2026-01-11, 18:24
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Ja, falska sexarbetare hör av sig då och då. Det är uppenbarligen en fetisch. Det är för det mesta kvinnor (som förmodligen är män). Men ibland säger de att de är män som säljer sex och vill samarbeta. Tycker vi ska träffas och ha sex (gratis) för att känna om det finns ett intresse där för fortsatt samarbete. Jomenvisst.
Varför skulle en sexarbetare vilja ha sex med en annan för att testa om det finns intresse för samarbete? Låter helt befängt.

En annan fråga, kan ni tjejer kunna tänka er att er eventuella partner säljer sex? Eller hur skulle ni ställa er till att han köper sex?
Citera
2026-01-12, 08:59
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Letrangere
Varför skulle en sexarbetare vilja ha sex med en annan för att testa om det finns intresse för samarbete? Låter helt befängt.

En annan fråga, kan ni tjejer kunna tänka er att er eventuella partner säljer sex? Eller hur skulle ni ställa er till att han köper sex?

Ja, varför skulle en kvinnlig sexarbetare vilja ha sex med en random fjant som påstår sig vara manlig sexarbetare för att se om det finns intresse för ett samarbete? Befängt är ordet, men det finns clowner som går igång på att skriva såna saker och kanske, kanske att några av dem hoppas på att vi ska säga ja.

Eftersom jag säljer sex och har en relation så måste detsamma gälla honom. Jag har tidigare haft en partner som jobbade i sexindustrin även om han inte sålde tillfälliga sexuella tjänster så som jag gör. Det var inga problem -- jobb är jobb och privatlivet nåt annat.

Däremot så vill varken jag eller min nuvarande partner att den andre ligger med andra av kåthet, spänning, bekräftelse eller vad det nu må vara. Samma med han som själv jobbade i sexindustrin, vi låg bara med andra i tjänsten, inte annars. Jag fattar inte riktigt vad du menar med frågan? Menar du hur man ser på en person har köpt sex eller som kan tänka sig att göra det? Jag tolkar det som att du menar en partner som av kåthet (eller annat) köper tillfälliga sexuella tjänster? Nej, det skulle inte funka tror jag. På samma sätt som att min partner inte vill att jag vid sidan av ligger med nån gammal dejt eller ny snubbe som jag på riktigt tycker är het och är lite kåt på.
Citera
2026-01-12, 09:29
Medlem
Letrangeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Ja, varför skulle en kvinnlig sexarbetare vilja ha sex med en random fjant som påstår sig vara manlig sexarbetare för att se om det finns intresse för ett samarbete? Befängt är ordet, men det finns clowner som går igång på att skriva såna saker och kanske, kanske att några av dem hoppas på att vi ska säga ja.

Eftersom jag säljer sex och har en relation så måste detsamma gälla honom. Jag har tidigare haft en partner som jobbade i sexindustrin även om han inte sålde tillfälliga sexuella tjänster så som jag gör. Det var inga problem -- jobb är jobb och privatlivet nåt annat.

Däremot så vill varken jag eller min nuvarande partner att den andre ligger med andra av kåthet, spänning, bekräftelse eller vad det nu må vara. Samma med han som själv jobbade i sexindustrin, vi låg bara med andra i tjänsten, inte annars. Jag fattar inte riktigt vad du menar med frågan? Menar du hur man ser på en person har köpt sex eller som kan tänka sig att göra det? Jag tolkar det som att du menar en partner som av kåthet (eller annat) köper tillfälliga sexuella tjänster? Nej, det skulle inte funka tror jag. På samma sätt som att min partner inte vill att jag vid sidan av ligger med nån gammal dejt eller ny snubbe som jag på riktigt tycker är het och är lite kåt på.
Jadu, jag tror nog att både kvinnor och män som köper sex nog gör det av olika orsaker, ensamhet, bekräftelsebehov, kåthet eller hundra andra olika orsaker.

Frågan var nog mer, oavsett orsak, skulle ni acceptera att er partner köper sex när ni själva säljer sex?
Citera
2026-01-12, 09:36
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Jadu, jag tror nog att både kvinnor och män som köper sex nog gör det av olika orsaker, ensamhet, bekräftelsebehov, kåthet eller hundra andra olika orsaker.

Frågan var nog mer, oavsett orsak, skulle ni acceptera att er partner köper sex när ni själva säljer sex?

