2026-01-13, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Vad har hon gjort? Hur eldade hon på? Hon gav en reaktion på två års förföljelse och det är något helt annat än att elda på.

Om jag får svara i inlägget. Från början hade jag ingen åsikt alls om Linnea. Tyckte bara Chrippa var en jobbig, otrevlig, vidrig och gapig jävel.
Efter att sedan ha sett Linneas TikTok lives, snap stories och medverkan i videos på YouTube, i snart två år, har jag till slut börjat tycka att hon är en riktigt, obehaglig, omogen, manipulerande och falsk person. Min åsikt.
Och ja. Hon har eldat på skiten KONSTANT sen januari -24.
Och om folk skriver sånt här och inte till henne, hur är det ett drev?
Sluta läs om dig själv på Flashback. Enkelt.
Citera
2026-01-13, 19:55
Medlem
Nu sitter Chrippa häktad! Tragiskt utgång som hade kunnat bli så mycket bättre! Tycker allvarligt synd om honom och önskar allt det bästa.
Citera
2026-01-13, 19:56
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Jag förstår att du inte vill det eftersom du då måste ta hänsyn till Jockes beteende i förhållande till Linneas reaktioner på hans beteende.

Det ”finns” två stämplingar. I december sa Jocke i sin podd att han har en video i vilken Chrippa planerar att leja någon för att misshandla honom grovt.

Är det inte märkligt att Jocke har slarvat bort både ”Chrippas mordhot” mot Anjos barn och nu ännu en bevisfilm där Chrippa planerar ett våldsdåd?

Jag kanske inte var tydlig, jag bryr mig inte om stämplingen. Man kan diskutera lillkuken och hinken i denna tråd utan att dra in Jocke hela tiden.
Citera
2026-01-13, 20:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Var finns den dokumentationen ?

Detta är nån efterhandskonstruktion då dum&dummare kommit på dom är outade

Samma Chrippa-lakejer tjatar samtidigt om att "Jocke har vetat om skattefusket men aldrig sagt nåt!"
Så har han, eller har han inte sagt nåt?
Citera
2026-01-13, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocHabilis
Samma Chrippa-lakejer tjatar samtidigt om att "Jocke har vetat om skattefusket men aldrig sagt nåt!"

Jocke gjorde sin plikt och vittnade för barnets bästa i rättegången den som anmälde kräftan medvetet eller omedvetet var fru kräfta
Citera
2026-01-13, 20:05
Medlem
Citat:
Jag frågade hur. Beskriv då hur om du kan.

Det hon har gjort nu är att beskriva att Jocke har skickat in tips till utredningen, vilket han har. Är det konstigt att hon blir arg när han systematiskt förföljt henne i två år? Gjort 18 falska anmälningar, fejkat en stämpling på sig själv, tipsat om pengar i lägenheten för att få till stånd en razzia, drivit dom utomlands och när dom är utomlands utlyst hittelön för att få hem honom till Sverige, skickat folk att leta på plats efter honom och så vidare. Jocke är ju besatt av henne och hennes liv.

Nej allt du säger nu är ju kräftans hittepå ingen har drivit dom utomlands utan dom själva och deras sätt att vara.

Jocke har inte förföljt dom är väll ändå Jocke som fått ett kontaktförbud pga deras maniska förföljelse och det är svårt att få utfärdat kommer vara om det är psykopater som förföljer en … vilket fru kräfta är
Citera
2026-01-13, 20:10
Medlem
Sjukt att Linnea är den som satte dit chrippa och drog igång strålkastarljuset mot Tjackballe på allvar.

Hade hinken förstått konsekvenser had hon mått åtminstone lite dåligt över det nu.

Hoppas dock Chrippa mår lite dåligt där han sitter över valen han gjort som gör att han inte får träffa sin dotter alls. Även ifall han tidigare knappt brytt sig ändå som det verkar. Jag menar är man frist så blir man inte kriminell, än mindre med ett barn och eller familj
Citera
2026-01-13, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Jag kanske inte var tydlig, jag bryr mig inte om stämplingen. Man kan diskutera lillkuken och hinken i denna tråd utan att dra in Jocke hela tiden.

Nä, Jocke måste nämnas i alla inlägg, annars är det inget bra inlägg 🙄

Konstigt att 3-4 stycken får mala på sin skit, som oftast, för att inte säga alltid, är mot Jocke i denna tråd. Dessutom beter och skriver två på exakt samma sätt och skickar pm.

Christofer sitter där han ska och förhoppningsvis dröjer det inte innan lilla frun också åker in. Tycker lilla pappsen kan ta en sväng med, så kanske han inser vad det är han har sysslat med.
Citera
2026-01-13, 20:17
Medlem
Citat:
Linnea har bett om att få vara ifred. Kan ni respektera hennes önskan och börja tänka på vad ni skriver?

Ni är lika sugna på blodbad som Jocke och Anjo framstod i Hatets synkar.

Hon behöver inte läsa på flashback, ingen normal människa läser vad som skrivs om en här,
Citera
2026-01-13, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DocHabilis

Han sa väl till honom i telefon i dokumentären när de var på någon gala. Jocke sa till Chrippa alltså.
Citera
2026-01-13, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadhanderhar
Hon behöver inte läsa på flashback, ingen normal människa läser vad som skrivs om en här,
För deras del behöver hon förmodligen göra det. En självoutad användare blev ju polisanmäld nyligen efter att ha spridit desinformation åt Joakim här i tråden.
Citera
2026-01-13, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Oavsett vad så kan hon väl få slippa drev?

För att hon och hennes miffo till make själva varit så trevliga under åren? Som man bäddar får man ligga!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in