2026-01-14, 17:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag frågade varför det är stört. Vad är stört med det?
Att ni inbillar er saker är ju inte hennes problem .. och ni övertolkande mobbare är ju knappast den bilden är riktad till.

Ni fan helt sjuka som tror att ni kan diktera rätt och fel i varenda detalj i deras tillvaro.

Ursäkta men är det någon här som VERKLIGEN är en övertolkande mobbare här så är det du. Och de DU utsätter är ju Jocke och Julia. Allt detta hat och förakt du spridit i tråden/trådarna om dom är ju det du nu försöker lägga på andra. Och "diktera rätt och fel"..... Kolla dig själv i spegeln, om och när du är nykter.
Senast redigerad av DorisDiesel 2026-01-14 kl. 17:58.
Citera
2026-01-14, 17:55
Medlem
Citat:
Jag frågade varför det är stört. Vad är stört med det?
Att ni inbillar er saker är ju inte hennes problem .. och ni övertolkande mobbare är ju knappast den bilden är riktad till.

Ni fan helt sjuka som tror att ni kan diktera rätt och fel i varenda detalj i deras tillvaro.

Varför lägger man ut en sån bild om inte för uppmärksamhet och spekulationer? Stört! Har ingen som helst relevans till miffots häktning.

Du däremot ger dig ju aldrig i dina desperata försök i att ha rätt i tamejfan allting oavsett hur jävla fel du har. Såg era diskussioner om vilken jävla madrass han ligger på! Herregud.

Och jag lär mig fan aldrig att jag inte ska svara på en jävla vinhaggas kommentarer.
Citera
2026-01-14, 18:03
Medlem
Riddars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DorisDiesel
Snygg underskrift av C på Anställningsavtalet.......

Du skämtar va?! Du fattar väl att det är e-signering som genererar underskriften?
Citera
2026-01-14, 18:04
Medlem
Riddars avatar
Citat:
Nej, jag håller inte med eftersom Chrippa har bra handstil och skriver med ganska jämstora bokstäver.
Har du verkligen sett hans handstil undrar jag?
Han skrivstil har jag inte sett, men det där kan mycket väl vara det.

Haha vad är det för fel på er?! Avtalet är signerat med e-signering och då blir det så där på avtalet. Herregud
Citera
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheyCallMeTK
Varför lägger man ut en sån bild om inte för uppmärksamhet och spekulationer? Stört! Har ingen som helst relevans till miffots häktning.

Du däremot ger dig ju aldrig i dina desperata försök i att ha rätt i tamejfan allting oavsett hur jävla fel du har. Såg era diskussioner om vilken jävla madrass han ligger på! Herregud.

Och jag lär mig fan aldrig att jag inte ska svara på en jävla vinhaggas kommentarer.
Du vet väl inte vem den tänkta mottagaren är - gör du det.
Gällande madrassen har jag ju rätt - det är inte galon.
Senast redigerad av micro113 2026-01-14 kl. 18:09.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Ja exakt, som de 100-tals hot som kommit varje dag till Chrippas halvbror, från "nån".
Det är inte bara stört. Det är maniskt.

Hot och trakasserier åt endera håll är väl lika illa?
Citera
2026-01-14, 18:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Hoppas det slutar nu, eller om det är så illa att ”någon” tar över stafettpinnen.

Exakt! Det ska man inte va så säker på, men då vet vi ju vem som tar pinnen och springer.
Citera
2026-01-14, 18:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Riddar
Du skämtar va?! Du fattar väl att det är e-signering som genererar underskriften?

Nej det gör jag inte. Har själv signerat massor via e-signering och aldrig har det sett ut så iallafall!

Om du kollar högst upp under ARBETSTAGARE så är det exakt samma stil. Dessutom saknas det elektroniska kvittot man får när man signerar.
Senast redigerad av DorisDiesel 2026-01-14 kl. 18:22.
Citera
2026-01-14, 18:08
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddar
Haha vad är det för fel på er?! Avtalet är signerat med e-signering och då blir det så där på avtalet. Herregud
OK. Jag köper det, för jag har inte en aning.
Däremot vet jag att han ganska bra handstil och att han skulle kunna åstadkomma en jämn och fin namnteckning i skrivstil tror jag absolut efter att ha sett hans handstil.
Normalt är väl namnteckningar kråkor och inte fullt så läsliga -- men en del väljer ju att helt enkelt skriva ut i skrivstil så...

Men tack för infon - jag har faktiskt aldrig sett en e-signering utskriven. När jag har signerat med bank-id har det helt enkelt varit en notering om det och ingen namnteckning.
Man lär så länge man lever.
Citera
2026-01-14, 18:14
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DocSpot12
Ja utan tvekan. Jag tycker det är bra att Christoffer nu sitter häktad, kanske får han lite distans från Linnea som får honom att inse ett och annat. Av det som jag kunnat ta del av på nätet så kan man ju fundera på om inte Linnea är en typisk borderline profil. Jag tror hon driver på hatet mot Jocke rätt bra.
Tycker du att den där distansen fått det att tippa åt det håll du vill vid tidigare häktning?
Jag tror Chrippa har alla skäl att hata Jocke helt utan Linneas påverkan - men självklart har inte Jocke gett henne några skäl att vara vänligt inställd heller.
Folk brukar inte bli det mot människor som förstör deras liv.
Citera
2026-01-14, 18:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
I stora drag.
Efter att J vittnat för barnet i förvaltningsrätten, började anonyma hot komma dagligen, redan dagen efter. Rena dödshot, vad som skulle hända om J inte tog tillbaka vissa saker som han sagt. Saker som ingen kunde redan då veta, eftersom det inte fanns dokument att hämta ut än. ingen utifrån visste att J skulle vittna den dagen.
Sen fortsatte hoten komma varje dag, adresser skickades var barnens förskola var, var J bor, barn skulle försvinna, termosbomber skulle sprängas utanför huset osv.
Hot som alltid handlade i grunden om att Chrippa skulle komma efter J om han inte tog tillbaka saker, inte vittnade osv. Chrippa nämns alltid i tredje person. Utom en gång när nån råkade? skriva jag istället för Chrippa. Konton blockades, nya skapades dagligen.
Polisen har fått ta del av varenda hot. De har undersökt, utrett, begärt ut info från Instagram osv.
Polisen ville att J skulle fortsätta blocka så att nya konton skapades så de lättare skulle kunna spåra.
Nu har de tydligen fått fram ett IP-nummer, mm. J har bett att inte få ta del av än vad de kommit fram till då han inte vill veta just nu. Utredningen pågår, Jonna skulle på förhör nu också, även hon har fått massa hot.
J har haft en kontaktperson, har haft larm. Kontaktförbudet går ut i morgon, tror jag det var. Men nu behövs det ju inte längre.
Hoten har haglat i princip ett år. Hoten slutade komma i fredags.

När J gick ut med att han fått hot inför rättegången i november, gick Linnea ut på stories och sa "vi sov när hoten skickades". Polisen har fått ta del av det också, då hon inte kunde veta vilken tid hoten skickades.... ;-)

Polisen har tänkt spegla Chrippas mobil igen, om han hade den på sig nu inför häktningen. Då har de den nu.

Sen en massa mer.....

Varför går Jocke ut med allt det här?

Det hade varit strategiskt smartare att låta bli och sett efter om det kommer nya hot.

Dessutom undrar man ju om förundersökningssekretessen.
Citera
2026-01-14, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Hon kanske har provat Chrippas testo?

https://de.fapeza.com/linnealundstroms/5/#media

Tycker den ser normalstor ut av bilden och döma när han knullar henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in