Inte i nuvarande relation och inte i förra relationen där han själv jobbade i sexindustrin. Ligga i tjänsten är ok, men att ligga vid sidan om av kåthet (eller annan anledning) skulle inte funka. Oavsett om det är pengar med i bilden eller inte. På samma sätt som min sambo inte vill att jag söker upp män jag tycker är heta och är kåt på (oavsett om jag betalar eller inte). Jobb är en annan sak.
Citera
2026-01-12, 20:41
Medlem
Citat:

Ja, jag skulle vara helt ok med det. Jag tycker det är helt ok att köpa en tjänst för att uppfylla ett behov ens partner (i detta fallet jag) inte kan erbjuda, vare sig det är att få lagad mat, massage eller sex...
Citera
2026-01-13, 17:29
Medlem
Hej, ny i tråden men har följt den en del i bakgrunden och tänkte att jag skulle presentera mig själv. Kittykat här, relativt ny frilansare
Citera
2026-01-13, 19:49
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KittyKat01
Hej, ny i tråden men har följt den en del i bakgrunden och tänkte att jag skulle presentera mig själv. Kittykat här, relativt ny frilansare
Välkommen till tråden!

Vad tycker du om yrket såhär långt? Och hur länge har du frilansat? 😊
Citera
2026-01-13, 21:20
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:

Exakt. Så det är lätt att fatta att de inte säljer sex. Att de bara vill ha gratis sex. Och förmodligen uppfylla en fetisch.

Jag har inte haft nån kk, kille, sambo eller make under tiden jag ha sålt. Varit nöjd med att vara singel. Och har inte det minsta sug eller behov av att vara i ett förhållande. Men det finns ju män som kan vara ihop med tjejer som säljer. Antingen för att de inte bryr sig om vad vi gör eller så tänder de på det.

Skulle jag kunna vara ihop med en kille som säljer? Javisst. Men jag har aldrig varit otrogen och vill inte att min kille är det heller. Så sexet får bara ske vid betalande träffar. Jag är inte intresserad av öppna förhållanden.

Men de flesta killar som säljer vänder sig till bögar och bisexuella män. Och en mindre del till kvinnor och heteropar.

Så sannolikheten för att träffa en kille som 1) säljer, 2) gillar tjejer, 3) är öppen för ett förhållande, 4) är av den trogna typen, samt 5) är intresserad av mig och jag av honom - ja, den är väldigt liten. Jag vet inte ens var jag skulle träffa en sån kille. Så den frågan är väldigt hypotetisk i mitt fall.
Citera
2026-01-13, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Välkommen till tråden!

Vad tycker du om yrket såhär långt? Och hur länge har du frilansat? 😊
Tack

Jag gillar det jag gör helt klart. Kan ibland vara svårt att få ”balans” i tillvaron för detta tar så mycket mer tid än jag räknat med. Om man förbiser själva träffen är det ju så mycket ”administrativt” skrivande fram o tillbaka, planering av träffar, sållande av potentiella kunder, förarbete innan träff, resväg och efterarbete men trivs än sålänge jättebra.
Har ju fått ihop en del stammisar så det underlättar självklart.

Sen lite mindre än två år tillbaka. Började med nån träff i veckan till idag 5-6.
Citera
2026-01-14, 07:05
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Tack

Jag gillar det jag gör helt klart. Kan ibland vara svårt att få ”balans” i tillvaron för detta tar så mycket mer tid än jag räknat med. Om man förbiser själva träffen är det ju så mycket ”administrativt” skrivande fram o tillbaka, planering av träffar, sållande av potentiella kunder, förarbete innan träff, resväg och efterarbete men trivs än sålänge jättebra.

Sen lite mindre än två år tillbaka. Började med nån träff i veckan till idag 5-6.

Kul att du trivs!

Förlåt om jag trög, men vad menar du med efterarbete? När jag är klar med en träff så brukar jag bara åka hem och inget annat. 😅
Citera
2026-01-14, 12:00
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Tack

Efterarbete ❓

Menar du dusch då och tvätt av kläder då eller.❓
Citera
2026-01-14, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Kul att du trivs!

Förlåt om jag trög, men vad menar du med efterarbete? När jag är klar med en träff så brukar jag bara åka hem och inget annat. 😅

Ja, hade jag inte trivts hade jag inte sysslat med detta.

Efterarbete ja jag brukar handtvätta mina underkläder, ta en ordentlig dusch och skriva några rader om hur fantastisk träffen varit. Kanske fel ord att använda efterarbete😉 men ändå saker som jag gör utöver själva träffen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in