Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Finns flera varningslampor som lyser för denna fd familj. Igår försökte jag hitta datumet för den avlidne farmor utan att hitta. Detta gjorde jag för jag blev nyfiken om hennes död kunde vara en trigger för dom oupplösta överfallen i Bromma slutet av 2024.
Hittar inte uppgifer om var mammans demensboende ligger?
Konstigt nog har jag antingen glömt eller inte uppmärksammat dessa överfall, trots att vi bor nära områdena där överfallen skett.
Det skrämmer mig särskilt, eftersom det kommer nära, då vi har en dotter som är nära i M*ys ålder. Många gånger har jag hämtat min dotter på natten vid Brommaplans station, då hon kommit dit. En gång missade hon nattbussen dit, och hennes pappa mötte upp henne på väg hem. Då hade hon tänkt gå hem till fots.
Och nu tänker jag även på den gång jag såg en mycket ung tjej, som gick ensma hem på natten under just en sådan "hämttur" hem. Då tänkte jag att vi kunde stanna till och skjutsa hem tjejen, eftersom det kändes otroligt obehagligt att hon gick hem där, när man annars inte såg en enda kotte. Tänkte dock då att hon skulle kanske bli rädd om vi stannade till, men också kände jag nog att jag var lite trött.
Tyvärr gjorde jag inte det. Nu tänker jag på hur hemskt det kunde vara om det nu var Robin som varit ute och är ansvarig för dessa överfall.
Mång ställen där han varit där vi också vistats. Någonstans har man oro att något kan hända ens barn, men samtidigt är man också invaggad av att det ändå är ganska tryggt.
Fruktansvärt brott det här.