2026-01-13, 20:26
Medlem
BlickKakaos avatar
Snart dags att lägga denna trasiga familj bakom sig..

En underhållande cirkus, men sorlig för inblandade barn som en dag kommer i vuxen ålder förföljas av historian.

Crippa får nu chansen att vakna upp, sona brott och sedan inse att showen är slut.

Jocke blev förlåten och välkommen in i värmen även om han i media bar sig åt som ett svin!

Jacke lika skadad likaså föräldrarna Berg, bara systern som verkar undankommit denna trafikolycka.

Men priset tar micro13 i hela denna historia...

Adjö!
Citera
2026-01-13, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Nu sitter Chrippa häktad! Tragiskt utgång som hade kunnat bli så mycket bättre! Tycker allvarligt synd om honom och önskar allt det bästa.
Nej men oj. Då kan tråden stängas. Sorg.
Citera
2026-01-13, 20:28
Medlem
CoachFattys avatar
Mår bra varenda minut jag vet att denna kvinnoboxande, barnmisshandlande, missbildade blivande mega fetto ligger på en stenhård säng i häktet!
Citera
2026-01-13, 20:30
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Tycker du att dom som skrivier verkar normalt funtade? Att du är det? Det du skriver är sådant en normal människa skulle få stryk alla alla den känner för. Folk stalkar och det är tack vare att sådana som dig hejar på.

Det tycker jag inte att hon ska göra. Jag tycker att du kan bete dig som du skulle bete dig om du hade henne framför dig.

Vad har hon gjort? Har hon mordhotat kvinnor med kniv, knullat barn, stämplat misshandlar, fejkat våldtäktsanklagelser?

Nej nu lilla gubben får du nog andas i fyrkant en sväng. Först så är dina meningar helt oklara - läs det kursiva. Sen, ingen stalkar någon på grund av mig, blir hon stalkad är det för vad hon lägger ut på internet, precis samma anledning som att någon stalkar Bianca, Jocke eller Pontus Rasmusson.

Först, hon skulle aldrig stå framför mig för jag skulle aldrig vara nära sådana människor frivilligt. Skulle hon mot all förmodan stå framför mig hade jag inte haft problem att säga precis vad jag tycker och tänker. Jag har försökt kommentera hennes sociala medier snällt och sakligt med frågor mm och hon är så fruktansvärt otrevlig och uppkäftig. Med den attityden kommer man inte långt. Vill hon bli bemött bra bör hon tänka på hur hon själv är.

Citat:
Ursprungligen postat av Rimligsnowflake
Om jag får svara i inlägget. Från början hade jag ingen åsikt alls om Linnea. Tyckte bara Chrippa var en jobbig, otrevlig, vidrig och gapig jävel.
Efter att sedan ha sett Linneas TikTok lives, snap stories och medverkan i videos på YouTube, i snart två år, har jag till slut börjat tycka att hon är en riktigt, obehaglig, omogen, manipulerande och falsk person. Min åsikt.
Och ja. Hon har eldat på skiten KONSTANT sen januari -24.
Och om folk skriver sånt här och inte till henne, hur är det ett drev?
Sluta läs om dig själv på Flashback. Enkelt.

Precis så tycker jag om henne också.
Senast redigerad av Nejellerva 2026-01-13 kl. 20:33.
Citera
2026-01-13, 20:32
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Göta HR B 66-26 - Häktningsprotokoll 2026-01-12
https://pixeldrain.com/u/JEXVKNqV

Tackar!

Nu blir det urblåsta puckot sittande i häktet på ännu inte bestämd tid. En, två, tre månader brukar det visst dröja innan överklagade tingsrättsdomar behandlas i hovrätterna. I Chrippas fall är det ju dessutom högst troligt att det blir åklagarens överklagande, med begäran om högre straff än futtiga 2 år 9 månader, som går igenom. Häktestiden dras ju av från strafftiden men att sitta i häkte lär vara betydligt värre än att sitta i fängelse med polare och större utrymmen. Att Chrippas överklagande ska accepteras finns inte på kartan men det fattar inte den pinsamt obildade dumskallen.

