2026-01-13, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xyzaao
Förstår inte ditt inlägg, vad är det du inte tror?

Det hände NATTETID! Inte dagtid då han hälsade på mamman så tror inte det var han!
Senast redigerad av sylla 2026-01-13 kl. 21:28.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Ja det här med parfymer har fått enormt utrymme i tråden. Han kan helt enkelt tyckt om parfymer bara? Eller kanske sa han att han gjorde det till pappan medan han egentligen något annat? Har någon sett honom på Åhléns varje helg doftandes på parfymer? Någon butiksbiträde skulle ju gärna kunna träda fram i sådana fall.

Det är inte detta som är det anmärkningsvärda, utan dom 100 tals filer i hans dator med namn med anknytning till vaginors och små barns lukter.

Nu minns jag inte dom exakta orden pappan använde, men det lät som ett helgintresse, att åka och lukta på parfymer. Hur många parfymer kan man ha?
Citera
Medlem
Renotjoskens avatar
(Jag vill bara påminna alla om att RobinVilma inte har någon form av NPF. Inte heller ett specifikt personlighetssyndrom, även om han har problematiskt och avvikande personlighetsdrag)

Vilma har INTE autism så släpp det.

Rättspsykiatrisk undersökning från Svenska Rättegångars YouTube-kanal:

https://youtu.be/K8jj-k6y3Cw?si=3owtu4AU7xYMLHKY
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sylla
Det var inte det enda han gjorde! Han använde ispikar och andra vassa föremål och körde in i dom genitala delarna medans hon levde har jag för mig, osäker på det sista!

Fyfan, det visste jag inte om. Om det stämmer att hon (levde) fruktansvärt.. kom det aldrig ut FUP?
Citera
2026-01-13, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Ja det här med parfymer har fått enormt utrymme i tråden. Han kan helt enkelt tyckt om parfymer bara? Eller kanske sa han att han gjorde det till pappan medan han egentligen något annat? Har någon sett honom på Åhléns varje helg doftandes på parfymer? Någon butiksbiträde skulle ju gärna kunna träda fram i sådana fall.

Man kan ju undra om detta med parfymer hör ihop med att han redan då närmade sig en eventuell övergång till en Vilma-person. Åtminstone i tanken.

Som jag tidigare skev, så vet jag inte var detta med att han skulle ha varit på Åhlens parfymavdelning varje helg kommer ifrån, men det verkar vara en överdrift.

Det som framgått i FUP:en är att GM besökt Åhléns parfymavdelning "när han varit i sta'n."
Citera
2026-01-13, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sylla
Det hände NATTETID! Inte dagtid då han hälsade på mamman så tror inte det var han!

Tack nu fattar jag vad du menar. Vet inte hur besöksrutinerna på dessa boenden ser ut men är det omöjligt att han besökt mamman även kvälls/nattetid?
Citera
2026-01-13, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Man kan ju undra om detta med parfymer hör ihop med att han redan då närmade sig en eventuell övergång till en Vilma-person. Åtminstone i tanken.

Som jag tidigare skev, så vet jag inte var detta med att han skulle ha varit på Åhlens parfymavdelning varje helg kommer ifrån, men det verkar vara en överdrift.

Det som framgått i FUP:en är att GM besökt Åhléns parfymavdelning "när han varit i sta'n."

Vilket också kan vara att han inte ha råd med parfym och kanske bara ville lukta gott ?

Man undrar lite hur hans ekonomi sett ut. Det finns inte mycket utdrag i första fuppen.
Citera
2026-01-13, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grand-canyon
Ja man kan tycka det. Men har dock inte hört att han genom gått nån RPu än.
Fast förhör görs väl i regel bara på polisstation vad jag vet.

Jag tror att han kommer dömas till fängelse.

Robin sitter på rättspsyk redan, den ska vara klar 27/1 2026. Förhör hålls på rättspsyk av de som ingår i utredningen. Han sitter ju inte 4 veckor och spelar tv-spel och pratar med psykolog då och då.

Det var lika med Västeråsmördaren som mördade sin flickvän och försökte mörda exfrun våren 2025.
Likaså med kvinnan i Vallentuna som mördade sin dotter och försökte mörda sonen.

Fängelse tror jag också 100%.
Citera
2026-01-13, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar

Jag tror inte alls på att han ville bli en kvinna. Varför han tog kvinnligt namn, sminkade sig och hade massa nallar i lastbilen tror jag snarare handlar om att han psykiskt rör sig tillbaks till barndomen där relationer är simpla pch kravlösa.

För någon som Robin som troligen ser vuxen ömsesidig intimitet med en kvinna som läskig, kan han fått för sig att manlig identitet upplevs hotfull och vill då klä sigmsom kvinna för att själv lämna just den hotfulla rollen.
Citera
2026-01-13, 22:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nationalromantik
Det finns demoner bland oss, nu är jag troende men Robin är satan i kött och blod.

Varför har hen så fula tänder ?
Lider Wilma Andersson av skörbjugg?
Alternativt född med gomspalt.
Senast redigerad av vinternkommer 2026-01-13 kl. 22:07.
Citera
2026-01-13, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Jag tror inte alls på att han ville bli en kvinna. Varför han tog kvinnligt namn, sminkade sig och hade massa nallar i lastbilen tror jag snarare handlar om att han psykiskt rör sig tillbaks till barndomen där relationer är simpla pch kravlösa.

Din teori får ytterligare stöd av vittnesmålen från bland andra tidigare arbetsgivare som upplevde en uttrycklig barnslighet hos Robin.
Citera
2026-01-13, 22:08
Medlem
Renotjoskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnabyhimself
Robin sitter på rättspsyk redan, den ska vara klar 27/1 2026. Förhör hålls på rättspsyk av de som ingår i utredningen. Han sitter ju inte 4 veckor och spelar tv-spel och pratar med psykolog då och då.

Fängelse tror jag också 100%.

Ja.. inget psykotiskt då (2019), inget nu. Det blir finkan..
jag har läst rapporten från den förra rättspsykiatriska utredningen… Han är bara ful, konstig, korkad och ond
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in