2026-01-13, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karleksriddaren99
Har följt tråden sen början i maj, Väldigt många var upprörda och ville att ATG skulle ha tillbaka varenda krona
Du kan väl citera några av inläggen där "väldigt många var upprörda". Tack.
Citera
2026-01-13, 18:51
Medlem
Finns ju över 200 sidor det orkar jag inte leta reda på, men många hävdade att folket har gjort fel och inte förtjänade att behålla en krona
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Du kan väl citera några av inläggen där "väldigt många var upprörda". Tack.
Citera
2026-01-13, 18:53
Medlem
Citat:
Finns ju över 200 sidor det orkar jag inte leta reda på, men många hävdade att folket har gjort fel och inte förtjänade att behålla en krona
Där ser man, du hittade alltså på.
Citera
2026-01-13, 18:54
Medlem
”Hittar på” för jag inte orkar bläddra igenom på Flashback haha, jag har annat för mig om du har tiden så kan du själv gå tillbaka och läsa igenom, jag är färdig i denna tråd nu. Det har varit roligt att följa
Citat:
Där ser man, du hittade alltså på.
Citera
2026-01-13, 18:58
Medlem
Citat:
”Hittar på” för jag inte orkar bläddra igenom på Flashback haha, jag har annat för mig om du har tiden så kan du själv gå tillbaka och läsa igenom, jag är färdig i denna tråd nu. Det har varit roligt att följa
Kan du inte visa att det du påstår stämmer så betyder det att vi kan ta det som rent "hitte-på".

Men betala du dina betydligt mer än tjugo procent för att ha fått låna lite av ATG ett halvår, och lycka till i dina framtida affärer
Citera
2026-01-13, 18:59
Medlem
LimitedByAsholess avatar
Citat:
Önskar dig allt gott också, en grej jag inte riktigt förstått sen början av denna tråd som du nämnt tidigare, hur fan kan folk heja på ett spelbolag över folket?

Gammal svensk avundsjuka. Förekommer tyvärr överallt i samhället.
I Sverige håller man alltid på Goliat mot David, patetiskt men sant...
Citera
2026-01-13, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
Gammal svensk avundsjuka. Förekommer tyvärr överallt i samhället.
I Sverige håller man alltid på Goliat mot David, patetiskt men sant...
Men för fan, förstå att ingenting handlar om att "hålla" på någon.
Citera
2026-01-13, 19:01
Medlem
Vad otroligt bitter du blev , det gör inget för mig att betala dessa 21500kr om du trodde de
Citat:
Kan du inte visa att det du påstår stämmer så betyder det att vi kan ta det som rent "hitte-på".

Men betala du dina betydligt mer än tjugo procent för att ha fått låna lite av ATG ett halvår, och lycka till i dina framtida affärer
Citera
2026-01-13, 19:05
Medlem
Citat:
Vad otroligt bitter du blev , det gör inget för mig att betala dessa 21500kr om du trodde de
Ja, jag är så otroligt bitter för att du har fått "låna" pengar till en ränta betydligt högre än tjugo procent.

Snälla, ta mig tillbaka till det där spelet så jag också kan få göra en så fantastisk affär, så att jag kan få släppa min bitterhet.
Senast redigerad av Stiffinger 2026-01-13 kl. 19:07.
Citera
2026-01-13, 19:17
Medlem
Ärligt vem bryr sig det är ingen stor summa
Citat:
Ja, jag är så otroligt bitter för att du har fått "låna" pengar till en ränta betydligt högre än tjugo procent.

Snälla, ta mig tillbaka till det där spelet så jag också kan få göra en så fantastisk affär, så att jag kan få släppa min bitterhet.
Citera
2026-01-13, 19:18
Medlem
Citat:
Önskar dig allt gott också, en grej jag inte riktigt förstått sen början av denna tråd som du nämnt tidigare, hur fan kan folk heja på ett spelbolag över folket?

Det där är väl något den där LimitedByAsholes har myntat?
Han verkar inte förstå att bara för att någon konstaterar fakta och det faktum att ATG kommer att vinna målet så ”hejar” inte denne på detsamma.
För övrigt är du en nolla LimitedByAsholes!
Citera
2026-01-13, 19:21
Medlem
Citat:
Ärligt vem bryr sig det är ingen stor summa
Näe, det är inte en så stor summa, och därför undrar jag hur folk kan försöka sig på ett bedrägeri för endast tjugotusen.

Däremot när det ska betalas tillbaka så är det procentuellt väldigt mycket, betydligt mer än random banklån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in