2026-01-13, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jakirosmother
Varför skulle det vara svårare för en kille att få ligga än för en tjej? Vilken löjlig incel tråd.

Spelar du dum nu? Detta kan du väl inte seriöst ha problem att förstå?
Citera
2026-01-13, 19:21
Medlem
Säkert är det så, men hur skall ni incels lösa detta,, ni vill inte gå ut eller bjuda ut tjejer så hur?
Citera
2026-01-13, 20:28
Medlem
Jenny9s avatar
Alla skulle må bra av att ligga med vackra män och kvinnor regelbundet. Om alla parter ville samma och ingen ville ha mer osv.

Sen ska du kanske också fråga dig nån gång under ditt liv varför du söker bekräftelse utifrån och hur länge du kommer att må bra av att jaga den typen av bekräftelse.

Du skriver ju också att du vill ha någon att krama om. Troligen söker du efter djupare närhet. Tveklöst om du kommer uppnå det genom att ligga med massa supermodells snygga tjejer.

Kan du inte försöka hitta en någorlunda snygg tjej som är autentisk och som vill samma som du? Sen kan ni lära er hur man vårdar en relation tillsammans för det är det ingen vuxen som kan bara sådär. Finns många bra videos på youtube och hitta en bra parterapeut och gå till denne INNAN det håller på att krackelera fullständigt.

Ska jag ge nåt råd överhuvudtaget så är det nog att du iakttar den du träffat och vill ha ett förhållande med hur denne hanterar motgångar och konflikter som uppstår mellan er. Det säger väldigt mycket om personen ifråga och hur det kommer vara att leva en längre tid tillsammans med den personen.
Senast redigerad av Jenny9 2026-01-13 kl. 20:43.
Citera
2026-01-13, 20:40
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machineman
Att ha en relation med en intelligent och vacker kvinna är ett måste för en man. Har man inte det så har man misslyckats med det mest basala. Då är man ingen man (oavsett hur man försöker slingra sig.)

Naturligtvis kan det bli pauser emellan, men för en riktig man varar dessa högst i några månader.

Men om man är en ung kille är det nog inte så lätt. Ofta krävs det en viss självkännedom och livserfarenhet för att kunna närma sig vackra och intelligenta kvinnor och ha en såpass intressant personlighet att det väcker deras nyfikenhet. Krävs nog träning och som sagt att utveckla sin personlighet och bygga upp såpass mycket självförtroende att man inte ger upp efter x antal avvisanden.
Citera
2026-01-13, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Jag tänker på en typisk modelltjej.

Märker att jag inte har haft sex på fyra år och det är självvalt delvis då jag inte har varit ute så mycket på krogen som förr etc. Det är lite stramare nu att hitta en ok tjej att dejta och kanske få ett ligg.

Jag funderade över om jag skulle bli lyckligare av att ha sex ofta och kom fram att det är inte själva akten som är poängen utan att man vaknar upp med en annan människa bredvid en som man kan hålla om en stund.

För kvinnor är detta väldigt enkelt att få om de vill och jag anser att kvinnans självkänsla för att känna sig bekräftad är inte att få en penis i sin slida medan det är det för mannen och så har det varit historiskt.

Vad anser ni?

Känns som att Svenska män och hela västvärlden har förlorat mycket. Jag kan inte säga att min farfar var en hingst men min morfar på 50-talet hade säkert över 40 kvinnor innan han hittade mormor.

Det finns inte särskilt många män med slida.
Citera
2026-01-13, 21:45
Medlem
Knivur-273s avatar
Det finns mer i livet som kan ge lycka, än att doppa drelen i musen eller tvärt om. Jag kan tro, att lever man ej i ett fast parförhållande, så kan det tvärtom leda till olycka.
Citera
2026-01-13, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knivur-273
Det finns mer i livet som kan ge lycka, än att doppa drelen i musen eller tvärt om. Jag kan tro, att lever man ej i ett fast parförhållande, så kan det tvärtom leda till olycka.

Håller med.

Har aldrig mått så dåligt som när jag hade onenightstands och var otrogen och kortare förhållanden och flera förhållanden samtidigt. Det var lite av en kick ett tag men sedan började man må dåligt.

Sex med 10-poängare är kul ett kort tag men man tröttnar faktiskt hur otroligt det än kan låta.
Självupptagna och egocentriska eftersom de alltid fått positiv uppmärksamhet.
Senast redigerad av darkestpassenger 2026-01-13 kl. 21:52.
Citera
2026-01-13, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knivur-273

Kvinnor brukar säga att män måste förstå att allt i livet inte handlar om sex.
Sen så ser man hur kvinnor är när de själva vill ha sex. Då är det plötsligt väldigt angeläget.
Citera
2026-01-14, 00:30
Medlem
Lena hand'en är aldrig fel, för då har du ju sex med någon du gillar ts.
Citera
2026-01-14, 00:40
Medlem
Ond.hickas avatar
Nej då skulle de må mycket sämre. Också om de åt rätt, motionerade regelbundet, hade kreativa hobbies, hade nära vänskapsrelationer, kände sig uppskattade på jobbet och fick bra med solljus även på vintern. Då skulle de må jättedåligt.
Citera
2026-01-14, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Att kalla en annan snubbe för luder tyder på avundsjuka.

Tar jag kanske fel på snubbe nu eller? Men var det inte du som var en rik glassarsnubbe, och såna har väl aldrig gökat under hundra topbrudar?

Jag är inte avundsjuk på en gamnal horbock som knullat 40+ kvinnor!!!!!!

LUDER kan killar som knullar runt kallas. Precis som ett kvinnligt luder som knullar runt.

Men alla tycker väl olika. En del att det är coolt att knulla många, medans jag tycker det är för trash personer.
Citera
2026-01-14, 01:09
Medlem
1754s avatar
Det är klart att män skulle må bättre om dom fick ligga med snygga tjejer regelbundet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in