2026-01-13, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alit
Bekant, inte släkting. Alltså någon som jag känner genom en annan person.

Helt ärligt så skulle jag accepterat ett flak öl för det är i alla fall någonting. Han verkar tro att jag ska göra det helt gratis. Det är en principsak.

Man ska aldrig göra något gratis. Det är samma sak som att om du är rörmokare så ska du inte göra gratisjobb åt folk du känner. Det handlar om stolthet och att veta sitt värde.

Själva sexakten ser jag som att den går jämnt upp. Alltså hon får lika mycket ut av den som jag.

Detta är verkligen inte en trolltråd. Det hade kostat dem cirka 120 000 kr för dem att åka till Danmark och få henne inseminerad. De berättade även att de danska reglerna inte låter dem få all information om donatorn. Exempelvis så får de höra honom prata, men inte se honom. Med mig så är allt öppet. Angående överenskommelser så är jag säker på att de är ärliga och inte kommer försöka lura mig.

Ok, det är ju bra.

Varför inte? De får ju något av stort ekonomiskt värde.

En insemination i Danmark kostar cirka 5000 danska kronor.
Citera
2026-01-13, 00:33
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Och problemet är?
För dig förmodligen ingenting. Du är säkert också degenererad. För oss andra är det ett problem att ni finns. Förhoppningsvis kommer en tid snart då ni förvaras säkert på institution.
Citera
2026-01-13, 02:48
Medlem
HassanVonEssens avatar
Vettiga människor frågar inte vänner eller bekanta om sådana tjänster. Vettiga människor tackar heller inte ja till ett sådant erbjudande. Det skapar enbart problem och kommer förstöra din relation till detta par. Du hör ju själv vilken jävla kalops det blir.
Citera
2026-01-13, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
För dig förmodligen ingenting. Du är säkert också degenererad. För oss andra är det ett problem att ni finns. Förhoppningsvis kommer en tid snart då ni förvaras säkert på institution.
Missionären en gång i veckan, vare sig det behövs eller ej?
Du har ingen aning om vad riktig kärlek är eller hur skönt och kul det faktiskt kan vara att ha sex.
Men ha det så bra med din småaktiga svartsjuka och dina mindervärdeskomplex (det är till att ha liten kuk förstår jag). Din fru kommer att lämna dig, förr eller senare...
Citera
2026-01-13, 13:48
Medlem
bogerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thecrafter
En insemination i Danmark kostar cirka 5000 danska kronor.

Du kan få gratis insemination efter skymning i valfri gångtunnel i en förort nära dig.
Citera
2026-01-13, 14:57
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Missionären en gång i veckan, vare sig det behövs eller ej?
Du har ingen aning om vad riktig kärlek är eller hur skönt och kul det faktiskt kan vara att ha sex.
Men ha det så bra med din småaktiga svartsjuka och dina mindervärdeskomplex (det är till att ha liten kuk förstår jag). Din fru kommer att lämna dig, förr eller senare...
Om du inte är tjock äter jag upp mina skor.
Citera
2026-01-13, 18:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bogert
Du kan få gratis insemination efter skymning i valfri gångtunnel i en förort nära dig.

Precis. Och om 10 år så börjar de önska att de istället hade betalt för kvalité som de får med mig. Jag börjar fundera på om jag ändå inte ska kräva 20 000 kr av mannen, för han behöver betala för sig.
Citera
2026-01-13, 23:40
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KapitalismKnullad
Ja, men då blir det ju också långa och fula barn. Som Grinchen.
Bättre än korta.
Citera
2026-01-13, 23:43
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Precis. Och om 10 år så börjar de önska att de istället hade betalt för kvalité som de får med mig. Jag börjar fundera på om jag ändå inte ska kräva 20 000 kr av mannen, för han behöver betala för sig.
Och nu har du gått och tänkt på den här horgrejen och villvillvill sälja sex i flera dagar. Säg till att du vill ha betalt, så kan du anmäla dem efteråt också om de börjar slingra sig om underhåll när ungen väl är levererad.
Citera
2026-01-14, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bogert
Ja, säkerligen.
Citera
2026-01-14, 10:46
Medlem
Maxinatorns avatar
Citat:
En något avlägsen bekant förde fram en önskan för mig att göra hans fru gravid då det inte var möjligt för honom (jag vet inte exakt anledning, men han har periodvis varit ganska sjuk). Han och frun berättade att IFV var alldeles för dyrt, och de ville ha någon med mina attribut (jag har ett bra jobb, är lång och har bra humor/är social).

Jag sade att jag var öppen för det, men undrade om praktiska saker. För det första så ville jag säkerställa att mannen adopterade barnet så att jag inte skulle få underhållsbidrag, sedan ville jag ha lite insyn i barnets uppväxt (barnet är ändå min avkomma) utan att vara tvingad till något. Jag lyfte även kompensation, vilket mannen reagerade dåligt på, men frun var mer förstående. Min position är ju att jag ger dem något av högt värde för dem, som de vill ha, och därför borde de ge mig någon form av betalning. Jag är inte girig, utan det är mer en principsak, så jag hade nöjt mig med 20 000 kr när det är bekräftat att hon är gravid. Är jag helt orimlig i detta, eller har jag en poäng?

Jag anser att det beror på hur bra du tillfredställer henne
Citera
2026-01-14, 13:32
Medlem
bogerts avatar
Citat:

Jo så klart mannen får betala för sig, men kvinnan kan du väl åtminstone inseminera gratis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in