2026-01-11, 14:45
Medlem
machinemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DViking
Knappast rätt tråd eller forum för den typen av diskussion men det finns en uppsjö av investeringar som ger avkastning vilket bitcoin inte gör. HODLar jag BTC måste jag sälja av varje månad för att ha fiat att spendera.

Volla är dock bra för trading vilket är vad tråden handlar om. Så ur ett tradingperspektiv är möjligtvis bitcoin intressant, om man gillar att gambla.

Betraktar det inte som att "gambla" men håller med om att HODL inte varit en bra investeringsmetod senaste året utan att det är trading man bör ägna sig åt om man ska ägna sig åt BTC. Trading har varit lukrativt senaste månaderna, speciellt i proxyprylar, medan HODL snarare är att betrakta som att hålla smältande iskuber.

(Helt ointresserad av argumentet att majoriteten tradare går med förlust, kommer inte bemöta sådant.)
Citera
2026-01-14, 04:44
Medlem
AndersABs avatar
Nu rör det på sig, vad är det som händer?
Citera
2026-01-14, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersAB

Går upp lite bara. Normala fluktuationer.
Citera
2026-01-14, 08:11
Medlem
machinemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersAB

Higher highs, higher lows. Dags för BTC att bryta uppåt efter en stund med relativt låg volatilitet. Tippar att vi testar 100K minst en gång denna månad.
Citera
2026-01-14, 10:50
Medlem
RondellKonsts avatar
borde jag köpa bitcion
Citera
2026-01-14, 15:59
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RondellKonst
borde jag köpa bitcion

Omkring 80% av mina bekanta tyckte att jag var en idiot när jag köpte och drygt 90% anser mig vara dum som aldrig har sålt..
Citera
2026-01-14, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RondellKonst
borde jag köpa bitcion

Om du inte äger bitcoin redan, så: Ja, det borde du.

Se

(FB) Guide - Var köper man, och vilken wallet är bäst?

för tips om hur du kan gå tillväga.
Citera
2026-01-14, 17:19
Medlem
EgoistNs avatar
97+

Tänk på en sak, det känns nästan jävligare att stå utanför i uppgång än att vara med i nedgång.. 🧐
Citera
2026-01-14, 19:07
Avstängd
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN
97+

Tänk på en sak, det känns nästan jävligare att stå utanför i uppgång än att vara med i nedgång.. 🧐

Håller med på den. Jag som är utvecklingsstörs sålde mina Monero på 250 USD Och gjorde om till USDT och trodde BTC och ETH skulle ner mer. Har så ont i min röv idag. Så jag har inte kunnat sitta. Har blivit GANG raped Av detta.
Citera
2026-01-14, 19:41
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Håller med på den. Jag som är utvecklingsstörs sålde mina Monero på 250 USD Och gjorde om till USDT och trodde BTC och ETH skulle ner mer. Har så ont i min röv idag. Så jag har inte kunnat sitta. Har blivit GANG raped Av detta.

Du får ändra nick till usdtkungen..

Skämt åsido, lätt att trampa snett i djungeln. Kan hända den bäste.

Du sålde väl inte alla dina xmr?
Citera
2026-01-14, 19:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN
Du är med andra ord en klassisk gambler. Sådana brukar stå utan pengar efter en tid.
Citera
2026-01-14, 19:51
Medlem
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenonen
Du är med andra ord en klassisk gambler. Sådana brukar stå utan pengar efter en tid.

Man måste ju våga chansa lite..
Jag chansade när jag köpte Alcoa, Bol, Peabody, AG, LUG, Cipher och Wulf.. 😍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in