Citat:
Ursprungligen postat av
Tumidanda
Här har vi de anti-vita HBTQ-kommunisterna som vill mörda alla normala vita människor under en demonstration i New York. De skanderar att diverse politiker ska hängas (vilket jag kanske kan hålla med om men av andra skäl) samt att ICE-agenter ska dödas.
De hyllar även den ihjälskjutna AFA-lesbianen och säger att hon uppnått den högsta äran en anti-rasist kan uppnå, nämligen att vara en rasförrädare.
https://x.com/BorderHawkNews/status/2009491208998146476?s=20
Det är alltså dessa figurer som påstådda nationalister ömmar för och ojar sig över.
Du är inavlad låter det som. Herregud...
Tror du själv på den gojan du skriver? Fan vad det är lätt att hjärntvätta er högerextrema, styra er till att sprida vilket skitsnack som helst då ni saknar kritiskt tänkande och drivs utav bristfälliga känslor.
AfS är högerextrema, vi behöver inga fler populistiska rasistpartier som bara dillar om sitt hat av kommunister, transgenders och muslimer hela dagen lång då man inte har något vettigt att komma med. Personen som påstår att afs är mindre extrema än SD antingen ljuger medvetet eller är bara naiv, men mest troligen en judehatande antisemit, och SD har visat stöd för judar och israeler så alla som inte är helt efter fattar ju personens uppenbara agenda.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tumidanda
Haha, här sitter den bestialiska AFA-lesbianen och dansar feministiskt i sin bil, som hon medvetet har ställt på tvären mitt i gatan för att blockera vägen och hindra ICE arbete.
https://x.com/MarioNawfal/status/2010070417915162818?s=20
Att ett sådant monster begick "suicide by cop" är ju faktiskt nästan värt att fira.
Inavel som du hade kallat folk som skyddade judarna under förintelsen för "monster" och rövslickat nazisterna som en duktig hund som du är. Jag hade skämts åt helvete om jag hade varit en sådan ryggradslös bootlicker som dig. Du tar den i tvåan av fascismen utan att tveka. Hur känns det att sakna stake helt och hållet?
Citat:
Ursprungligen postat av
Mistyarrow
Jag fick bara
ett julkort i år och det kom från AFS.

Det förstår man, ingen vill skicka julkort till rasistiska fascister, homofober osv.
Bli mänsklig istället för att rövslicka fascisterna, homo/transfoberna och förtryckarna så ska du se att fler kommer vilja vara dina vänner.
Varför rövslickar du politiker som pissar på dig, dina rättigheter och hade gjort allt för att göra ditt liv sämre för att berika sig själv? Högerfolk i ett nötskal.