2026-01-12, 00:04
Medlem
xeno6s avatar
Först och främst, som flera andra påpekat - prata om varför hon inte vill suga av dig. Är det en princip eller tycker hon det är ohygieniskt? Du kan inte tvinga henne om hon verkligen inte vill.

Tidigare hade jag svårt att utföra oralsex pga hygien, jag har bacillskräck så det kan vara en påverkande faktor. Min kille duschar alltid innan vi hoppar i säng och det hjälper väldigt mycket. Dessutom har jag lättare att gå ner på honom efter han redan varit inne i mig - det blr lättare eftersom jag skickar och suger upp mina kroppsegna vätskor istället för hans.
Citera
2026-01-12, 11:37
Medlem
RockyRambos avatar
Den brud MÅSTE lära sig suga kuk!
Träna upp henne. Asså du ska ge henne orders broder!

Var bestämd. Inte någon didkussion. Säg vad du tänder på vissa henne en p rulle. Träna. Dpruta ner henne är ditt beröm!

Hon kommer va så stolt sen!

Citat:
Ursprungligen postat av KoyaanisQatsii
Jag har träffat en tjej i ca 1 år, allting funkar bra osv MEN hon vägar gå ner på mig, vilket jag tycker om när en tjej gör. Hon har absolut inga problem med att jag går ner på henne, hon älskar det och kan ofta be om det under förspel men sätter gränsen vid utförande för just oralsex för hennes del.

Jag vill nu höra lyckohistorier från er andra män som varit i samma sits där kvinnan totalvägrat oralsex för att det är "äckligt, inte fint, för perverst" etc.

Jag tar mer än gärna emot råd från er kvinnor på forumet hur man kan jobba bort denna "fobi". Har ni som kvinna hatat oralsex men kunnat tänka er ställa upp för er partner? Vad var de magiska orden i så fall?

Shoot.
Citera
2026-01-12, 11:39
Medlem
RockyRambos avatar
Din brud MÅSTE lära sig suga kuk!
Träna upp henne. Asså du ska ge henne orders broder!

Var bestämd. Inte någon didkussion. Säg vad du tänder på vissa henne en p rulle. Träna. Spruta ner henne är ditt beröm!

Hon kommer va så stolt sen!

Citat:
Ursprungligen postat av KoyaanisQatsii
Jag har träffat en tjej i ca 1 år, allting funkar bra osv MEN hon vägar gå ner på mig, vilket jag tycker om när en tjej gör. Hon har absolut inga problem med att jag går ner på henne, hon älskar det och kan ofta be om det under förspel men sätter gränsen vid utförande för just oralsex för hennes del.

Jag vill nu höra lyckohistorier från er andra män som varit i samma sits där kvinnan totalvägrat oralsex för att det är "äckligt, inte fint, för perverst" etc.

Jag tar mer än gärna emot råd från er kvinnor på forumet hur man kan jobba bort denna "fobi". Har ni som kvinna hatat oralsex men kunnat tänka er ställa upp för er partner? Vad var de magiska orden i så fall?

Shoot.
Citera
2026-01-12, 17:48
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeno6
Dessutom har jag lättare att gå ner på honom efter han redan varit inne i mig - det blr lättare eftersom jag skickar och suger upp mina kroppsegna vätskor istället för hans.

Den var lite ovanlig.
Citera
2026-01-12, 20:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av xeno6
Först och främst, som flera andra påpekat - prata om varför hon inte vill suga av dig. Är det en princip eller tycker hon det är ohygieniskt? Du kan inte tvinga henne om hon verkligen inte vill.

Tidigare hade jag svårt att utföra oralsex pga hygien, jag har bacillskräck så det kan vara en påverkande faktor. Min kille duschar alltid innan vi hoppar i säng och det hjälper väldigt mycket. Dessutom har jag lättare att gå ner på honom efter han redan varit inne i mig - det blr lättare eftersom jag skickar och suger upp mina kroppsegna vätskor istället för hans.

Bättre att uppmuntra och initiera.
Har TS tjej inte något trauma från att stoppa kuken i munnen finns det ingen anledning att fråga henne varför hon inte vill suga av honom.
Han kommer förlora på det.
Om TS duschar som en normal person kanske det helt enkelt bara är så att TS tjej inte förstått att hon gillar oralsex än.
Det finns andra metoder.

Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Den var lite ovanlig.

Den är väldigt vanlig.
Citera
2026-01-13, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Staffesmurfson
Säg att du tänkte ta livet av dig annars brukar funka

Skitdålig ide.
Citera
2026-01-13, 07:56
Medlem
Tror TS är en nybörjare , har du ens luktat på din snorre?
Citera
2026-01-13, 09:43
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av indirektreklam
Den är väldigt vanlig.

Att det är "väldigt vanligt" att tjejer tycker killens kuk är äcklig, men att det känns bra att suga den om den är insmetad med hennes egna fittsafter? Nej, det vidhåller jag är ovanligt.
Citera
2026-01-13, 21:22
Avstängd
Citat:
Att det är "väldigt vanligt" att tjejer tycker killens kuk är äcklig, men att det känns bra att suga den om den är insmetad med hennes egna fittsafter? Nej, det vidhåller jag är ovanligt.

En skitig kuk är väl inget att stoltsera med.
Citera
2026-01-13, 21:36
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
En skitig kuk är väl inget att stoltsera med.

Nej? Men som sagt, den specifika kombinationen är naturligtvis inte vanlig som du tror.
Citera
2026-01-13, 21:47
Avstängd
Citat:
Nej? Men som sagt, den specifika kombinationen är naturligtvis inte vanlig som du tror.

Kombon av att leverera en skitig kuk insmetad med fittsaft?
Nej, det vore en skam om det ansågs vanligt.
Citera
2026-01-13, 21:49
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Kombon av att leverera en skitig kuk insmetad med fittsaft?
Nej, det vore en skam om det ansågs vanligt.

Då menade du alltså inte vad du skrev och då är vi överens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in