Citat:
Ursprungligen postat av
Rimligsnowflake
Om jag får svara i inlägget. Från början hade jag ingen åsikt alls om Linnea. Tyckte bara Chrippa var en jobbig, otrevlig, vidrig och gapig jävel.
Efter att sedan ha sett Linneas TikTok lives, snap stories och medverkan i videos på YouTube, i snart två år, har jag till slut börjat tycka att hon är en riktigt, obehaglig, omogen, manipulerande och falsk person. Min åsikt.
Och ja. Hon har eldat på skiten KONSTANT sen januari -24.
Och om folk skriver sånt här och inte till henne, hur är det ett drev?
Det där är svammel, du slänger dig med beskrivande ord men kan inte förklara varför du tycker det. Du kan inte ge ett enda exempel.
Till exempel kan jag säga: jag tycker att Anjo är jobbig eftersom han ställer sig in hos Jocke på ett väldigt irriterande sätt, som en dryg hang around Jocke skrattar åt när han inte ser. Han låter Jocke rövknulla honom dag ut och dag in, han har en ”persona” som ingen kan tycker om förutom incels och trash. Han är obehaglig eftersom han manipulerar Julia att han accepterar henne för att få content när han egentligen avskyr henne, han har rakt ut sagt att hans mål med drevet är att Linnea tar sitt liv, det är obehagligt att han inte bryr sig om att anmäla Jocke för intrång på barnens integritet när Jocke avslöjade tvillingarnas osäkra faderskap, Anjo låtsas att han har två personligheter för att han inte är man nog att ta ansvar, han är manipulerande och inställsam i alla samtal han har med vänner som ovänner, men sen ormar han iväg och pratar skit om samma person i andra sammanhang, Julia, Jocke, Angelica, Micke, han är falsk eftersom han inte har en egen åsikt, han går bara ut med Jockes åsikter, för det kan han gömma sig bakom. Han är falsk för att nästan allt som kom ut på hans kanal om Linnea var lögner, men han har inte berättat om allt som blev fel och han har än inte erkänt att Jocke fejkade stämplingen och att han vet att mordhoten Chrippa anklagades för också var mytomanens hittepå. Han står inte för någonting, han har ingen stake, han skulle inte klara av att stå face to face med Linnea och prata ens, han är så svag och falsk och en genom rutten person. Han har sjunkit så lågt att han för att bli accepterad av Jocke försörjer sig på att skapa psykisk ohälsa.
Linnea har inte gjort anjo någonting. Kom inte hit och veva om att hon kallat honom något en eller två gånger för det är irrelevant i helhetsbilden. Hon skulle kunna ta barnen från honom och Lisen om hon hade försökt.