Citat:
Ursprungligen postat av
ursprungligen
Det finns många sommarstugor ute på Värmdö. Katja kanske firade "en vit jul" där ute?
Katja verkar gränslös som jag redan skrivit. Att erbjuda registerslagningar hos polisen och sälja dem i sin privata detektivbyrå borde väl också vara ett brott i sig?
Ja självklart är det ett brott.
Det är inte någon fördel som en polis får att man kan slå runt i olika straffregister hos personer inte ens Kajsa får lov att göra det.
Samma sak gällde oss när jag jobbade inom sjukvården råkade vi trycka på fel personnummer och trycka på en annan persons personnummer så hade vi ungefär 20-30 sekunder på oss att loggas ut annars så skickades det varningsflagga till någon admin någonstans och vi hade fått varningar.
Att den här kvinnan skulle få någon slags förmåner att fritt söka och använda polisens register är ju en JO-anmölan bara det.
Men jag tror faktiskt att hennes arbetsgivare han stoppa henne?
Den här kvinnan har jag också fått känslan från början att hon är totalt gränslös. Jag tror dessutom inte att hon är speciellt smart och att hon hela tiden genom hela livet har fått precis som hon har velat.
Jag vet inte var på vilken adress Mikael Persbrandt är skriven på men om det är Värmdö så vet ju jag var Katja var på väg i alla fall