Citat:
Vad tycker du jag ska svara på att du kallar mig "knarkarhora" bakom en skärm där det inte går att hämnas på dig. I verkliga livet hade jag velat ge tillbaka genom att sätta dig på en dos på 20 gram svamp och stänga in dig i ett rum. Du hade fått panik och haft svårt att klara av att hela din verklighet hade förändrats
Du har rätt i att droger inte är för alla. Det krävs mod och ett starkt psyke. Din jävla fegis
Du befinner dig i botten av pyramiden i näringskedjan, dvs du är en liten fjant 
Du har rätt i att droger inte är för alla. Det krävs mod och ett starkt psyke. Din jävla fegis
Du befinner dig i botten av pyramiden i näringskedjan, dvs du är en liten fjant 
jag har träffat folk som dig. de klarar inte ens av sina egna liv, och dessa personer är lika osäkra som du.
du kastar bara ur dig en massa skit just nu i varje inlägg, i verkliga livet har jag redan gjort det. har gjort mer än vad du någonsin kommer att göra, ja jag har tagit ett par heroic doser med psykedliska droger. det är ingenting du någonsin har gjort. det kan jag lova dig, och när man har gjort det så går man inte o skryter om det heller. du e fortfarande en färsking.
för övrigt e det ingen skillnad på 20 gram svamp och 5 gram rusmässigt, men det förväntade jag inte att du ska veta.
du försöker diskutera på en nivå jag inte är på, därav dina ordval. det enda jag kan göra är att dumförklara dig eftersom jag inte sjunker lika lågt som du.
ord såsom "starkt psyke", är inget du vet vad det är och i och med att du kallar mig för smuts och fegis osv säger ganska mycket om dig.
ett stort plus är ju att du bevisat för alla som läser din skit att droger inte e bra för ALLA. de flesta bör hålla sig borta från dem. träffat massor liknande människor som du, och det e sådana som ni som gör mer skada än gott.
den som vet den vet. och det gör inte du... öht.