2026-01-13, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Det står i häktningspromemorian från mars 2024.

Att Jocke gjort en anmälan mot kräftan ?

Dela den är du snäll
Citera
2026-01-13, 19:31
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Vad hade det på internet att göra istället för att gå den rätta vägen?

Ingen ville hjälpa ett barn - bara använda ett barn som slagträ.

Vi diskuterar inte VARFÖR.
Alla involverade gör extremt mkt problematiskt kontent.

Nu är det som det är . Och det jag ville ha understruket är att när någon ber om ursäkt eller visar sig ärligt sårbar och vågar möta skuld - konsekvenserna av snedsteg/brott ,- som ett exempel : När Chrippa faktiskt talade ut om den sjuka tid han upplevt med L, som jag tror är den RIKTIGA sanningen. Det var så, när han blev hjälpt ur häktet första rundan.
DÄR och DÅ var alla team Chrippa, även vi som haft svårt för honom INNAN det. Vi kunde börja känna och ömma lite för pojken, som han är.
Och DÄR kunde han faktiskt vänt på skutan helt och hållet , fick möjlighet att återförenas med dottern, boende och möjlighet att städa upp ekonomin.
Och där är beviset på den mentala mognaden (eller avsaknad av förmyndare ) eftersom han valde att gå HELT EMOT den guld-chansen.
Och han hade med den hjälpen, förmodligen aldrig suttit där han gör idag.

Men som vi alla vet så är alla de som straffas hårdast just NU - (med all rätt )- även samma personer som tidigt och till slut valt den falska, brottsliga, hämndlystna, egoistiska, mest omogna och långt ifrån ansvarstagande delen -av hela kalaset.

Då kostar det också!
Citera
2026-01-13, 19:32
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Vad har hon gjort? Hur eldade hon på? Hon gav en reaktion på två års förföljelse och det är något helt annat än att elda på.

Ja hon är så oskyldig, hon har inte alls eldat på med storys och suttit med på räkans videos. Skärp dig jävla tomte.
Citera
2026-01-13, 19:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Du drevar lika mycket mot Julia som du beskyller andra för att dreva mot räkan och hinken.

Julia eldar på och får skylla sig själv.

Hon vill ha drama.

Hon vill ha uppmärksamhet.

Sen tycker jag att du ska slå upp vad ett drev är.
Senast redigerad av AbsAbs 2026-01-13 kl. 19:38.
Citera
2026-01-13, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kustenklar
Okej.

Det bästa jag hört!
Och du har helt rätt i det. Låt denna tråd stängas , precis som för Bumbi och Gräddis.
Oavsett hur nyfiken man blir stundtals,
(ett äckligt “guilty-pleasure”) , -
så är ju sanningen att man då indirekt tillhör pack av misär när man involverar sig och gottar sig i skiten.
Tvagning nästa .
Bra sagt !

Inte bara tråden som behöver stängas, det vore ypperligt om samtliga youtube'ers kanaler stängs ner samtidigt så vi slipper höra mer i media om allt de hittar på och visar upp som inte är sant.

När man ser dessa personer i sina kanaler så tänker jag ofta på denna film:

https://www.youtube.com/watch?v=hmyuE0NpNgE

Lite 2000-talets dårar.

Citera
2026-01-13, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nizy
Att Jocke gjort en anmälan mot kräftan ?

Dela den är du snäll
Han hade ett långt telefonsamtal och svarade på frågor från ekobrott i december 2023, det står i förhöret.

Förhören finns i häktningspromemorian.
Citera
2026-01-13, 19:36
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Du kan trösta dig med att hon inte har blivit hatad av hela svenska folket på grund av sanningen som Jocke och Anjo blivit sedan Hatet sändes. Dom och hela deras familjer är utskämda inför hela svenska folket.

Linnea har inga skelett i garderoben.

Jocke passar inte tv4s brand längre, han fick vara med på det förinspelade men dök inte ens upp på finalen i körslaget och hudlös ville inte ha kvar honom.

Tröst och tröst.
Det finns ju de som röstar på miljöpartiet och är vänster-aktivister i landet också.
Så att endel kovänder och tror på Chrippa efter allt och även kan stötta Linneas saga på SVT är ju rätt förståeligt med den logiken , tänker jag.
Citera
2026-01-13, 19:37
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsAbs
Slå upp vad ett drev är.

Ja? Du och de andra hundarna går ihop på ett forum för att gå till angrepp mot Julia. Anmäler påstådda bidragsfusk till soc osv. Är du efterbliven?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Ja hon är så oskyldig, hon har inte alls eldat på med storys och suttit med på räkans videos. Skärp dig jävla tomte.
Jag frågade hur. Beskriv då hur om du kan.

Det hon har gjort nu är att beskriva att Jocke har skickat in tips till utredningen, vilket han har. Är det konstigt att hon blir arg när han systematiskt förföljt henne i två år? Gjort 18 falska anmälningar, fejkat en stämpling på sig själv, tipsat om pengar i lägenheten för att få till stånd en razzia, drivit dom utomlands och när dom är utomlands utlyst hittelön för att få hem honom till Sverige, skickat folk att leta på plats efter honom och så vidare. Jocke är ju besatt av henne och hennes liv.
Senast redigerad av SLUTSPEL1 2026-01-13 kl. 19:39.
Citera
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Han hade ett långt telefonsamtal och svarade på frågor från ekobrott i december 2023, det står i förhöret.

Förhören finns i häktningspromemorian.

Sida tack.
Citera
2026-01-13, 19:39
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Jag frågade hur. Beskriv då hur om du kan.

Det hon har gjort nu är att beskriva att Jocke har skickat in tips till utredningen, vilket han har.

Jag svarade HUR genom storys och att medverka på lillkukens videos.

Sluta nu, om du har sådana skygglappar på dig att du inte kan se att hon eldat på så är det ingen idé att diskutera med dig.
Citera
2026-01-13, 19:43
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scania1
Inte bara tråden som behöver stängas, det vore ypperligt om samtliga youtube'ers kanaler stängs ner samtidigt så vi slipper höra mer i media om allt de hittar på och visar upp som inte är sant.

När man ser dessa personer i sina kanaler så tänker jag ofta på denna film:

https://www.youtube.com/watch?v=hmyuE0NpNgE

Lite 2000-talets dårar.

Haha! Klassiker .
Känner att den kampen om att stänga vissa youtubers konton skulle bli ett kontent i sig likt ;

https://youtu.be/ZmInkxbvlCs?si=20L3o35dU0XhIi6b
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in