2026-01-14, 10:45
Medlem
Attityds avatar
Corren pratar om rättegången i sin podd:
https://www.corren.se/podd/artikel/2-chrippa-rattegangen-unik-i-linkopings-tingsratt/jp2mzomr
Citera
2026-01-14, 10:58
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Jag tror han vaknade med extremt torr mun. Kämpigt att vara utan sin nässpray
Kan han inte köpa nässpray och Nocco från "vagnen" som kommer en gång i veckan? Någon behöver dock skicka in lite pengar till idioten först. Eller är det så kallat häktesbidrag?
Senast redigerad av Treschow 2026-01-14 kl. 11:00.
Citera
2026-01-14, 11:10
Medlem
No6s avatar
Linneas morsa är en riktig milf
Citera
2026-01-14, 11:20
Medlem
Nejellervas avatar
Tipsar om nya avsnittet av sanningen måste fram. Speciellt till er som säger att folk ska låta Linnea vara. Känner väl att kräftan samt hans fanbase borde ta åt sig av sina egna ord och låta folk vara, så jäkla vidrigt folk.
Citera
2026-01-14, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Tipsar om nya avsnittet av sanningen måste fram. Speciellt till er som säger att folk ska låta Linnea vara. Känner väl att kräftan samt hans fanbase borde ta åt sig av sina egna ord och låta folk vara, så jäkla vidrigt folk.

Samtidigt sitter hon också köper följare till insta, men hon vill vara ifred🫣 Vilket skämt hon är!
Citera
2026-01-14, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakow20
Samtidigt sitter hon också köper följare till insta, men hon vill vara ifred🫣 Vilket skämt hon är!

Lägger upp en bild på magen och ultraljud timmar efter Chrippa blivit häktad.. Lämnad ifred ja
Citera
2026-01-14, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Hennes långvariga grova missbruk kan troligen skyndat på hennes tid på jorden. Så statistiskt sett med den konsumtionen av droger så tro jag att hon kan nog kanske bara ha 3-10 år kvar så hon bör ta ett 12 stegsprogram ihop med pundaren från Motala samt den häktade uteliggaren och får få bot bättring och söka förlåtelse för deras handlingar. Så får dom en fridfullare sista tid.

Det är mitt tips alla 3 bör sluta knarka.

Blir svårt då det verkar vara farsan som åker och hämtar droger.
Citera
2026-01-14, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Kan han inte köpa nässpray och Nocco från "vagnen" som kommer en gång i veckan? Någon behöver dock skicka in lite pengar till idioten först. Eller är det så kallat häktesbidrag?

Jag tror han offrar noccon och lägger pengar på nässpray.
Meningslöst med nocco då man inte har möjlighet till instagram. Han får väl lära sig att dricka kaffe som en normal vuxen människa istället.
Citera
2026-01-14, 12:13
Medlem
Gold94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Hennes långvariga grova missbruk kan troligen skyndat på hennes tid på jorden. Så statistiskt sett med den konsumtionen av droger så tro jag att hon kan nog kanske bara ha 3-10 år kvar så hon bör ta ett 12 stegsprogram ihop med pundaren från Motala samt den häktade uteliggaren och får få bot bättring och söka förlåtelse för deras handlingar. Så får dom en fridfullare sista tid.

Det är mitt tips alla 3 bör sluta knarka.

Bästa inlägget i hela tråden! 👍
Citera
2026-01-14, 12:17
Medlem
Citat:

Det är liksom ingen on/off knapp som Hinken kan styra själv när hon sitter och hetsar hela tiden. Både hon och lillponken överdriver så in i hvete!! Om hon släppte luren, gav fn i att läsa här, lät bli att fota brunögat och lägga ut och höll igen sin stora trut ett tag, så hade hon varit anställningsbar.
Citera
2026-01-14, 12:51
Medlem
Citat:
Det är liksom ingen on/off knapp som Hinken kan styra själv när hon sitter och hetsar hela tiden. Både hon och lillponken överdriver så in i hvete!! Om hon släppte luren, gav fn i att läsa här, lät bli att fota brunögat och lägga ut och höll igen sin stora trut ett tag, så hade hon varit anställningsbar.

Fota brunögat är bara komiskt nu kommer det ligga på internet resten av hennes liv. Kommer nog få köra in grejer där på sin of om hon ska kunna livnära sig ut cryptokräftan.
Citera
2026-01-14, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Du har fel. Du kanske önskar att det var så. På en ANSTALT... Dvs Fängelse. Trodde jag att det var riktiga madrasser men tydligen inte med tanke på bilden från HALL. HALL är ingen arrest det är ett FÄNGELSE!

Och FÄNGSLAD har jag aldrig varit. Bara suttit i arrest och häkte och det var samma jävla blå madrasser på bägge ställen.
Då ska du få lite skedmatning av mig. I Sverige ansvarar Polismyndigheten för arresten, där är det madrasser utan sängkläder. Häktet ansvarar Kriminalvården för, där han man säng med sängkläder. Se transkribering av film som finns på Kriminalvårdens hemsida.

Peter: Hejsan, Peter heter jag. Jag jobbar som kriminalvårdare här på häktet. Så här kan ett rum på häktet se ut. Det skiljer sig lite gran åt, beroende på vart i Sverige man sitter häktad.

Man kan sitta häktad i allt från en dag upp till flera år, men det är ganska sällsynt. Och när man är häktad så är man misstänkt för brott, man är inte dömd ännu.

På det här rummet finns det toalett, det gör det inte på alla häkten. Det finns en tv i bokhyllan. Det finns sängkläder på sängen, så kunde man inte bäddas sängen så är det dags att lära sig nu.

På skrivbordet där finns det en bricka med mugg, bestick och termos. Det tar man med sig ut när man hämtar frukost, lunch eller middag. https://www.kriminalvarden.se/for-familj-och-vanner/en-dag-pa-haktet/
Ska vi säga så?
Mvh
En som jobbat inom KV
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in