2026-01-13, 23:39
Medlem
Soulflowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Så svensk man kan bli. På vilket sätt skriver jag på invandrar svenska? Kan du läsa?

Mindre invandrare i söder än större svensk stad. I de delar jag bor skulle jag säga ”rasism” eller generell vit bevarande är mer utbrett. Vet dock inte hur det ser ut i likande mindre svenska städer för att jämföra.

Kan bara gå på egna erfarenheter och jämförelser , kan inte dra större generella objektiva påståenden mellan länderna
Särskrivning, konsekvent felanvändning av ord som "gentemot" när du menar något helt annat, "mindre" när du menar färre" osv.
Det är obehagligt att läsa helt enkelt.
Citera
2026-01-13, 23:47
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulflower
Du bor alltså en bit söderut, kanske i en gränsstad?

För när du säger "här" kan du inte mena Nederländerna.

Med ”här’ menar jag Nederländerna. Jag bor trotts allt ”här”. Ja, Tyskland är 15 min bort och Belgien 40
Citera
2026-01-13, 23:48
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulflower
Särskrivning, konsekvent felanvändning av ord som "gentemot" när du menar något helt annat, "mindre" när du menar färre" osv.
Det är obehagligt att läsa helt enkelt.

Har ADHD och skiter i stavning generellt. Svider det i ögonen är det dens problem
Citera
2026-01-14, 00:19
Medlem
Citat:
Finns säkert tidigare trådar men tänker en ask me anything för att krossa eller uppfylla diverse Flashback drömmar angående Nederländerna. Hur fritt är droger, hur lätt är det att etablera sig, hur är folket eller diverse

Har likt många Flashbackare drog historia i bagaget och diverse svenne banan historia i egen linje.

Slänger ut tråd och om fråga förekommer så svarar jag ärligt från upplevelse.

Svarstid har jag ingen garant för , men återkommer när jag kan.

/ NiggW

Finns det många invandrare runt om i Nederländerna?
Citera
2026-01-14, 00:27
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Hur lång är du och känner du dig liten där med tanke på att dom har världens längsta befolkning?

Varit svårt att hitta kvinnor att ligga med pga alla eventuellt är längre än dig?
Citera
2026-01-14, 00:41
Medlem
Volta.1234s avatar
Är det pullad vildsvin i bitterballen?
Har du smakat bitter ballen någon gång?
Citera
2026-01-14, 00:57
Medlem
outback4s avatar
Vad är det för fel på att säga Holland?
Citera
2026-01-14, 00:59
Medlem
dickachus avatar
Vad betyder haule heu huuehuly?
Citera
2026-01-14, 01:25
Avslutad
Känns det trångt att bo där och hur är naturlivet? Antar att det funkar inte arr bara ta bilen 10 minuter bort från en stad för att se träd och sjöar
Citera
2026-01-14, 01:28
Avstängd
Citat:
Finns säkert tidigare trådar men tänker en ask me anything för att krossa eller uppfylla diverse Flashback drömmar angående Nederländerna. Hur fritt är droger, hur lätt är det att etablera sig, hur är folket eller diverse

Har likt många Flashbackare drog historia i bagaget och diverse svenne banan historia i egen linje.

Slänger ut tråd och om fråga förekommer så svarar jag ärligt från upplevelse.

Svarstid har jag ingen garant för , men återkommer när jag kan.

/ NiggW
Häftigt, Hur fick du jobbet?
Flyttade du dit först, eller fick du jobbet innan flytt?
Citera
2026-01-14, 01:53
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Vad är det för fel på att säga Holland?

Holland är nordvästra provinsen av Nederländerna. Det är som att säga Lappland när man menar Sverige. Det blev utbrett när holländare gjorde mycket handel och koloniserade. Är fel? Borde vara anledning nog

Sjukt hur många som fortfarande säger Holland
Citera
2026-01-14, 01:55
Medlem
Niggwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Hur lång är du och känner du dig liten där med tanke på att dom har världens längsta befolkning?

Varit svårt att hitta kvinnor att ligga med pga alla eventuellt är längre än dig?

Är okej lång själv , 180+, men det finns klart tjejer som är långa som basketspelare. På tågen slår de nästan i taket
Senast redigerad av Niggward 2026-01-14 kl. 02:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in