2026-01-13, 18:15
Medlem
Deimos01s avatar
Genom att anmäla SVT för att ha fått tag på Jockes journaler så bekräftar ju Jocke att det som sades i dokumentären är sant.

Jocke verkar verkligen inte må bra nu.
Hans storys på instagram tyder på någon form av manisk episod.

Någon som han spara storyn han tog bort?
Citera
2026-01-13, 18:25
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Genom att anmäla SVT för att ha fått tag på Jockes journaler så bekräftar ju Jocke att det som sades i dokumentären är sant.

Jockeboy blir tokig när han inte kan kontrollera narrativet, han har ett sjukligt kontrollbehov.

Dokumentären förstörde honom, han kommer jaga BGB i flera år för att han avslöjade lögnerna om hans barndom.

Det positiva nu är att han inte kommer kunna sitta och ljugböla i tv längre, alla kommer fatta att han sitter och ljuger, alla förutom fibrokärringarna förstås

Den här tråden bor i hans huvud.
Citera
2026-01-13, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01

Har jockiboiii anmält SVT för att dokument inifrån har fått information och dokument ifrån en "whistleblower"?!

Hur mår karln? Förstår jockiboiii inte hur riktigt journalistiskt arbete fungerar?
Citera
2026-01-13, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Har jockiboiii anmält SVT för att dokument inifrån har fått information och dokument ifrån en "whistleblower"?!

Hur mår karln? Förstår jockiboiii inte hur riktigt journalistiskt arbete fungerar?

Han försökte med JK först som inte ville ta i detta så nu har han via sitt ombud Safaryan polisanmält istället.

På IG skriver han att det är JK som lämnat över till åklagare vilket bevisligen inte är sant.

Han gör bara bort sig mer om mer.
Citera
2026-01-13, 18:46
Medlem
0.1s avatar
Varför sitter jocke med en miljon följare och kalendern fullproppad med diverse hittepå-gig och svarar kritiska kommentarer i dm med textväggar mitt i nätterna? Galen människa....
Citera
2026-01-13, 19:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Varför sitter jocke med en miljon följare och kalendern fullproppad med diverse hittepå-gig och svarar kritiska kommentarer i dm med textväggar mitt i nätterna? Galen människa....
Ja, precis därför.
Citera
2026-01-13, 19:07
Avslutad
Jockibois senaste projekt, Förädarna på Youtube. Vad tycker TV4 om det?
Har han någonsin gjort något helt eget?
Citera
2026-01-13, 19:09
Medlem
Citat:

Jag undrar hur stor budgeten för illegala substanser är varje månad för Jocke.

Ingen normal människa orkar med att vara vaken dygnet runt i flera års tid.
Citera
2026-01-13, 19:10
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:

Han har nog köpt merparten av följarna.

Jocke säger ju att han vunnit, och alla är på hans sida. Men om man ser på det aftonbladet la ut idag på facebook, så är väl inte direkt kommentarerna övervägande positiva.

Nu när han ljög idag igen, och vill få folk att tro att JK anmält SVT, fast det är han själv som gjort det, så tror jag folk ändå mer fattar vad han är av för skrot och korn!

Bo-Göran kan fira med champange idag igen, Jocke gjorde självmål och satte den i krysset
Citera
2026-01-13, 19:21
Medlem
Man ställer sig frågande varför jockiboiii ej ännu publicerat HELA chatten som tas upp i dokumentären "Hatet" del 3? Kontexten fanns ju i HELA chatten enligt både jockiboiii och Anjo.

Kan det möjligen bero på att denna chatt BEVISAR än mer vilka drevande horbarn både jockiboiii och Anjo, med familjer, är?
Citera
2026-01-13, 19:49
Avstängd
Damien-s avatar
Något nytt från Jockiboi? Har den blonderade mytomanen gjort något nytt utspel i media?
Citera
2026-01-13, 20:04
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Något nytt från Jockiboi? Har den blonderade mytomanen gjort något nytt utspel i media?
Läs kommentarerna och njut min vän.

https://www.facebook.com/share/p/189fDyAB6W/

Muttan hävdar att majoriteten är positiva, här är sanningen

Han ljög även om att det var JK som gjorde anmälan när det var han som gjorde det.

Någon som är förvånad att Myttoboy ljuger? Hela hans liv är uppbyggt på lögner.
Senast redigerad av knark-kungen 2026-01-13 kl. 20:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in