Citat:
Ursprungligen postat av
imaginary689
Helt förbluffande att du kan tycka SD är ett dåligt parti. Exakt vad är det du tycker SD gör fel i svensk politik?
Ja nu är ju inte frågan ställd till mig och egentligen kanske den lite OT också.
Men när du är så ivrig med dina frågor så ska jag försöka hjälpa dig.
Det är nog ganska många kan jag berätta för dig som jag själv känner personligen som är väldigt missnöjda med Sverigedemokraterna som parti och då egentligen inte bara att de har en massa kriminella medlemmar utan de har i princip svikit varenda jäkla löften de gav.
Dessutom lovade de att ta tag i gängen och all skitar omkring och så springer den här kvinnan som dessutom är före detta polis och är både påtänd kör bil och har innehav i form av en påse med pulver.
Och innan dess så hörde man skandalen att det var någon sd-politiker som blottade sig för kvinnor fast det var egentligen igår tror jag.
Innan dess så var det någon SD politiker som hade massa nazistiska föremål hemma hos sig.
Och innan dess så var det väl Jimmie Åkesson själv som hade lite bristande vandel när han hade gängkriminella MC presidenter på sitt bröllop.
Men du tänker att det är skit saker förstår jag? Att SD får lov förs lite skit saker för de är nya??
Men huvudsaken är väl att du å dina vänner förmodligen I Norrland får lov att köpa billigare diesel så kan du bortse från att de högsta poliserna och SD politikerna använder kokain och sponsar gängen som förstör Sverige?
Någon som vet om det har kommit "positiva"nyheter idag för Kola-Katja?