Rätta mig om jag har fel men har inte åklagaren överklagat domarna för frugan och farsan också och vill att de ska få mer kännbara straff?
Undrar när det går upp för Chrippa att fogden kommer att lägga vantarna på det mesta han får in under låååång tid framöver. Kul att leva på existensminimum tills skatteskulder och annat är betalade. Räntan på skulder till staten är rejält saftig och gör ju att det blir betydligt mer än bara själva skatten som måste cashas in. Några märkeskläder och dyra klockor lär han inte kunna använda offentligt innan hans skulder är betalda. ”Av med lyxjackan, den tar vi som delbetalning av din skuld lille vän.”

Ha så kul lille Tom-i-bollen!
Citera
2026-01-13, 20:37
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Hon söker nån , troligen svårt att få någon att knulla en så korkad tjej. Så hon får kanske köpa det .

Hon har nog redan slajdat in i åtskilliga dm för att få nån kändis

Hon får nog en hel del framöver ska du se, hon är ju både villig och söt som socker. Du har tydligen inte märkt att det finns minst lika många snorrepuckon som fiffiditon.
Citera
2026-01-13, 20:43
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Ingen av oss vet exakt vad som skett eller kommer att ske med den sk stämplingen.

Det enda som är fastslaget är att den aktuella mobilen befann sig på Jockes adress när stämplingen skulle ha skett samtidigt som Chrippa och Linnea befann sig i Dubai.

På vilket sätt anser du att det skulle vara "fastslaget"?
Citera
2026-01-13, 20:46
Medlem
wicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Tackar!

Nu blir det urblåsta puckot sittande i häktet på ännu inte bestämd tid. En, två, tre månader brukar det visst dröja innan överklagade tingsrättsdomar behandlas i hovrätterna. I Chrippas fall är det ju dessutom högst troligt att det blir åklagarens överklagande, med begäran om högre straff än futtiga 2 år 9 månader, som går igenom. Häktestiden dras ju av från strafftiden men att sitta i häkte lär vara betydligt värre än att sitta i fängelse med polare och större utrymmen. Att Chrippas överklagande ska accepteras finns inte på kartan men det fattar inte den pinsamt obildade dumskallen.

Rätta mig om jag har fel men har inte åklagaren överklagat domarna för frugan och farsan också och vill att de ska få mer kännbara straff?
Undrar när det går upp för Chrippa att fogden kommer att lägga vantarna på det mesta han får in under låååång tid framöver. Kul att leva på existensminimum tills skatteskulder och annat är betalade. Räntan på skulder till staten är rejält saftig och gör ju att det blir betydligt mer än bara själva skatten som måste cashas in. Några märkeskläder och dyra klockor lär han inte kunna använda offentligt innan hans skulder är betalda. ”Av med lyxjackan, den tar vi som delbetalning av din skuld lille vän.”

Ha så kul lille Tom-i-bollen!

Roligt också att han hävdar att han ej gjort något när han gått emot allt som den lilla iq befriade nollan han är. Så skönt att han sitter där han sitter nu och hoppas han inte släpps ut innan han åker in i fängelse.
Citera
2026-01-13, 20:55
Medlem
Chrippa har alltså bott i en lägenhet. Undrar hur det har varit att ha honom som granne då han har skrikit i sin mikrofon? Grannarna är nog mycket tacksamma över att det nu äntligen är tyst. De har väl hört honom gapa från morgon till kväll.
Citera
2026-01-13, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
[/b]
På vilket sätt anser du att det skulle vara "fastslaget"?

Häromdan hette det att telefonen var på samma ort, men nu har den visst avancerat till en adress.
Ska man ljuga, gäller det att hålla reda på lögnerna.
Citera
2026-01-13, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oskhimself
Då va Linnea igång med att sälja bilder på snap igen 😂😂😂

Vart lägger hon ut det?
Citera
2026-01-13, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Varför outar man sig själv i en skvallertråd på flashback?
Det kan tyckas onödigt, men var förmodligen nödvändigt då hen varit utpressad av Jocke under lång tid med sin identitet som hållhake. Inläggen med hens identitet är nu borta tack och lov och jag kommer inte berätta vem det handlar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in