2026-01-14, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Palfagel
Ja, det är väl bara du sätter igång? Återkoppla sedan här med resultatet. Så behöver du inte skriva samma inlägg 50 gånger.

Hur menar du att jag ska få tag i killen och berätta att han är nerdrogad? Han sitter liksom inne, helt oskyldigt visserligen men han är inte lätt att nå
Citera
2026-01-14, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Hur menar du att jag ska få tag i killen och berätta att han är nerdrogad? Han sitter liksom inne, helt oskyldigt visserligen men han är inte lätt att nå
Oskyldig enligt våldtäktsmän kanske*

Folk som försvarar våldtäkt är oftast våldtäktsmän eller pedofiler själv. Rättsväsendet kanske inte är perfekt, men att låtsas som att felaktiga fängelsestraff är vanligt fenomen säger mer om personen som hävdar detta än något annat.
Citera
2026-01-14, 17:26
Medlem
Citat:
Men nu stannade ju målsägande inte i sängen. Inte ens i det egna hemmet. Det har ju tom den misstänkte sagt själv.

Förekom det några sexuella aktiviteter var det självklart helt frivilligt från kvinnans sida, nu lär dock inga såna aktiviteter förekommit utan killen låg med all sannolikhet däckad på soffan sedan tjejen spetsat hans öl med stora doser iktorivil
Citera
2026-01-14, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Oskyldig enligt våldtäktsmän kanske*

Folk som försvarar våldtäkt är oftast våldtäktsmän eller pedofiler själv.

Finns inga bevis för någon våldtäkt här inga skador inga vittnen inget erkännande ingen teknisk bevisning noll och intet därför vi försvarar honom han är uppenbart oskyldig
Senast redigerad av Putinhater 2026-01-14 kl. 17:31.
Citera
2026-01-14, 17:27
Medlem
Citat:
Förekom det några sexuella aktiviteter var det självklart helt frivilligt från kvinnans sida, nu lär dock inga såna aktiviteter förekommit utan killen låg med all sannolikhet däckad på soffan sedan tjejen spetsat hans öl med stora doser iktorivil
Många antaganden utan några belägg. Idioter som du förvarar vemsomhelst oberoende av vad personen gjort p.g.a. du avskyr kvinnor.

Citat:
Finns inga bevis för någon våldtäkt här inga skador inget erkännande ingen teknisk bevisning noll och intet därför vi försvarar honom han är uppenbart oskyldig

Säger 0 om det inte funnits någon våldtäkt. Majoriteten våldtäktsoffer lider i det tysta utan att någonsin få någon upprättelse, just p.g.a. sådana grisar som dig.
Citera
2026-01-14, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EpicUsername
Många antaganden utan några belägg. Idioter som du förvarar vemsomhelst oberoende av vad personen gjort p.g.a. du avskyr kvinnor.

Säger 0 om det inte funnits någon våldtäkt. Majoriteten våldtäktsoffer lider i det tysta utan att någonsin få någon upprättelse, just p.g.a. sådana grisar som dig.

Haha jag hatar inte kvinnor bara såna som ropar våldtäkt för att få skadestånd vilket är fallet här

Bevisligen är det inte mannen utan kvinnan som är förövaren här
Citera
2026-01-14, 17:38
Medlem
Palfagels avatar
Citat:

Ja det är väl bara begära ut domen? Sen höra av sig till kriminalvården. En sak är säker. Han sticker ingenstans.
Citera
2026-01-14, 17:42
Medlem
Palfagels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Så var det dags för ännu fler njutningsfulla och samtidigt skräckfyllda fantasier om killars penetrerade anus. Du vet väl själv nu att detta är sjukligt och inte något som görs för att befrämja debatten och ge mer klarhet? Annars borde du lyssna på vad jag säger dig. Du är inte frisk och det handlar inte om att göra sakliga jämförelser.

Varför kan du inte bara svara på frågan istället?

Citat:
Du blir inte penetrerad mot din vilja utan att ha blivit utsatt för våld och tvång av något slag eller befunnit dig i ett tillstånd där du inte kan försvara sig.

Kan du visa någon sorts juridisk källa för detta? Att fysiska och verbala nej egentligen är ja?
Citera
2026-01-14, 17:45
Medlem
Citat:
Ja det är väl bara begära ut domen? Sen höra av sig till kriminalvården. En sak är säker. Han sticker ingenstans.

Visserligen, med tanke på hur han förtalas behöver han ju någon som hjälper honom det är därför jag fortsätter sprida sanningen eftersom jag vet att jag har rätt och ni förtalar en uppenbart oskyldig människa det är äckligt
Citera
2026-01-14, 18:08
Medlem
Palfagels avatar
Citat:
Visserligen, med tanke på hur han förtalas behöver han ju någon som hjälper honom det är därför jag fortsätter sprida sanningen eftersom jag vet att jag har rätt och ni förtalar en uppenbart oskyldig människa det är äckligt

Jo. Men nu lyckas det ju dåligt med att posta samma inlägg gång på gång. Skaffa fram dom där uppgifterna som talar för din sak. Sen kan vi snacka.
Citera
2026-01-14, 18:11
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:
Varför kan du inte bara svara på frågan istället?

Kan du visa någon sorts juridisk källa för detta? Att fysiska och verbala nej egentligen är ja?

Jag har svarat på frågan många gånger. Målsäganden är inte trovärdig, då hon bevisligen deltar i sexet frivllligt, för om hon inte gjorde det hade hon flyttat sig från sängen och aldrig blivit penetrerad.

Eftersom målsäganden inte är trovärdig skall hennes uppgifter inte läggas till grund för domen utan mannen frikännas.
Citera
2026-01-14, 18:29
Medlem
Palfagels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Jag har svarat på frågan många gånger

Du har svarat med homofobiska haranger. Jag menar ett ja eller nej.

Så jag upprepar: Då är det heller inte våldtäkt om din polare för upp saker i ditt anus mot din vilja? Så länge han inte hindrar dug från att lämna bostaden efteråt...
.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in