Det är ju inte du som blir avstängd för OT och nonsens.. Det är jag och alla andra.
Det är inte ofta jag blir arg men att bli arg på dig är lätt att bli.
Jag kan släppa denna disk. Kan du??????
Jag hade släppt den och blev indragen igen - så inga problem för mig att släppa.

Vi återgår till ämnet igen.
Vad tycker du om åklagarens tolkning att man inte får ha provisionslön när man har näringsförbud?
Om Chrippa inte får ha det så innebär det att han inte kan ta anställning som t ex telefonförsäljare, försäljare etc tycker du det är relevanta krav?
I så fall varför?

Tror du att han kommer att överklaga häktningen? (Det kan han göra när han vill)
Tycker du att han bär ansvar för att Julia, Linnea och Thomas hamnat i skiten? Och om du tycker det - är det då rätt att åklagaren överklagar och begär strängare straff för Linnea och Thomas om de varit manipulerade och styrda av Chrippa?

Tycker du det är relevant att åklagaren inte överklagar Julias dom - och i så fall varför - Julia har ju begått brott under längre tid och tjänat mer än Linnea och Thomas?
Citera
2026-01-14, 19:58
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Chrippa skämmer ut sig igen. https://www.instagram.com/reels/DRg942QCLYg/
Jag vet inte om det är att skämma ut sig.
Han ger ju uttryck för vad säkert 80% på Flashback tycker.
Citera
2026-01-14, 20:02
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BakadiBrunflo
Äntligen! 😍
Som jag har väntat, men nu är dagen här. Dagen då jag får se Linneas brunöga! 🥰
Undrar vad Linneas mamma och pappa känner när dem ser detta...? Men det är väl Anjos eller Jockes fel....?
Citera
2026-01-14, 20:07
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag hade släppt den och blev indragen igen - så inga problem för mig att släppa.

Vi återgår till ämnet igen.
Vad tycker du om åklagarens tolkning att man inte får ha provisionslön när man har näringsförbud?
Om Chrippa inte får ha det så innebär det att han inte kan ta anställning som t ex telefonförsäljare, försäljare etc tycker du det är relevanta krav?
I så fall varför?

Tror du att han kommer att överklaga häktningen? (Det kan han göra när han vill)

Tycker du att han bär ansvar för att Julia, Linnea och Thomas hamnat i skiten? Och om du tycker det - är det då rätt att åklagaren överklagar och begär strängare straff för Linnea och Thomas om de varit manipulerade och styrda av Chrippa?

Tycker du det är relevant att åklagaren inte överklagar Julias dom - och i så fall varför - Julia har ju begått brott under längre tid och tjänat mer än Linnea och Thomas?

Det tycker ja är lite dumt. Det blir ju moment 22 här. Hur ska han då kunna betala sina skulder?
Men någon form av jobb/anställning kan han väl få? Kommunen el likn?

Klart han kommer överklaga.

Svar JA! Dom ska låsas in dom också!

Julia har inte kunnat sagt ifrån som dom andra 2 kunnat. Julia har haft en sämre position: underläge.
Citera
2026-01-14, 20:09
Medlem
Riddars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Du verkar inte ha sett många pubanis i ditt liv det är något som märks iaf… Men sen är du väl 12 också

För det första så heter det inte "pubanis" utan "punanis".
För det andra så blir jag orolig för dig om du tror att det är så där en normal klitoris ser ut, har du bara fått till det med skadat gods i ditt liv?
Citera
2026-01-14, 20:11
Medlem
Riddars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nullbyte
Fullt möjligt. Men har inte sett några sådana bilder så svårt att säga. Var kan man se dem?

Här har du en av bilderna. Den där klitorisen måste väl i alla fall väga uppåt 500 gram? Kanske närmare kilot?
https://de.fapeza.com/linnealundstroms/5/#media
Citera
2026-01-14, 20:12
Medlem
Riddars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Hon kanske har provat Chrippas testo?

Ja det har du nog mer än rätt i! Denna typ av klitoris är överrepresenterad bland testo-brudar.
Citera
2026-01-14, 20:12
Medlem
Jag tycker att man måste ta borderlinebruden/kaninkokerskan på allvar nu. Hon är extremt obehaglig och borde spärras in !
Citera
2026-01-14, 20:19
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Det tycker ja är lite dumt. Det blir ju moment 22 här. Hur ska han då kunna betala sina skulder?
Men någon form av jobb/anställning kan han väl få? Kommunen el likn?

Klart han kommer överklaga.

Svar JA! Dom ska låsas in dom också!

Julia har inte kunnat sagt ifrån som dom andra 2 kunnat. Julia har haft en sämre position: underläge.

Vem ärligt talat bryr sig? Han kommer aldrig kunna betala sina skulder sen kommer han aldrig ha den moraliska viljan att göra det.
Citera
2026-01-14, 20:25
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Vem ärligt talat bryr sig? Han kommer aldrig kunna betala sina skulder sen kommer han aldrig ha den moraliska viljan att göra det.

Det har du rätt i. Han kommer nog sitta sin tid sedan flyttar dom utomlands *tror* Ja bryr mig inte. Han får mer än gärna dra härifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in