2026-01-13, 11:53
Medlem
Nog tror jag han kommer tillbaka. Varför inte?

Citat:
Ursprungligen postat av Jagharenbil
Kommer han tillbaka till Sverige tro? Ja han lär få svårt att få jobb här nu.
Kan tycka att trots att det är olagligt att köpa sex i Sverige så tycker jag inte att det är ett så allvarligt brott egentligen.
Några minuters njutning som dessutom inte är tilltvingat på något sätt.
Tycker fortfarande att det är märkligt att det bara är olagligt att köpa men inte sälja sex.
Skulle de prostituerade åka dit kanske det är lättare att få hjälp ur det också.
Citera
2026-01-13, 12:08
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagharenbil
Kommer han tillbaka till Sverige tro? Ja han lär få svårt att få jobb här nu.
Kan tycka att trots att det är olagligt att köpa sex i Sverige så tycker jag inte att det är ett så allvarligt brott egentligen.
Några minuters njutning som dessutom inte är tilltvingat på något sätt.
Tycker fortfarande att det är märkligt att det bara är olagligt att köpa men inte sälja sex.
Skulle de prostituerade åka dit kanske det är lättare att få hjälp ur det också.
Hur självklart som helst att det inte ens är ett brott. Pissar på den löjliga svenska sexköpslagen.
Citera
2026-01-13, 12:13
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Vad vet du om det?

Är du talesperson för torskar eller?
Och hur tänker du hantera att Dermot kommer att bli fri efter att ha pissat på den löjliga svenska sexköpslagen och det mesiga svenska rättsväsendet?
Lipar du nu?
Citera
2026-01-13, 12:58
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
De flesta inser ju att sexköp inte är ett brott. Jag tror inte att han har några som helst problem.
Nja, Paolo Roberto är ju inte inne i värmen än, men han både syns och hörs i annan media på youtube t ex. Så Dermot kanske inte dansar i tv4, men han kan säkert få besöka någon youtube kanal och kanske leva gott på det.
Citera
2026-01-13, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jaggillaratttrolla
Nog tror jag han kommer tillbaka. Varför inte?

Hans barn bor här och om man ska tro på sociala medier så verkar det som att han faktiskt spenderat en del tid med dom (naivt att tro på allt man ser i sociala medier jag vet) så har svårt å tro att han inte vill vara nära dom. Han verkar familjekär trots sexköpen.

Hade varit jäkligt kul om han dök upp i tv för han är ju rent juridiskt inte dömd för något 🤣

Om han får jobb? Ja tror han drar igång någon dansskola typ. Hans kunskap blir inte sämre för att han köpt sex så de kmr nog ordna sig för clemenger
Citera
2026-01-13, 14:58
Medlem
NovaJasmines avatar
Dermot jobbar för närvarande i Cardiff. Wales som restaurang manager. Säger att han så gärna åkt tillbaka till Sverige för sin sons student
Citera
2026-01-13, 15:29
Avstängd
Citat:
Jag tror inte att han har några som helst problem

Om Paolo blev paria trots att han både ångrade sig och tog konsekvenserna så kan jag inte ens tänka mig hur mycket Nordkorea det kommer bli för det dansande fettot
Citera
2026-01-13, 15:49
Medlem
Motacilla.albas avatar
Hoppas få se Dermot och Paolo laga torsk i RIKS morgonprogram!
Citera
2026-01-13, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Follows
Ja, jag tror han faktiskt inte är mer intelligent än så

Varför skulle han inte göra det? I det stora hela är antalet hatare rätt litet, skulle jag tro. Han hade en gedigen karriär innan han jobbade i tv och har säkert en nu också. Jag tror knappast att han förväntar sig att jobba i tv igen. Han kan öppna en dansskola var som helst i världen med sin kunskap.
Citera
2026-01-13, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Hans barn bor här och om man ska tro på sociala medier så verkar det som att han faktiskt spenderat en del tid med dom (naivt att tro på allt man ser i sociala medier jag vet) så har svårt å tro att han inte vill vara nära dom. Han verkar familjekär trots sexköpen.

Hade varit jäkligt kul om han dök upp i tv för han är ju rent juridiskt inte dömd för något 🤣

Om han får jobb? Ja tror han drar igång någon dansskola typ. Hans kunskap blir inte sämre för att han köpt sex så de kmr nog ordna sig för clemenger

Det intrycket får jag också från hans sociala medier. Han och familjen verkar väldigt tajta. Det säger en hel del.
Citera
2026-01-13, 16:40
Medlem
Citat:
Och hur tänker du hantera att Dermot kommer att bli fri efter att ha pissat på den löjliga svenska sexköpslagen och det mesiga svenska rättsväsendet?
Lipar du nu?

Det blir nog jobbigt för henne, tror jag.
Citera
2026-01-13, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Nja, Paolo Roberto är ju inte inne i värmen än, men han både syns och hörs i annan media på youtube t ex. Så Dermot kanske inte dansar i tv4, men han kan säkert få besöka någon youtube kanal och kanske leva gott på det.

Vilken värme syftar du på? Tv-branschen? Den är full av hycklare i alla fall. Paolo verkar inte lida särskilt mycket. Affärerna går bra och han har en ny restaurang. Om det är att inte vara välkommen in i värmen, tror jag inte att han klagar särskilt mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in