2025-12-20, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av no-more-scam
Skulle man eliminera ham "direkt" måste man ju hitta på en story om att han dog eller försvann.
Hur vet man vad som är sanningen om nån man inte får prata med själva?
Massmedia och myndigheterna ljuger ju i öst och väst hela tiden och omöjlig att ta seriöst.
Menar du att pp inte ljuger, bakom ALLA inlägg finns en pp i min värld.
Citera
2025-12-20, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Det stämmer som du skriver, han fokuserade främst på att massakrera hennes underliv med såg och skruvmejsel bland annat.
Allt detta gjordes medan hon fortfarande levde.

Hennes död måste ju vara en av dom mest fruktansvärda man kan få uppleva som människa... vilken terror.. hoppas döden kom fort men troligtvis inte....
Citera
2025-12-20, 18:32
Medlem
Hur är man funtad i huvudet om man ändå bestialiskt sexmördar en person när man måste vara säker på att åka fast och bli dömd till livstid.
Citera
2025-12-20, 18:47
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
Hennes död måste ju vara en av dom mest fruktansvärda man kan få uppleva som människa... vilken terror.. hoppas döden kom fort men troligtvis inte....

Svinet ska ha sagt att Kim ville dö ...

Inte så konstigt efter vad han utsatte henne för, men han verkade se det som någon slags självförsvar.
Citera
2025-12-21, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shivashambo
Menar du att pp inte ljuger, bakom ALLA inlägg finns en pp i min värld.

pp ?

Har ingen spesifik mening om nån av dom involverade. Bara litar inte på myndigheter och massmedia, i vissa fall ca 0%
Citera
2025-12-21, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av no-more-scam
pp ?

Har ingen spesifik mening om nån av dom involverade. Bara litar inte på myndigheter och massmedia, i vissa fall ca 0%
pp är kort name för private person
Sorry mobile fucked
Citera
2025-12-25, 08:10
Medlem
geytos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Det stämmer som du skriver, han fokuserade främst på att massakrera hennes underliv med såg och skruvmejsel bland annat.
Allt detta gjordes medan hon fortfarande levde.

Det där var ny information för mig. Det sista jag minns från den här händelsen var att gärningsmannen sågade huvudet av den stackars kvinnan. Hur som helst är det en obegriplig händelse.
Citera
2025-12-26, 11:18
Medlem
Såg dokumentären: "Into the deep" om u- båtsfallet nyligen. Just innan och under detta brott var det en dokumentärfilmare på plats hos Madsen och hans crew. Så man får se massa intervjuer av Madsen just innan mordet och att han fängslas.

Han pratar bl.a. om psykopater, deras manipulation, lögner och onda planer. Att de lever mitt ibland oss fast ingen kan tro det ungefär etc. Han kör alltså mindgames och skapar gåtor som han roas av när han dessutom tror att han ska undkomma sitt planerade brott att döda första bästa kvinna. Eftersom han är höggradigt grandios så inbillare han sig att han är mycket smartare än alla andra.

Min intryck är att han är barnslig, och helt felskruvad i pallet. Det otäckaste i dokumentären är alla hans insuniationer om att han själv kommer visa sig vara psykopaten och att han roas av det, i kombination med hans ideella medarbetares insikt om att Madsen aldrig var den han utgav sig vara. Det tär hårt på besättningen att Madsen är en dubbelnatur som lurat dem.
Citera
2025-12-28, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av immenhusen
Han spände fast henne och började långsamt massakrera hennes underliv med såg och allehanda verktyg, om jag ej missminner mig. Vi har att göra med en riktigt sjuk individ.

/AI

Medan hon levde?
Citera
2025-12-28, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RussianFederation
Medan hon levde?
Om du går ett par inlägg framåt efter det du citerade så framgår att ja hon levde medan han gjorde detta. Hon hade ett flertal sticksår i underlivet och de uppkom medan hon fortfarande var vid liv.
För honom var inte dödandet primärt utan tortyren.
Citera
2025-12-28, 15:04
Medlem
immenhusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RussianFederation
Medan hon levde?

Ja, han är en äkta sadist. Med sin flickvän(?) på Internet diskuterade han dessutom dessförinnan vad han skulle göra, liksom tillvägagångssätt.

/AI
Citera
2026-01-13, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Ja precis.. tyvärr men denna är nyligen hanterad via en sida:
Köpenhamns_Peter_Madsen_Dom - converted.pdf 97.74 MB
30 Dagars länk som den andra:
https://easyupload.io/635d4s
Kan ni skicka länken på nytt? Går inte att öppna
Citera